• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Nee meestal zit ik of buiten of in de kantine maar ik wou even wat tijd alleen, ik voel me niet heel lekker" zeg ik opeens terwijl ik dat laatste niet eens wou zeggen en kijk even naar mijn schoenen. 'Dank je dat je me geloofd. Ik zal haar wel ontwijken.' zegt ze terwijl ze me even aankijkt maar snel weer wegkijkt. Ik grinnik "Ja doe dat maar, ik kan niet iemand voor trekken een aangezien ik niks gehoord had..." mijn stem viel een beetje weg en keek ik weer even uit het raam en neem dan nog een hap van mijn brood en slikte het snel door.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem een beetje bezorgd aan. 'Wat heb je?' Ik loop naar hem toe en kijk hem bezorgd aan. 'Ben je ziek? Misselijk? Hoofdpijn?' Ik kijk hem aan. 'En je hoeft me niet voor te trekken. Dat wil ik niet eens.' Ik kijk hem onderzoekend aan. 'Ik weet haar naam niet eens, maar dat doet er niet toe. Wat is er aan de hand? Ga anders...' Ik kijk op mijn horloge en zucht. Dat heeft ook geen zin. 'Misschien kan je een aspirientje halen of iets?' Ik kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik zachtjes "Nee joh er is niks het waait ze wel weer over" zeg ik snel en kuch even snel, ik pak mijn drinken en neem nog een slokje voordat ik mijn tas weer in de hoek schuif en weer naar Amy toe loop "Op dit moment wil ik gewoon even bij je zijn" fluister ik in haar oor en leg mijn armen om haar heen en trek haar dicht tegen me aan. Na een tijdje laat ik haar weer los,, misschien was dit toch geen goed idee en kijk even van haar weg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Een warm gevoel gaat door me heen als hij dat zegt. 'Ja, is goed. Ik ben hier.' Ik glimlach. Na een tijdje laat hij me weer los. 'Jamie, gaat het echt wel?' Ik kijk hem aan en draai me naar hem toe. Hij kijkt weg en ik zucht. 'Waar denk je aan? Je doet een beetje... Vreemd.' Ik kijk hem een beetje bezorgd aan. Ik zucht en blijf hem aankijken, tot hij me aankijkt. 'Alsjeblieft kijk me aan.' Ik blijf hem aankijken. 'Wat is er? Is het omdat je je niet lekker voelt... Ik wil ook gewoon even bij je zijn, maar sinds wanneer... Zeg jij dat tegen mij?' Ik kijk hem aan en glimlach voorzichtig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht weer ik wist het ook eigenlijk niet, ik wist niet wat ik wou en ik wist niet wat ik voelde dus zuchtte ik maar gewoon nog een keer. Ik keek haar even aan en glimlachte even kort en draaide me weer naar haar toe, ik trok haar mee een beetje uit het zicht van de ramen en ook van als de deur open zou gaan wat me zou verbazen. Ik legde mijn armen rond haar middel en duwde mijn lippen stevig die van haar en liet mijn tong over haar onderlip strijken, ik had haar gewoon nodig nu.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Een beetje overdonderd van zijn actie sloeg ik mijn armen om zijn nek en opende gewillig mijn mond. Mijn vingers verstrengelde ik met sommige plukjes van zijn haar en mijn andere hand liet ik over zijn borstkas glijden. Ik klem mezelf stevig tegen hem aan en sluit mijn ogen. Als hij zich zo beter voelde, dan was ik daar blij om, want dat betekende dat hij me nodig had en dat ik wat voor hem betekende. Toch? Ik laat mijn tong de zijne vinden en laat ze een spel spelen. Mijn hand glijd onder zijn shirt. Ik voel zijn huid onder mijn hand en het voelt goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach naar hem, 'Maar ik ben ook niet alle meisjes,' zeg ik lachend. 'De enige reden dat ik mijn mobiel bij me wil hebben is omdat ik bereikbaar wil zijn.' en ik kijk even naar Cam. Dan kruk ik weer verder en we zijn al bijna weer bij school. 'In tegenstelling tot sommige,' zeg ik plagend doelend op dat hij zijn ouders steeds weg drukt. We komen aan bij school en ik kruk snel door richting de slaapzaal. Daar vind ik mijn mobiel snel. 'Oke, en nu geef ik aan jou de keuze om ergens heen te gaan. Wat dus weinig lopen inhoudt voor jou, en een ietwat rustige plek voor mij.' en ik knipoog even naar Cam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze sloeg gelukkig haar armen om mijn nek en opende haar mond, mijn tong vond de hare en voelde haar hand eerst over mijn borst glijden en haar andere bij mijn haar. Dan voel ik haar hand onder mijn shirt en kus haar door terwijl mijn handen ook onder haar shirt glijden en ik voelde haar huid onder mijn handen en streek met mijn handen over haar heupen naar de achterkant van haar rug en ik was verast met hoe goed het voelde dat ik haar hand tegen mijn huid aanvoelde.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zucht even om haar opmerking over dat ze bereikbaar wil zijn maar we komen al snel aan bij school en lopen snel door naar de meisjes slaap zaal waar ze haar telefoon pakt. 'Oke, en nu geef ik aan jou de keuze om ergens heen te gaan. Wat dus weinig lopen inhoudt voor jou, en een ietwat rustige plek voor mij.' ik knipoogt naar me en ik grom even, "Maar ik wil dat jij wat bedenkt jij weet beter dan ik wat je met je voet kan" zeg ik lachend en sla mijn arm even om haar schouder heen en kijk haar even lief glimlachend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Rillingen gaan door me heen en kippenvel springt op mijn huid. Het voelde heerlijk. Het voelde fijn, vertrouwd en gewoon geweldig. Ik zoen hem iets ruwer en laat mijn handen zijn bovenlichaam verkennen. Ik trek hem mee naar een muur en ga er tegen aanstaan en trek hem dichter tegen me aan. Ik stop de zoen even en merk dat mijn ademhaling is versnelt. Ik glimlach naar hem en druk mijn lippen dan weer op de zijne. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en haal ze er dan weer af.
