• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik zucht opgelucht en laat me naast Jamie op de mat vallen. 'Dat gaat goed...' Ik grinnik en kijk hem aan. Ik geef hem een kus en trek mijn shirt over mijn hoofd. 'Ik had het niet eens gehoord.' Ik sta op en kijk in de spiegel. Vlug doe ik mijn haar in een hoge staart en ga boven op Jamie zitten. 'Misschien moeten we iets meer opletten en oppassen met dit.' Ik lach en geef hem nog een kus. 'We gaan wel een andere keer verder,' grinnik ik. Ik sta op en loop naar mijn tas. Ik leun tegen de muur aan en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nahh.. Ik ga toch nu maar. Slaap lekker!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Hehhe ok slaap lekker :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik wou net haar bh los maken maar ze was me net voor en liet haar bh uiteindelijk bij onze shirts vallen, ze kust me en ik voel hoe ze zich zelf omhoog duwt en op mijn oorlel bijt, ik grinnik even als ze er op begint te sabbelen en mijn mondhoeken krullen omhoog. Haar handen gaan over mijn borst en dan laat ze haar handen wat naar beneden glijden, ik voel haar lippen weer in mijn nek en ik voel haar af en toe zuigen maar ik weet niet of het zuigzoenen worden en het kan me eigenlijk helemaal niks schelen. Haar handen gaan nog meer naar beneden en blijven mijn mijn broek rand zitten en ik glimlachte speels naar haar. En dan voel ik haar lippen over mijn hele lichaam en haar handen nog steeds bij mijn broek zitten.
    Ik voelde mijn lichaam warm worden bij haar aanraking en ik liet mijn eigen lippen langs haar borsten gaan en streelde ze af en toe zachtjes. Ik kuste haar haar lippen even kort en liet mijn lippen over haar lichaam glijden en ik kon het niet laten om haar borsten af en toe weer aan te raken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Thanks :3 ik zie morgen wel of je gereageerd hebt of niet ^.^]


    [Dat heb je zie ik, maar ik reageer morgen! Adios!]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 23:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    * Ghehe c: ciao chickaa <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    'Dat gaat goed...' zei ze en ik hoorde haar grinniken, ze kust me nog een keer en ik zie dat ze haar shirt weer aan trekt 'Ik had het niet eens gehoord.' ze staat op en ik zie dat ze nog snel naar de spiegel loopt maar kijk dan weer naar het plafond. 'Misschien moeten we iets meer opletten en oppassen met dit.' ze lacht en kust me weer nadat ze boven op me zit. 'We gaan wel een andere keer verder,' ik knik lachend "Ja lijkt me een goed plan en kunnen we dan iets zachts vinden, want hoewel deze mat beter ligt dan de floer ligt het nog steeds oncomfortabele" ik lach even en trek mijn shirt ook weer aan. Ik ga rechtop zitten en ik merkte niet eens dat de muziek nog steeds aan stond van de radio en ik nam een slok drinken en rekte me even uit. Stomme baan, stomme leerlingen die me voor de tweede keer storen vandaag, ik zucht en ga weer op de mat zitten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Vrijdag hebben we een bank en bed. Als je zolang kan wachten,' grinnik ik en loop naar de bank. Ik Leun er tegen aan en slaak een zucht. 'En anders...' ik kijk om me heen maar zie niks. 'Anders moeten we ergens anders heen,' grinnik ik. Ik loop naar de deur en haal die van het slot. Ik geef Jamie vlug een kus en ga dan op mijn trouwe plek zitten. 'Ben je trouwens alweer beter,' vraag ik met een schijnheilige glimlach. Ik grinnik en rits mijn tas dicht. Ik rek me uit en kIjk Jamie aan. Ik glimlach even en hoor dan weer stemmen op de gang. We moesten weer terug naar leraar leerling.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 23:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Vrijdag hebben we een bank en bed. Als je zolang kan wachten,' ik lach en schud lachend mijn hoofd "Na daarnet vind ik het al knap van mezelf als ik de les straks doorkom" 'En anders...' hoor ik haar zeggen 'Anders moeten we ergens anders heen,' ik hoor haar weer grinniken.
