• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    'Ik voel me vereerd,' grinnikt ze en lacht 'Nou, misschien moet je dan maar accepteren dat ik niet zoals die andere meisjes ben,' ik grijns kort "Dat ben je zeker niet" zeg ik erachteraan 'Was dat nou zo moeilijk? Om het toe te geven, bedoel ik' vraagt ze maar voordat ik antwoord kan geven drukt ze haar lippen tegen die van mij en gaat met haar tong langs mijn onderlip en ik open mijn mond meteen en voel al gauw haar tong. Haar arm gaat over mijn borst en glijd dan onder mijn shirt weer naar mijn borst die ze begint te strelen en ik kan het niet onderdrukken en goed het voelt. Ik leg mijn armen rond haar middel en laat ze onder haar shirt gaan en ik was blij dat ze een los zittend shirt aan had, ik strijk met mijn vingertoppen langs haar huid en begin haar wat ruwer te kussen.


    Cameron Nikolai Parker
    We komen al snel bij het park en kruipen onder het gat door en ik strek mezelf even uit 'We zijn nu helemaal alleen,' zegt ze 'Wat wil je doen?' ik lachte even en haalde mijn schouders even op. Ik begon een beetje te lopen naast Alice die aan het krukken was en toen we langs een vijver liepen zag ik een bankje staan en trok Ally er mee naar toe "Even zitten" vraag ik uiteindelijk maar eigenlijk had ik haar al mee op het bankje getrokken en ik keek haar even onschuldig aan. Ik keek even naar de omgeving, Alice en ik kwamen hier super vaak samen en we kenden het hele park uit ons hoofd, ik glimlach om de herinnering en richt me dan weer op Alice.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik voel dat hij ruwer gaat kussen en ik reageer gelijk. Zijn vingertoppen die langs mijn huid strijken, veroorzaken fijne rillingen en kippenvel. Ik heb de neiging om zijn shirt uit te trekken, maar houd me in. 'Jij leidt, ik zeg als je een grens hebt bereikt,' prevel ik tegen zijn lippen. Ik vind met mijn tong weer de zijne en ga verder waar ik mee bezig was. Figuurtjes maken op zijn borstkas en gek worden van verlangen en geluk. Ik kon het eigenlijk nog steeds niet vatten, dat hij mij heeft uitgekozen en dat hij mijn leraar was, want zo voelde het niet. Hij voelde niet als mijn leraar, maar als mijn toekomstige vriendje. Ik zoen hem vurig en ruw en laat nu de leiding aan hem over.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik kijk hem lachend aan als we al zitten. 'Volgens mij heb ik niet zoveel keus?' zeg ik. 'Maar dat maakt niet uit, zitten is prima.' Dit voelt als een vertrouwde plek. En dat is erg logisch dat het vertrouwd is. Cam en ik zijn hier al zo vaak geweest, en komen er nog steeds vaak. Dan zie ik dat Cam weer naar me kijkt. Ik kijk naar het vertrouwde gezicht van Cam en dan naar het vertrouwde uitzicht van het park. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder maar hou dat niet vol. Dus ik druk een kus op Cam zijn wang en daarna op zijn kaaklijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze reageert meteen als ik haar wat ruwer ga zoenen en ik laat mijn handen tegen haar rug aanliggen, 'Jij leidt, ik zeg als je een grens hebt bereikt,' prevelt ze tegen mijn lippen en ik grinnik zachtjes. En kust me daarna weer verder ik duw haar na een tijdje van me af en trek in een vloeiende beweging mijn shirt uit en even later trek ik haat eigen shirt over haar hoofd en gooi hem bij mijn eigen shirt "Die zitten nu alleen maar in de weg" grinnik en kus haar weer verder. Ik trek haar tegen me aan en duw haar dan zachtjes tegen de muur en mijn handen leken opeens overal te zitten en probeerde elk stukje huid op haar boven lichaam aan te raken. Ik maak mijn lippen los van de hare en kus haar nek en ik maak langzaam een spoor naar beneden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik even en kijk naar het water in het meertje en zucht zachtjes, mijn gedachten gaan weer terug naar vroeger en ik lachte zachtjes. Ik had laatst met mijn moeder een foto boek gevonden met zoveel foto's van mij en Alice dat ze er andere half boek aan moest verspillen. Ik had die dag en foto uit het boek gepakt waar ik en Alice samen op stonden we hadden elkaars hand vast en ik drukt volgens mij een kus op Alice haar wang en die foto heb ik elke dag bijna aangezien hij in mijn portemonnee zat. Ik voelde opeens ene kus tegen mijn wang en toen tegen mijn kaak en ik keek Alice lachend aan "Wat doe jij nou" vraag ik weer lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik om zijn actie. 