    'Voel je je al wat beter,' vraag ik glimlachend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ze zoent me wat ruwer en ik voel haar handen over mijn torso gaan, en ik zoen haar net zo gewillig terug. Ze trekt me mee tegen de muur op en trekt me tegen zich aan. Ze stopt de kus even en ik hoor dat haar adem versnelt ik grinnik even ze drukt nog en kus tegen mijn lippen en vraagt dan: 'Voel je je al wat beter,' ik glimlach "Ja stukken" ik grinnik even en duw mijn lippen weer tegen die van haar "Ik heb nog een klein beetje nodig" zeg ik lachend tegen haar lippen aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem lachend aan. 'Nou dan krijg je dat,' prevel ik tegen zijn lippen aan. Ik draai ons om. Nu staat hij tegen de muur. Ik druk mijn lippen vurig op de zijne en laat mijn handen naar beneden gaan en klem ze om zijn broeksrand heen. Ik lik met mijn tong over zijn onderlip en wacht op toestemming. Het bloed stroomt door mij heen en mijn hard bonst hard. Ik grijns even en wacht op toestemming. Ik maak figuurtjes boven zijn broeksrand en wacht op zijn reactie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en voel hoe ze ons omdraait en me tegen de muur drukt, ik voel haar handen om de rand van mijn broek en ik grom zachtjes even tegen haar lippen aan. Haar tong gaat langs mijn onderlip en ik open gewillig mijn mond waarna ik haar wat ruwer zoen en voel haar handen net boven mijn broek figuurtjes op mijn huid maakte, ik voelde me mijn hoofd bewolkt worden over wat goed en slecht was. Mijn hoofd bonkte als een gek en door mijn lief gierde adrenaline, ik maakt mijn lippen even los van de hare en begon haar nek te kussen terwijl mijn handen omhoog waren geschoven naar haar ribbenkast.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en voel de adrenaline door me heen gaan. Dan duw ik hem af. 'Volgens mij ben je wel weer beter,' grinnik ik. Ik laat mijn handen langs zijn broek naar beneden vallen en kijk hem aan. Dan draai ik me om en loop extra uitdagend voor hem. Ik wist dat hij me nu haatte en me wilde. Ik loop naar mijn tas en pak mijn boek. Ik sla hem open en begin weer te lezen met een speelse glimlach om mijn lippen. Af en toe kijk ik over mijn boek heen naar Jamie en doe alsof ik lees, terwijl ik gewoon wacht tot hij komt. Mijn ademhaling is nog steeds versnelt en de neiging om hem weer om zijn nek te vliegen is reusachtig groot.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ze duwt me opeens van zich af 'Volgens mij ben je wel weer beter,' ik kijk haar even verward aan aangezien mijn hele gedachten nog bij haar was. Haar handen vallen langs mijn broek naar beneden en ze loopt uitdagend bij me vandaan. En mijn hoofd tolde helemaal van verlangen, ik kijk naar haar terwijl ze weer begint te lezen en ik voelde een drang om al haar kleren van haar lijf te scheuren maar bleef even rustig staan om te denken. Ik laat me op de grond zakken en kruip langzaam naar haar toe, ik pak haar boek en leg hem naast haar neer en leg mijn handen naast haar benen op het bankje "Waarom doe je zo gemeen" fluister ik zwoel in haar oor en beet speels op haar oorlel, mijn lippen dwalen af naar haar kaak en dan haar lippen weer "Ik wil je" fluister ik weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.