• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    'Hebben we nog een half uur.' zegt ze en grinnikt nadat ze is opgestaan 'Dat wist ik niet. Nou dan ben ik waarschijnlijk op tijd.' ik durf niks meer te doen, dus kijk ik maar even naar Thomas en wenste zo graag dat hij nooit was binnengekomen. 'Dank je voor het boek.' zegt ze en ik kijk haar even verbaasd aan maar dan drukt ze het boek al in mijn handen "Tuurlijk" lach ik kort en ik zie dat ze me uitdagend aankijkt en ik kijk snel weg. Als Amy weg is richt ik me weer op Thomas "Dus Thomas wat doe je hier" vraag ik dan, hij begint een heel verhaal over iets en ik luisterde niet eens echt, nadat ik had gelezen wat ze in het boek had geschreven kon ik alleen maar denken aan een manier om haar over te halen. Na een tijdje besloot ik maar om Thomas weg te werken ik kon zijn stem niet meer aanhoren "Thomas goed verhaal maar ik zou graag nog wat tijd voor mezelf willen" zeg ik en duw hem de zaal uit terwijl hij me verbaasd aankijkt "Ik zie je zo gast". Toen ik de deur had gesloten zuchtte ik even en leunde tegen de muur aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *ben even eten*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij pakt me bij mijn middel vast. 'Nee je kan het me niet aandoen,' zegt hij dan. Hij kijkt me smekend aan. 'Alsjeblieft.' en hij kust me zachtjes. En hij laat zijn lippen glijden door naar mijn kaak. En hij drukt kusjes in mijn hals. 'Please,' prevelt hij tegen mijn huid. En het is zo moeilijk om niet gelijk toe te geven.'Please Alice.' en hij drukt zijn lippen weer op die van mij. 'Don't do this to me.' hij trekt me nog wat dichter tegen zich aan. En hij kust me nog een keer. Ik laat de krukken voor wat ze zijn en sla mijn armen om zijn nek. Ik kus hem zachtjes terug en bijt even op zijn onderlip. Dan zeg ik: 'Je hebt me overtuigd.' en kus hem dan weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik grinnik als ik Thomas de zaal uit zie komen. Ik had nog net gezien dat Jamie hem zowat de zaal had uitgeduwd. Thomas verbaasde gezicht was echt om te lachen. Hij liep langs me heen, de trap af. Kennelijk zag hij me niet. Ik grinnik en kijk snel om me heen of de kust veilig is. Dan loop ik naar de deur en open die. Ik sluit hem direct achter me en grinnik. Dan draai ik me om en kijk naar Jamie. 'Zo, ben ik weer. Had je ineens haast?' Ik grinnik en kijk Jamie hoofdschuddend aan. 'Zo ga je toch niet om met leerlingen?' Ik kijk hem streng aan en loop dan naar hem toe om mijn boek weer te pakken. Ik sla het boek open en zucht. Dat moest ik wel weggummen, maar dat kwam nog wel. Ik sla hem weer open op de bladzijde waar ik was en kijk Jamie aan. 'Ik merk wel wat je verzonnen hebt,' grinnik ik. Ik kijk hem even speels en uitdagend aan en richt me dan weer op de letters. Ik hoor een leuk liedje op de radio. Ik spring op en loop naar de installatie. Ik zet de volume iets harder en ga vrolijk zingend en dansend terug naar mijn plek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Uiteindelijk slaat ze haar armen om me heen terwijl ze me zachtjes terug kust en dan weer zachtjes op mijn lip bijt en ik weet dat ik bijna gewonnen heb, 'Je hebt me overtuigd.' zegt ze en kust me weer. Dat waren de woorden waar ik op wachtten en kus haar nog heel eventjes, ik buig mijn hoofd weer van haar af en kijk haar lachend aan "Dus wat gaan we doen" vraag ik vrolijk en pak haar krukken op die omgevallen waren toen ze haar armen om me heen sloeg en geef ze aan haar. Ik kijk haar weer vragend aan en sla mijn armen dan weer losjes om haar middel heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik hoorde de deur open gaan en draaide me om en zag Amy weer staan 'Zo, ben ik weer. Had je ineens haast?' ik grinnik "Ik heb nooit haast, alleen hij stopte maar niet met praten" schoot ik in de verdediging en glimlachte toen. 'Zo ga je toch niet om met leerlingen?' ze kijkt me even streng aan en ik grijns even "Nee je hebt gelijk maarja hij hield zijn mond maar niet en ik had wel wat anders aan mijn hoofd."