'Ja je...' Hij kust me weer op mijn lippen. Ik voel zijn handen overal op mijn bovenlichaam. Fijne rillingen gaan door me heen. Ik trek mezelf dichter tegen hem aan en laat mijn handen over zijn bovenlichaam glijden. Ik kras lichtjes met mijn nagels over zijn rug en voel zijn lippen in mijn nek, naar beneden gaan. Ik haal diep adem en glimlach. Hier kon ik wel mee leven... 'Mmm... Je bent goed bezig meneer Cooper,' grinnik ik en druk mijn lippen op zijn schouder. Ik voel een heerlijk gevoel door me heen gaan en grijns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam komt uit zijn eigen herinnerwereld en kijkt me lachend aan. 'Wat doe jij nou?' vraagt hij, weer lachend. En ik kijk terug. 'Niet zo veel op zich,' zeg ik grijnzend. 'Alleen maar dit.' en ik druk weer zacht mijn lippen op zijn kaaklijn. 'Mezelf iets te doen geven, wat ik ook nog leuk vind.' en ik kijk even naar Cam en daarna weg. 'Dat van vanmorgen is namelijk zeker voor herhaling vatbaar.' en ik kijk speels naar Cam. 'Maar dat hoeft natuurlijk niet gelijk.' en ik zeg expres dat dat niet hoeft. Maar dat ik het niet tegen zou houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Niet zo veel op zich,' grijnst ze 'Alleen maar dit.' en ik voel haar zachte lippen op mijn kaak 'Mezelf iets te doen geven, wat ik ook nog leuk vind.' ik grinnik en ze kijkt opeens weg van me 'Dat van vanmorgen is namelijk zeker voor herhaling vatbaar.' ze kijkt me speels aan en ik grijns lichtelijk 'Maar dat hoeft natuurlijk niet gelijk.' ik glimlach even naar weer "Dat hoeft niet of wil je dat nog niet" vraag ik lachend terwijl ik een beetje achterover leun en met een plukje haar speel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel haar handen over mijn boven lijf en toen hoe ze lichtjes over mijn rug kraste ik onderdrukte een kreet door mijn lippen weer tegen haar huid te plaatsen, 'Mmm... Je bent goed bezig meneer Cooper,' hoorde ik haar zeggen en toen hoe ze haar lippen tegen mijn schouder drukte. Ik grinnikte tegen haar huid aan en trok haar mee van de muur vandaan aangezien ik nu niet goed bij haar rug kon. Ik kuste haar sleutelbeen en zette mijn tanden in haar huid net onder haar sleutelbeen en liet een tweede zuigzoen achter en voordat ik het eigenlijk doorhad lagen mijn handen tegen de sluiting van haar bh.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:36 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Een geluidje van genot rolde over mijn lippen. Ik bijt op mijn lip en druk mijn lippen in zijn nek. Ik aarzelde even, maar zette toen ook bij hem een zuigzoen neer. Ik voelde zijn handen op mijn rug branden bij het sluitinkje. Ik kijk even bezorgd naar de ramen, om te bevestigen dat niemand ons zag. Dan kijk ik hem weer aan en bijt speels op zijn lip. Vervolgens druk ik mijn lippen op de zijne en kras met mijn nagels lichtjes over zijn rug en ga via zijn onderbuik omhoog naar zijn borstkas. Dan laat ik mijn handen weer afzakken naar zijn broek en klem mijn vingers om de broeksrand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Mijn gedachten zaten overal en nergens behalve dat ik straks moest les geven, zou ik me gewoon ziek melden dacht ik even lachend in mezelf maar ik werd al gauw weer naar de realiteit gebracht toen ik Amy haar lippen in mijn nek zetten. Ik kreun bleef vast zitten in mijn keel toen Amy me een zuigzoen gaf en toen voelde ik haar tanden zachtjes in mijn lip bijten voordat ze me weer kust. Ik voel haar nagels weer over mijn rug en voel haar handen naar mijn onderbuik glijden dan weer omhoog naar mijn borst en dan weer naar beneden en voelde haar vingers om mijn broek, aangezien ze mijn handen niet had weggeslagen bij de sluiting van haar bh, liet ik mijn vingers er overheen glijden en sprong hij los.