    Ze haalt de deur van het slot en kust me nog vluchtig en gaat weer op haar plek zitten. 'Ben je trouwens alweer beter,' hoor ik haar vragen en ik grijns "Ja het gaat al stukken beter met me" glimlach ik en ik ga staan bij de geluids installatie en kijk door mijn schrift voor het laatste stukje les vandaag en ik zucht als ik stemmen hoor.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach om de zucht van Jamie als hij de stemmen hoort. 'Je komt wel door de les heen,' zeg ik vlug en kijk hem even aan. Dan zie ik Thomas en nog een paar andere binnen komen lopen. Ik lach naar ze. 'Jij hier al Amy?' Thomas komt naar me toegelopen en gaat naast me zitten. 'Ja ik hier,' grinnik ik. Hij lacht en zet zijn tas naast zich neer. Ik kijk voor me uit. 'Ga je vanmiddag iets mee drinken?' Ik kijk hem aan. 'Weet niet. Ligt eraan,' glimlach ik. Hij knikt. Ik glimlach en kijk vanuIt mijn ooghoek naar Jamie. 'Het lijkt me leuk, maar ik laat het je nog even weten,' zeg ik tegen Thomas en richt me weer op de andere en dan op Jamie.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 23:46 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik snel nog even om Amy en draai me dan om als ik mensen naar binnen zie lopen en doe de goede muziek in de cd-spelen er druk op pauze zodat hij niet aangaat en ik zucht even kort. Ik loop weg van de installatie en ik zie Amy met Thomas zitten en ik zucht weer, en kijk naar de leerlingen omdat nog niet iedereen er is, is iedereen een beetje met elkaar aan het praten en lachen en na een tijdje is iedereen er weer en sta ik weer voor ze "Ik hoop dat jullie een prettige lunch hebben gehad, ik persoonlijk wel" ik grinnik even en laat de leerlingen weer verder gaan met de pasjes en leun een beetje tegen de muur aan en help af en toe iemand met de passen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip Om niet in lachen uit te barsten en voel me wel een beetje rood worden. Ik drink snel wat water en sta dan op om verder te gaan met de les. Ik heb nog steeds die lach op Mijn gezicht. Ik heb echt de neiging om te zeggen, fijn dat je het leuk vond, maar ik kan mezelf tegen houden. Al is het wel irritant. Ik kIjk naar mezelf in de spiegel om te om te kijken hoe het gaat. Ik ben tevreden, maar het kan altijd beter. Ik doe het nog een keer helemaal opnieuw, terwijl ik me heel vrolijk voel en er zo waarschijnlijk ook uitzie. Wat Jamie allemaal met me kan doen... Ik schud lachend mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 0:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik laat mijn blik een voor een even op mijn leerlingen vallen en ben redelijk tevreden over hoe ze het doen, ik laat me op de grond zakken en kijk weer even rond en richt me dan op mijn spiegelbeeld en ik moet opeens hard lachen als ik de zuigzoen in mijn nek zie zitten. Ik laat mijn vingers er even overheen glijden en lach nog even kort en mijn gedacht springen onwillig terug naar daarnet en ik weet dat mijn gedachten weer afdwalen dat als iemand iets zou vragen ik niet eens door zou hebben.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik wou net haar bh los maken maar ze was me net voor en liet haar bh uiteindelijk bij onze shirts vallen, ze kust me en ik voel hoe ze zich zelf omhoog duwt en op mijn oorlel bijt, ik grinnik even als ze er op begint te sabbelen en mijn mondhoeken krullen omhoog. Haar handen gaan over mijn borst en dan laat ze haar handen wat naar beneden glijden, ik voel haar lippen weer in mijn nek en ik voel haar af en toe zuigen maar ik weet niet of het zuigzoenen worden en het kan me eigenlijk helemaal niks schelen. Haar handen gaan nog meer naar beneden en blijven mijn mijn broek rand zitten en ik glimlachte speels naar haar. En dan voel ik haar lippen over mijn hele lichaam en haar handen nog steeds bij mijn broek zitten.
    Ik voelde mijn lichaam warm worden bij haar aanraking en ik liet mijn eigen lippen langs haar borsten gaan en streelde ze af en toe zachtjes. Ik kuste haar haar lippen even kort en liet mijn lippen over haar lichaam glijden en ik kon het niet laten om haar borsten af en toe weer aan te raken.


    Alice 'Ally' Parker
    Ik voel Cam zijn lippen langs mijn borsten gaan wat echt een heerlijk gevoel is. Ik heb dit echt nog nooit eerder met een jongen gedaan. Cam is de eerste jongen die me echt mag aanraken. Maar Cam zal dit vast en zeker al eerder met een meisje hebben gedaan. Zijn handen strelen ook mijn borsten af en toe. Mijn tepels zijn hard geworden. Dan kust hij mijn lippen weer. Kort, en laat zijn lippen dan over mijn lichaam glijden, en af en toe raakt hij mijn borsten weer aan. Het voelt goed dit. Eerlijk waar. Ik kriebel Cam even vlak boven zijn broekrand, en druk dan kusjes van boven, bij zijn borstkas naar beneden. Bij zijn broek stop ik weer. Mijn handen liggen overal en nergens en soms zet ik zachtjes mijn nagels in zijn huid. Dan laat ik me een beetje buiten adem weer liggen, en wacht af. Cam zijn beurt weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik dans vrolijk door als ik Jamie ineens hard hoor lachen. Ik zie dat zijn vingers over de zuigzoen gaat en kijk snel weg, maar wel met een grijns op mijn gezicht. Ik hoor gelach naast me en kijk ze aan. 'Had hij voor de pauze ook al een zuigzoen?' Ik lach en haal mijn schouders op. 'Zijn onze zaken toch niet?' Ze kijken nog even naar Jamie. Thomas gaat weer verder met dansen, maar de meiden blijven door fluisteren. Ik zucht en dans ook verder. Ik kijk naar Jamie en probeer te seinen dat hij moet Ophouden. 'He jij hebt er ook een paar....' Ik kijk geschrokken op en glimlach dan. 'Ja.' 'Had je die hiervoor ook al?' 'Ja,' glimlach ik en dans weer verder. Ik voel dat Thomas me even blijft aankijken. Ik leg mijn hand in mijn nek en negeer Thomas.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne