• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    'Sorry,' fluister ik terug en lach even. 'Na vandaag doe ik niet meer zo moeilijk, beloofd.' Ik glimlach en voel hoe hij kusjes plaatst en een weg naar beneden gaat. Een geluidje van genot rolt over mijn lippen. Ik grinnik en kan me niet bewegen doordat hij zijn handen boven mijn hoofd heeft geduwd. Ik sluit mijn ogen en laat me alles maar gebeuren. De kusjes doen me nog een paar geluidjes van genot maken. Ik bijt op mijn lip om me in te houden, maar weet dat het hem gelukt is. Mijn verlangen is groter en ik ben behoorlijk opgewonden nu. De adrenaline stroomt door me heen. Ik blijf stil liggen, maar wil hem zo snel mogelijk omduwen om zijn broek uit te trekken, maar ik weet me in te houden. Ik bal mijn handen tot vuisten en bijt mijn kaken op elkaar, terwijl de rillingen door me heen stromen en kippenvel van genot op mijn armen slaat.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    'Niet zo veel op zich,' grijnst ze 'Alleen maar dit.' en ik voel haar zachte lippen op mijn kaak 'Mezelf iets te doen geven, wat ik ook nog leuk vind.' ik grinnik en ze kijkt opeens weg van me 'Dat van vanmorgen is namelijk zeker voor herhaling vatbaar.' ze kijkt me speels aan en ik grijns lichtelijk 'Maar dat hoeft natuurlijk niet gelijk.' ik glimlach even naar weer "Dat hoeft niet of wil je dat nog niet" vraag ik lachend terwijl ik een beetje achterover leun en met een plukje haar speel.


    Alice 'Ally' Parker
    'Dat hoeft niet of wil je dat nog niet?' vraagt hij lachend. Hij leunt een beetje achterover en speelt met een plukje van mijn haar. Ik lach naar hem. 'Ik bedoelde misschien meer dat jíj het nu nog niet weer wilt.' en ik kijk even naar Cam. Schattend, naar zijn reactie. Ik zou nu zeker al wel weer willen herhalen van wat we vanochtend deden. Ik kijk dan weer richting het park. Hier heb ik ook echt veel herinneringen met Cam. Maar dit is ook een leuke plek. En rustig, als het nog niet open is. Of al gesloten is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik, dacht ze nou echt dat ik dat niet wilde. Ik grijns even "Denk je nou serieus dat ik dat niet zou willen" ik lach even en kijk haar aan, ik kus haar lippen zachtjes en dan haar mondhoek ik glij naar beneden naar haar kaak en hals en ik kom weer aan bij haar sleutelbeen. Ik had er niet echt gekust ik had meer mijn lippen er over heen laten glijden en ik kuste haar lippen tot slot wel. Ik buig me weer naar voren en kus haar nog een keer teder "Maar hier" vroeg ik aarzelend tegen haar lippen. ik bedoel het was hier niet echt het zachts en ik wist niet of Alice er vanochtend last van had dat het op een bankje was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik werk me weer omhoog en kus haar lippen weer, ik heb haar handen nog steeds vast en ik had nog geen zin om ze nu nog los te laten. Ik haal mijn lippen van de hare af en kijk haar aan, ik likte even over mijn lippen en keek haar aan. Ik kuste haar nek weer en drukte mijn lippen tegen haar huid waar ik nog niet geweest was zoals haar schouders haar heupen en haar tepels. Ik keek haar weer aan en ik wist gewoon dat ik opgewonden was hoe kon het ook anders en ik liet haar polsen toen los.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Dan grinnikt Cam en ik kijk even naar hem. ''Denk je nou serieus dat ik dat niet zou willen?' en hij lacht even en kijkt me dan aan. Hij kust mijn lippen dan zachtjes. En dan glijdt hij via mijn mondhoek door naar mijn kaak. Door naar mijn hals en hij komt terecht bij mijn sleutelbeen. Het is geen kussen, maar meer zijn lippen erlangs strijken. Maar het is minstens zo heerlijk. Dan kust hij wel echt mijn lippen, en ik kus zacht terug. Dan kust hij me nog een keer teder. 