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:54 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik voel dat hij mijn bh heeft los gemaakt. Ik laat hem van me afvallen en voel hoe hij op de grond valt. Vlug trap ik hem weg. Ik klem mezelf dichter tegen Jamie aan en strijk met mijn lip langs zijn onderlip. Ik spring op en klem mijn benen weer om zijn middel. Ik sla mijn handen om zijn nek en kus hem gretig. Opeens herinner ik me de deal. Hij zou leiden. Ik laat me weer op de grons zakken en doe weer wat rustiger aan, terwijl de adrenaline door mijn lijf stroomt. Het voelt best koel aan zonder shirt of bh, maar erg ongemakkelijk is het ook weer niet. Ik laat mijn handen weer over Jamie zijn borstkas glijden en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht even opgelucht als ze haar bh op de grond laat vallen en hem zelf weg schuift, ze drukt ze nog wat dichter tegen me aan en ik voel hoe ze weer springt en haar benen weer om mijn lichaam klemt. Ze kust me en laat zich na een tijdje weer op de grond zakken en merk dat ze wat terug houd. Ik laat mijn armen rond haar nek glijden en terwijl ik haar kus laat ik mijn hand naar beneden glijden en streel over haar borst naar beneden en stop weer bij haar heup. Ik kijk heel even om me heen maar er is helemaal niks zachts behalve de harde grond, ik zie alleen een dikke, grote mat liggen die sommige dansers gebruiken om trucs te oefenen. Ik kus haar weer en trek haar mee naar de mat beter dan de grond dacht ik in mezelf en ik bleef nog even staan voor de mat.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik laat me mee trekken en open mijn ogen om te zien waarvoor. Ik grinnik en kijk Jamie aan. Dan duw ik hem op de mat en ga boven op hem liggen. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en kijk hem aan. Ik glimlach even. 'Je moet me overtuigen, pas dan geef ik je toestemming. Even dat je het weet,' grinnik ik. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en ga met mijn hand over zijn borstkas. Ik rol me naast hem en druk kusjes in zijn nek. Mijn handen laat ik weer over zijn buik glijden naar zijn broek. Ik druk kusjes op zijn borstkas naar beneden en blijf bij zijn broeksrand hangen. Dan kom ik weer omhoog om hem een kus op zijn lippen te geven en wacht af op wat hij gaat doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ze duwt me op de mat en komt op me liggen, ze kust me nog even 'Je moet me overtuigen, pas dan geef ik je toestemming. Even dat je het weet,' ik zucht zachtjes "Dat weer" lachte ik en ik voelde hoe ze naast me ging liggen en voel haar lippen in mijn nek en niet veel later voel ik hoe ze kusjes tegen mijn borst aan duwde en langzaam naar beneden tot ze bij mijn broek rand bleef hangen en weer omhoog kwam en mijn lippen kuste. Ik pakte haar polsen zachtjes vast en hield ze boven haar hoofd terwijl ik op haar ging liggen maar niet zodat mijn volle gewicht op haar zou steunen. "Het is best vermoeiend om je steeds te overtuigen" fluister ik in haar oor en druk aantal kusjes tegen haar lippen en kaak. Ik verplaats mijn lippen naar haar nek en sleutelbeen, ik glij door naar beneden en kuste haar borsten. Ik bleef even bij haar borsten hangen maar drukte toen mijn lippen tegen haar ribben en buik. Mijn lippen waren inmiddels bij haar navel en gleed nog een stuk naar beneden toen ik mijn laatste kus plaatste die bijna tegen haar broek aan kwam.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.