    Ze gaat weer zitten en pakt haar boek weer 'Ik merk wel wat je verzonnen hebt,' grinnikt ze en ik zie de speels, uitdagende blik in haar ogen. Als er een ander nummer op de radio komt loopt ze er weer naar toe en begint mee te zingen en te dansen en ik richt me weer op Amy. "Nee dit is niet eerlijk, je moet me iets geven" zeg ik dan, ik had namelijk geen idee en ik keek haar beschuldigt aan "Ik heb iets van je nodig en hint ofzo of vertel me nou maar gewoon hoe ik je kan overhalen" zeg ik en ik val op mijn knieën voor haar en kijk haar bijna smekend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik frons mijn wenkbrauwen en loop naar hem toe. Ik hurk voor hem neer. 'Smeek je het bij ieder meisje zo, ben je seksverslaafde of ben ik een uitzondering,' grinnik ik. Ik kijk hem aan en ga met mijn hand door zijn haar. Ik druk mijn lippen op de zijne en sta weer op. Ik loop naar de bank en ga zitten. 'Een hint?' Ik denk na en bijt op mijn lip. Ja, wat wilde ik eigenlijk dat hij deed? Ik kijk hem aan en frons mijn wenkbrauwen. Ik grijns. 'Vind maar uit waar mijn grenzen liggen.' Ik kijk hem uitdagend aan en sla dan weer het boek open. Geen idee wat hij met die informatie ging doen, maar daar zou ik wel achter komen en als ik het leuk vond, zou hij toestemming krijgen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam kijkt me lachend aan. 'Dus wat gaan we doen?' vraagt hij dan aan me. Hij is vrolijk. Hij pakt mijn krukken voor me op. En hij geeft ze aan me. Ik pak ze van hem aan en doe ze goed. Cam zijn arm licht losjes om mijn middel. 'Dat je me ebt overtuigd betekent dus zeker ook nog eens bedenken wat we dan gaan doen?' en ik moet even lachen. 'Hoe kan het ook anders?' en ik kruk even richting de straat, Cam zijn arm is van mijn middel af nu. 'En het moet niet ver lopen zijn.' en ik begin met denken. 'We kunnen bejaarden eten geven, of eendjes. En dan bedoel ik eendjes eten geven, niet bejaarden eendjes geven.' en ik kijk de straat weer in. 'Foto's maken. Koekjes eten. Pizza's maken. Een film maken. Of gaan skateboarden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    'Smeek je het bij ieder meisje zo, ben je seksverslaafde of ben ik een uitzondering,' ik grinnikte en besloot geen antwoord daar op te geven, ze gaat even met een hand door mijn haar en kust me weer zachtjes. Ze staat weer op en gaat weer zitten 'Een hint?' hoorde ik haar zeggen en ik zag mijn geluk vooruit gaan 'Vind maar uit waar mijn grenzen liggen.' zegt ze en keek me uitdagend aan. Deed ze dit expres,, ik grinnikte en deed de deur op slot voordat we een herhaling kregen van daarnet en liep naar haar toe, ik ging naast haar zitten en pakte haar boek, ik leg haar boek naast me neer. Ik ga staan en trek haar overeind en begin haar gepassioneerd te kussen "Maar aangezien je het nu al gezegd hebt.." grinnik ik tegen haar lippen aan. Mijn vingers strelen haar heupen weer en ik laat mijn handen weer langzaam onder haar shirt gaan en laat ze op haar onderrug liggen terwijl ik haar door blijf kussen.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik naar haar "Serieus Alice een film maken ? en Skateboarden hoe ga je nou weer skateboarden" zeg ik lachend en loop snel naar haar toe, ik trek haar mee de straat over en kijk haar dan aan. "Ik stem dat we naar het park gaan" zeg ik lachend, ten eerste wist ik dat het park rond deze tijd gesloten zou zijn maar ik kan me nog herinneren dat ik en Alice ooit een soort gat in het hek hadden gevonden en toen stiekem wel eens naar het park gingen als het gesloten was en ten tweede was het dan heerlijk rustig en had je het hele park voor jezelf.