• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Het leek iedereen opeens opgevallen te zijn dat ik een zuigzoen had en toen ik me omdraaide leek bijna iedereen me aan te kijken, ik hoorde wat geroezemoes maar ging er verder niet op in. Opeens keek ik Amy aan die me gebaarde om op te houden en ik kwam lachend en hoofdschuddend op mijn voeten. Ik keek even goedkeurend naar de leerlingen ook al begon ik me wel een beetje te irriteren aan Thomas die de hele tijd maar om Amy rond hing en ik zuchtte even kort maar niet dat iemand het zou zien en nam nog een slok drinken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik als hij lachend en hoofdschuddend opstaat. Hij had me gezien. Ik lach en dans weer door. Thomas totaal negerend, al vertelde hij me wel dingen. Ik focuste me weer op de passen en danste door. Opeens voel ik een arm om mijn middel en sta direct stil. Ik kijk Thomas aan en zet een stap naar achter. Ik trek een wenkbrauw op. 'Wat?' Hij grijnst en schud zijn hoofd. 'Niks, je deed hem een beetje verkeerd.' 'Volgens mij deed ik het prima en anders wijst Jamie me daar wel op.' Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Als je het niet erg vind dans ik dan nu weer verder.' Ik kijk hem aan. 'Heb je een vriendje?' Ik negeer zijn vraag en begin weer te dansen. Wat moest hij ineens? Ik dans gewoon rustig door en focus me op de muziek en de danspasjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik wou net naar Amy toelopen om haar te wijzen op een foutje wat ze maakte maar toen zag ik Thomas al naar haar gaan en zijn arm om haar middel slaan. Ik keek er even naar en ze leken het ergens over te hebben maar aangezien iedereen aan het praten was wist ik niet wat. Ik zag hoe Amy verder begon te dansen en liep toen naar haar toe, ik lachte even naar haar en ik legde mijn handen even op haar heup en op haar middel en zette haar in de goede positie "Hij gaat nu vast beter" zeg ik met een glimlach. Ik bedoel ik was nog steeds haar leraar en ik moest haar aanwijzingen geven om de choreografie zo goed mogelijk uit te voeren.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    [Uhm, weet je toevallig nog hoe de laatste reactie van Chàrline ongeveer ging ? ;s]

    Amy Michels

    Ik knik en glimlach terug. Zijn aanrakingen lieten kippenvel achter. Ik durfde Thomas niet aan te kijken, omdat hij dus gelijk had gehad. Ik bijt op mijn lip.
    'Ik zei het toch,' hoor ik in mijn oor gefluisterd. Ik herken zijn stem nu wel. Ik kijk hem langzaam aan.
    'Ja, bedankt.' Hij glimlacht en blijft me aankijken, terwijl hij me aan blijft kijken. Ik wend mijn hoofd af en dans door. Wat moest hij toch? Ik zucht en dans door. Thomas en Jamie hadden gelijk, het voelde nu beter om het pasje uit te voeren. Ik dans rustig door en schud mijn hoofd. Moest ik wel wat gaan drinken met Thomas vanmiddag? Ik bijt aarzelend op mijn lippen en kijk vanuit mijn ooghoek naar Thomas die gewoon weer aan het dansen is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Facetious schreef:

    [Uhm, weet je toevallig nog hoe de laatste reactie van Chàrline ongeveer ging ? ;s]