'Maar hier?' vraagt hij dan aarzelend. En ik trek Cam mee overeind en loop voor zover dat gaat en trek Cam dan mee en we zitten dan in het gras. 'Hier beter?' vraag ik lachend. En ik begin hem te kussen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Rillingen gingen door me heen en het voelde heerlijk. Ik kon niet stoppen, ik moest iets terug doen. Ik voel zijn lippen op mijn schouder, op mijn tepel en mijn heupen. Rillingen gingen door me heen en ik verstijfde van genot. Mijn stem leek mijlenver weg. Hij liet mijn polsen los en ik moest me inhouden me niet boven op hem te werken. Ik schraap mijn keel en kijk hem aan. 'We kunnen nu beter stoppen,' zeg ik serieus en kijk hem aan. Ik blijf een aantal tellen zwijgen en grijns dan. 'Maar dat kan ik niet.' Ik duw hem om en ga op hem ziten. Ik trek zijn joggingbroek naar beneden en druk mijn lippen hebberig op de zijne. Ik plaats kusjes naar beneden tot zijn boxer. Dan ga ik weer omhoog en voelde hoe ik met de minuut meer opgewonden werd. Ik gleed met mijn handen over zijn boven lichaam, terwijl ik mijn lippen op de zijne drukte. Ik glijd af en toe met mijn handen over zijn boxer. Vluchtig en plagerig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ze trekt me mee overeind en trekt me mee naar het gras en trekt me mee naar beneden en we zitten opeens. 'Hier beter?' vraagt ze lachend en kust me. Ik kus haar zachtjes terug "Ik vroeg het voor jou hoor" zeg ik lachend en kus haar weer terwijl mijn hand even langs haar wang glijd en ik plaats dan alle twee mijn handen tegen haar middel. Ik trek mijn hoofd even terug en kijk haar even aan, "Weet je het zeker" vraag ik dan en kijk haar even aan terwijl mijn handen met de onderkant van haar shirt spelen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Ik vroeg het voor jou hoor,' zegt Cam lachend. Ik haal mijn schouders op. 'Nou, ik vind het beide prima, dus we blijven hier.' Cam kust me weer en hij glijdt met zijn hand over mijn wang, en dan plaatst hij zijn handen tegen mijn middel. Dan kijkt hij naar me, met zijn hoofd een beetje terug getrokken. 'Weet je het zeker?' vraagt hij dan. En zijn handen spelen met de onderkant van mijn shirt. Ik knik naar hem. 'Zo zeker als dat mijn naam Alice is.' zeg ik. Ik raak al opgewonden bij het idee dat Cam zijn handen zo weer over mijn lichaam gaan. Dan trek ik zijn shirt uit met een beweging. Ik begin met kusjes te drukken over zijn borstkas. En af en toe glijdt mijn tong naar buiten. Ik ga hoger, en kom bij zijn nek aan, daar bijt ik even zachtjes en dan kus ik zijn lippen vederlicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    'We kunnen nu beter stoppen,' zegt ze opeens serieus, ze zwijgt en ik doe hetzelfde, en dan zie ik haar grijnzen 'Maar dat kan ik niet.' ik grinnik even als ze me omver duwt en op me gaat zitten. Ze trekt mijn joggingbroek uit en ik grinnik even snel maar ik voel haar lippen weer op de mijne en haar lippen naar beneden glijden en kusjes tot aan mijn boxer drukt. Haar handen gleden weer over mijn borstkas en af en toe voelde ik haar hand langs mijn bozer glijden en een kreun rolde over mijn lippen. Ik wou net aan haar broek naar beneden trekken maar opeens hoorde ik gelach op de gang en voetstappen en bleef ik stijf liggen en drukte mijn hand tegen Amy haar mond om te luisteren of dat mijn klas was en spitste mijn oren. Geluukig was de deur op slot.