• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Zijn handen gaan gelijk naar mijn heupen als mijn benen om zijn middel liggen. Hij kust een tijdje door maar verbreekt dan de kus. Hij laat zijn lippen afzakken richting mijn borsten. Zijn lippen zijn een goddelijke streling. Hij drukt zijn lippen tegen mijn tepels, een zachte kreun komt uit mijn mond. En af en toe glijdt zijn tong erlangs wat me dan iets harder laat kreunen. Het is echt heerlijk. Ik zet mijn nagels af en toe in zijn borstkas en laat mijn handen dan afzakken naar beneden. Ik doe niets, ik laat ze alleen rusten boven zijn broekrand. Een beetje plagend, uitdagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kon het niet laten om even te glimlachen als ik een kreun uit haar mond hoorde komen en toen mijn tong langs haar tepel ging was haar kreun nog harder wat me nog een keer liet lachen. Ik voelde hoe haar nagels zich af en toe in mijn borst en laat haar handen dan naar beneden glijden en laat ze boven mijn broek rusten plagend en uitdagend. Mijn lippen vinden dan de hare weer en strijk langzaam met mijn tong langs haar onderlip en vind haar tong met de mijne en speelde er een beetje speels mee.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik hoor hem een beetje lachen als ik kreun. Maar het boeit me niets. Ik pak hem zo nog wel terug. Onze lippen verstrengelen zich weer. En dit keer gaat zijn tong langs mijn onderlip. Hij vindt mijn tong en speelt er speelsig mee. Ik zoen hem met veel liefde terug en verlangend. Ik zoen hem nog even door maar daarna verbreek ik de kus. Ik laat mijn lippen naar beneden glijden. Ik bijt eerst in zijn nek, en daarna in zijn schouder. Maar niet hard ofzo, niet eens een afdruk ervan. Ik verlang naar Cam. En ik wil meer van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze zoent me terug en ik kan gewoon haal liefde en verlangen voelen terwijl ze me kust, ik weet niet wat ik moet doen op dit moment, ik wou niet dat ze zou schrikken als ik opeens weer een stukje verder zou gaan dus liet ik haar haar gang maar gaan en ik ging wel gewoon met haar mee. En ik kon het nog steeds niet over mijn lippen te krijgen om te vragen of ze al eerder met iemand naar bed was gegaan, maar die gedachten vervagen weer en ik laat de gevoelens van genot me overspoelen terwijl ik haar lippen opeens tegen mijn nek voelde en ze er op beet en toen weer naar mijn schouder en daar toen weer op beet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [wauw topic ligt voor het eerst even stil...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat komt door die rot Cam :Y) ik moet nu 4 regels tekst gaan verzinnen dat Ally allemaal gaat doen. Nog even en ze lijkt wel een seks maniak :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (gheheee :Y))


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [hha Amy zit met twee denkbeeldige mensen haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Heel creatief ^^)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Erzsi, help me heel even alsjeblieft. Tenminste, ik ga voor 1 keer een kortere reactie typen. En dan mag Cam zich gaan uitleven op Ally haar lichaam xD]

    Alice 'Ally' Parker
    Mijn handen glijden weer naar beneden bij hem. En ik druk kusjes over zijn hele borstkas, een weg naar beneden. Mijn lippen stoppen net onder zijn navel. Maar mijn handen kietelen zijn onderbuik en gaan dan nog een klein stukje naar beneden. En ik ga zacht over zijn kruis heen met mijn handen. Meerdere malen, en dan weer een weg naar boven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Nouhouuuu moet ik het verzinnen ^^ ik ben daar echt super slecht meeeeeeee !!!! En nu klinkt het alsof Cammiee een seks maniak is 0__0 hhehhe maar ik weet al een wending denk ik nouja nee ik maak er wel weer wat van)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel haar lippen weer over mijn borstkas kusjes drukken en nog meer naar beneden tot onder aan mijn navel en en ik voel haar handen mijn onderbuik zachtjes kietelen. En dan gaan haar handen meerdere malen zacht over mijn kruis heen en ik kan een kleine kreet niet onderdrukken en dan gaan ze weer naar boven. Ik duw mezelf een klein stukje van haar af en kijk haar even aan terwijl ik normaal ga zitten en haar blijf aan komen "Alice.." begin ik en ik vraag me af waarom mijn stem opeens zo zacht klinkt, nu moest ik het gewoon weten "Heb je al een keer... Ik bedoel ben je al een keer met iemand naar bed geweest" vroeg ik en keek even weg want een awkward vraag om te stellen maar ik wou niet iets doen waar ze spijt van zou krijgen en ik wou weten hoe voorzichtig ik zou moeten zijn.

    (Zie je hoe slap ik ben in dit soort stukjes x___x)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Waag het niet om mensen het park in te laten komen xD en ook niet dat er een mobiel af gaat hahahaha!

    Anders kom ik je achterna met een hooivork :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehehe :Y) eindelijk Cam :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ohhh Jaimy nu breng je me op allerlei ideeën ^^ :Y))


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.