    [Uhum nee... Ik ben voor je aan het zoeken of hij nog in dit topic staat, maar dat weet ik dus niet, volgens mij niet]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe Alice me kriebelt vlak boven mijn broekrand en drukt weer meerdere kusjes van boven over mijn borstkas naar beneden tot mijn broek. Haar handen gaan over mijn hele lichaam en ik hoop dat zij het net zo fijn vind als ik en ik smoor een kreet om mijn lippen tegen de hare te duwen als ik haar nagels in mijn huid voel, en ik voel hoe ze gaat liggen, buiten adem. Ik moet zelf ook op adem komen en ik kan het niet laten om af en toe met mijn vingertoppen langs haar lichaam te strijken terwijl ik even naast haar ga liggen. Na even gewacht te hebben boog ik mijn lichaam half over dat van Alice heen en kuste haar lippen zachtjes, ik steunde op een van mijn handen terwijl mijn andere hand tegen haar nek aan lag. Ik liet mijn hand weer naar beneden glijden en toen ik weer bij haar borsten was voelde ik dat haar tepels hard waren en ik grinnikte even tegen Alice haar lippen af en mijn lippen volgde de baan die mijn hand net had gemaakt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Iedereen leek wel een beetje moe en aangezien ik ze ook flink liet doorwerken besloot ik een kleine pauze in te lassen en richtte me weer tot de klas "Goed werk iedereen, we nemen een kleine pauze" zei ik snel en ging zelf ook op de grond zitten en pakte snel mijn telefoon en zag dat mijn moeder me een sms vol enthousiaste dingen had om te doen en ik zuchtte maar kon een kleine glimlach niet van mijn gezicht af houden. Ik liet mijn telefoon in mijn zak glijden en pakte snel een stukje brood en at het snel op aangezien ik best honger had en ik in de pauze niet echt wat gegeten had.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    De andere laten het zich geen twee keer zeggen en snellen naar hun tas toe. Ik ga ook zitten en pak mijn drinken. Eten had ik weer is niet meegenomen. Ik kijk om me heen en rek me even uit. Thomas en Hanna komen naast me zitten. Ik had ze onder de les net leren kennen. Ze beginnen te praten en ik luister met een half oor mee, af en toe antwoord ik als het nodig is. Ik zucht en denk aan Cam en Ally. Wat zouden zij nu doen? Ik glimlach. Ze hebben het vast heel gezellig. Ik rek me nog een keer uit en berg mijn drinken weer op. En Will en Charline? Ik grinnik. Als ze de les maar niet zijn vergeten... Ik zie er Will wel voor aan eigenlijk. Ik luister weer naar het gesprek van Thomas en Hanna, terwijl ik stiekem en zo onopvallend als het kan naar Jamie kijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ben even eten)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Mijn handen gaan even door mijn haar en glijden naar mijn nek waar ik ze even laat liggen en zucht even zachtjes, ik was blij dat de leerlingen de choreografie snappen. Ik keek af en toe naar Amy en ik zag ook dat ze naar mij keek en ik lachte kort even, ik richtte mijn blik weer op mijn telefoon en zag dat een van mijn vrienden een sms had gestuurd Heye gozer, Ga je vanavond mee stappen ik grinnikte even kort Gast volgens mij ben je vergeten dat ik les geef weetje wel van Maandag tot Vrijdag niet veel later kwam er weer een bericht binnen Kom op nou, we hebben je al zo lang niet gezien ik wist dat het waar was ik had me een beetje afgeschermd van ze en zuchtte Oke misschien een drankje, maar ik weet het nog niet zeker, ik laat het je wel weten


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlachte even terug en voel dan een klap tegen mijn schouder. Geschrokken kijk ik op. 'Luister je wel?' Hanna kijkt me lachend aan. Ik kijk haar lachend aan. 'Sorry. Wat zei je?' Ze grinnikt. 'Of je nou wel of niet meegaat wat drinken?' 'Misschien.' Ik lach en kijk voor me uit. Als ik Ally zag zou ik haar is gaan overhoren over de dag en Cam. Ik had er nu al zin in en laat staan in vrijdag... Een glimlach speelt zich weer om mijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik had echt geen zin meer om les te geven, ik was best moe en ik had last van mijn nek. Ik zuchtte kort en knakt mijn nek wervels even los en wreef even door mijn handen, "Nou laten we dan maar door gaan met de les" zei ik na een paar minuten nog gewacht te hebben en ik zag sommige met tegenzin opstaan,, ja zo voel ik me ook dacht ik in mezelf en ik kwam langzaam weer in beweging om af en toe mensen wat voor te doen en ze te helpen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. Wauw, iedereen had er veel zin in. Ik schud lachend mijn hoofd. Ook Hanna staat met tegenzin op. 'Hé doe is vrolijk!' Ik kijk haar lachend aan en geef haar een duwtje. Ze schud lachend haar hoofd. 'Tegen jouw vrolijkheid kan ik niet op,' grinnikt ze. Ik grijns en ga weer verder met wat we moesten doen. Ik denk even na. Ik kan alles natuurlijk ook expres heel fout doen, zodat Jamie me moest helpen, maar dan haalde ik mijn eigen prestatie heel erg naar beneden... Ik zucht, nee, ik zag hem nog wel genoeg. Ik doe gewoon mijn best en dans door. Ik zie Hanna ook moeizaam in actie komen en Thomas is net zo gefocust als altijd. Ik grinnik en kijk Hanna aan. Ik spring lachend op haar rug. 'Vrolijk,' schreeuw ik in haar oor. Ze lacht. 'Vrolijk en doof.' Ik grinnik en spring weer van haar rug af. Ik dans weer door en kijk grijnzend voor me uit. Er moest even leven in de les komen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voelde me moeier worden met elke stap die ik deed en toen ik weer wat nieuws moest uitleggen deed ik het bijna verkeerd. Ik deed snel de nieuwe pas nog een paar keer voor en liep terug naar mijn tas maar mijn drinken was alweer bijna op.
    "Ik ben zo terug gaan jullie alsjeblieft verder met de choreografie" zei ik snel tegen de klas en ik liep het lokaal uit om mijn flesje weer te vullen en even snel een frisse neus halen. Ik zie gedag tegen andere dans leraren en liep snel naar de kraan in het toilet en liet mijn flesje vol lopen. en nadat ik buiten heel even frisse neus had gehaald liep ik langzaam weer terug naar mijn klas.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.