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:02 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan. 'Wat heb ik al gezegd? Als je te ver gaat hoef ik je een week niet meer te zien, nou ja... Dan zie je me alleen met de les en verder niet. Dat zijn de gevolgen. Dus ga je de uitdaging aan?' Ik grinnik en kijk hem aan. 'En je hebt nog geen antwoord gegeven of je zo smeekt bij elk meisje, je seksverslaafde bent of je dat alleen bij mij doet?' Ik kijk hem afwachtend en serieus aan, terwijl ik van binnen me dood lachte. Ik zet een stap naar achter en sla mijn armen over elkaar en wacht op antwoorden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik keek haar weer verward aan, ik luister naar haar en kijk haar onbegrijpend aan "Wat." zeg ik afwezig en ze doet een stap naar achter en slaat haar armen over elkaar. Ik ging rechtop staan en keek haar aan, Amy is echt een heel anders dan alle andere meisjes die ik gehad had en ik blijf haar aankijken. "Ik geef liever geen antwoord op je vraag" zeg ik lachend en leun even tegen de muur aan die recht achter me stond. "Maar ik heb wel een vraag voor jou... Vind je het leuk om me te pesten of doe jij dat bij elke jongen" zeg ik dan sla mijn armen ook over elkaar en kijk haar vragend aan"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Oké luister is...' Ik loop dreigend op hem af en duw hem tegen de muur. Ik kijk hem recht aan. 'Ik ga je eerlijk antwoord geven, maar jij gaat dat ook doen. Is de vraag erg dan?' Ik kijk hem onderzoekend aan. Ineens werd ik bang voor het antwoord, maar liet dat niet blijken. Ik glimlach liefjes. 'Ik pest jouw graag,' fluister ik in zijn oor, terwijl mijn lippen zijn oor aanraken. Ik laat hem weer los. 'Nou jouw antwoord, misschien krijg je je beloning dan al.' Ik glimlach even mysterieus en kijk hem dan weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Oké luister is...' zegt Amy en loopt dreigend op me af en duwt me tegen de muur aan, 'Ik ga je eerlijk antwoord geven, maar jij gaat dat ook doen. Is de vraag erg dan?' ze keek me een beetje onderzoekend aan en glimlachte opeens lieflijk en ik grijnsde even 'Ik pest jouw graag,' fluister ze en haar lippen raken mijn oor. 'Nou jouw antwoord, misschien krijg je je beloning dan al.' ik keek haar lachend aan "Oke als je het zo graag wilt weten, nee ik ben geen seksverslaafde, ik hoef meisjes nooit te smeken dus dan blijft het laatste over" lach ik en grinnik erachteraan terwijl ik weer normaal ga staan en mijn vingers even knak en leun weer tegen de muur aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ik voel me vereerd,' grinnik ik en lach. Een opgelucht gevoel gaat door me heen. 'Nou, misschien moet je dan maar accepteren dat ik niet zoals die andere meisjes ben,' grinnik ik. 'Was dat nou zo moeilijk? Om het toe te geven, bedoel ik' Ik druk mijn lippen op de zijne en sla mijn armen om zijn nek. Ik sluit mijn ogen en lik met mijn tong over zijn onderlip en wacht op toestemming. Ik laat een arm over zijn borstkas glijden naar de onderkant van zijn shirt en ga met mijn hand onder zijn shirt en streel zijn borstkas. Zijn warme huid voelt heerlijk onder mijn hand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Ja, skateboarden,' zeg ik lachend. 'Je weet dat ik het zo zou doen.' en kijk hem met een eigenwijze blik aan. 'Ik stem dat we naar het park gaan.' en ik glimlach naar hem. Het park is rond deze tijd nog gesloten, maar Cam en ik hebben, om het zo te noemen, er voor gezorgd dat we er altijd in kunnen. Het is er nu heel rustig, zonder iemand dan. Ik trek Cam mee in de richting en begin dan te krukken. We zijn al snel bij het gat, en ik kruip door het gat heen. En Cam volgt me. 'We zijn nu helemaal alleen,' zeg ik dan. 'Wat wil je doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.