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik blijf doodstil luisteren en verroer me niet. Ik kijk Jamie aan en rol me zachtjes van hem af. Ik kijk hem aan en haal zijn hand van mijn mond. Ik hoor ze dichterbij komen en sta stilletjes op. Ik pak alvast mijn kleren van de grond, zodat ik ze, als dat mijn klasgenoten zijn, alles binnen een paar seconde aanheb. Ik kijk Jamie aan. Ze zullen het raar vinden als ik en Jamie hier zitten en de deur zit op slot. Ik trek mijn bh aan en ga naast hem zitten met mijn shirt in zijn hand. Het gelach klinkt nu tot vlakbij de deur. Ik houd de deurklink angstvallig in de gaten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ze knikt 'Zo zeker als dat mijn naam Alice is.' zegt ze, ik glimlachte even kort naar haar en dan trekt ze in een beweging mijn shirt over mijn hoofd en voel ik haar lippen tegen mijn borstkas. Ze drukt meerdere kusjes op mijn borst en voel af en toe haar tong, en dan voel ik haar lippen in mijn nek en bijt me zachtjes en ik grinnik even en dan kust ze mijn lippen zo licht dat ik een tinteling voel. Ik lach even kort naar haar en trek haar shirt dan over haar hoofd en leg hem bij mijn eigen shirt, "My turn" glimlach ik en kus haar even en laat mijn handen zachtjes over haar lichaam glijden. Ik heb het gevoel dat ik haar hele lichaam wil kussen, ik duw haar achterover in het gras en zet mijn lippen helemaal onder aan haar buik onder haar navel en werk me langzaam een weg naar boven. Ik kan het niet laten om af en toe te glimlachen tegen haar huid en als ik weer bij haar nek ben en trek haar weer omhoog. Mijn handen liggen om haar middel en ik laat ze omhoog schuiven naar de sluiting van haar bh en kus haar lippen nog een keer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik schiet snel in mijn broek en luister vanaf de mat even naar de stemmen, ik sta snel op en ben op zoek naar mijn shirt maar ik kan hem zo snel niet vinden. Ik kijk druk om me heen en zie hem eindelijk liggen en hou hem vast in mijn hand en dan zie ik de klink omlaag gaan en ik hoor wat gestommel achter de deur. Ik hoor niet precies van wat ze zeggen maar in ieder geval is het mijn klas buiten de deur en ik laat me zacht naast Amy op de mat vallen en luister aandachtig. Na een tijdje wat een eeuwigheid leek te duren hoor ik ze langzaam weg gaan en ik haal opgelucht adem en kijk lachend naar Amy. Ik laat me op mijn rug vallen en kijk even naar het plafond "Holy shit" zeg ik lachend en laat mijn shirt weer uit mijn hand vallen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'My turn,' zegt hij glimlachend. En ik geef me aan hem over. Hij kust me en laat even zijn handen over mijn lichaam glijden. Dan duwt hij me achterover in het gras. En hij zet zijn lippen helemaal onderaan bij mijn buik. Hij baant zich een weg naar boven en drukt allemaal kusjes op mijn buik en ik voel hem ook glimlachen af en toe. Zijn handen glijden naar boven naar mijn bh sluiting. En hij kust me nog een keer. Voor dat Cam het kan doen maak ik hem los en laat mijn bh bij onze shirts vallen. Ik kus Cam even terug en dan duw ik mezelf een beetje omhoog en bijt in Cam zijn oorlel waarna ik er even op sabbel. Mijn handen gaan over zijn borstkas en dan iets naar beneden. Met mijn lippen ga ik door naar zijn nek. En daar zuig ik op meerdere plaatsen, maar niet tot het een zuigzoen is. Mijn handen gaan ook weer iets naar beneden en blijven speels bi zijn broekrand liggen. Nu plaats ik over heel zijn boven lichaam kusjes terwijl ik speels met mijn handen bij zijn broek rand kieyel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wacht nog op 1 reactie van Cammie en schrijf dan nog 1 reactie en dan ga ik slapen. Moet morgen werken ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Is goed, ik ook namelijk c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.