• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ja, het gaat wel weer ^.^ het was gewoon de combinatie van het maandelijks gebeuren en de warmte. Maar me zus werkt er ook, en toevallig was ze bij me met nog een collega ^.^

    Ik ga reageren op Cammie :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ohh gelukkig ^^ , c: )

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:41 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe Alice me kriebelt vlak boven mijn broekrand en drukt weer meerdere kusjes van boven over mijn borstkas naar beneden tot mijn broek. Haar handen gaan over mijn hele lichaam en ik hoop dat zij het net zo fijn vind als ik en ik smoor een kreet om mijn lippen tegen de hare te duwen als ik haar nagels in mijn huid voel, en ik voel hoe ze gaat liggen, buiten adem. Ik moet zelf ook op adem komen en ik kan het niet laten om af en toe met mijn vingertoppen langs haar lichaam te strijken terwijl ik even naast haar ga liggen. Na even gewacht te hebben boog ik mijn lichaam half over dat van Alice heen en kuste haar lippen zachtjes, ik steunde op een van mijn handen terwijl mijn andere hand tegen haar nek aan lag. Ik liet mijn hand weer naar beneden glijden en toen ik weer bij haar borsten was voelde ik dat haar tepels hard waren en ik grinnikte even tegen Alice haar lippen af en mijn lippen volgde de baan die mijn hand net had gemaakt.


    Alice 'Ally' Parker
    Ook Cam heeft even adempauze nodig. En af en toe glijdt hij met zijn vingertoppen langs mijn lichaam heen, en dat voelt fijn. Cam ligt naast me maar na even buigt hij zich half over me heen en kust mij dan zachtjes op mijn lippen. Hij steunt op een van zijn handen en zijn andere hand ligt in mijn nek. Dan glijdt zijn hand weer naar beneden, en hij grinnikt als hij voelt dat mijn tepels hard zijn. Hij grinnikt om het feit dat ik opgewonden ben. Zijn lippen volgen zijn handen en als ik zijn lippen bij mijn tepels even voel, voelt dat heerlijk. Als hij grinnikt omdat ik opgewonden ben zal ik hem ook wel even opgewonden maken. Ik kras zachtjes met mijn ene hand, de nagels dan, over zijn borstkas en mijn andere hand laat ik even speels lager glijden dan zijn broekrand. Kijken of hij nu ook opgewonden wordt. En voor de zekerheid ga ik nog een keer met mijn hand iets lager dan zijn broekrand. Dan voegt de hand zich bij mijn andere op zijn borstkas en kus ik hem zachtjes in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk opzij naar Hanna en zie dat zij nog aan het dansen is. Dan kijk ik naar Thomas en zie dat hij ook nog volle concentratie heeft. Ik stop met dansen en loop langzaam naar mijn tas. Ik drink mijn flesje water leeg en loop naar het raam om de wind op te vangen. Ik sluit even mijn ogen en adem diep in. Ik kijk naar buiten en rek me uit. Ik slaak een zucht en loop weer terug naar mijn plek. Langzaam kom ik weer in beweging, terwijl ik naar mezelf staar in de spiegel. Ik zie mezelf alle bewegingen, zonder dat ik besef dat ik de pasjes uitvoer en dat voelt eigenlijk wel lekker. Ik leef in een trans en doe wat me opgedragen wordt. Als iemand nu om mijn aandacht zou vragen, zou ik diegene niet eens horen. Ik blijf het herhalen. Alle moeheid stroomt uit me. Ik en de muziek blijft over en zorgen dat ik blijf dansen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ik moet gaan eten en zo weer terug :v)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel haar nagels zachtjes over mijn borst krassen en dan voel ik haar hand even lager dan de rand van mijn broek en een tinteling gaat opeens door me heen. En dan doet ze het nog een keer en terwijl mijn hoofd blijft zeggen dat we het rustig aan zouden doen, voel ik mezelf toch een beetje opgewonden worden. Ik voel haar hand zich bij de anders voegen op mijn borstkas en kust mijn nek zachtjes, ik grinnik even en laat mijn hand van haar heup naar beneden glijden over haar boven been. Ik draai mijn hoofd en druk mijn lippen weer zachtjes op die van haar en laat mijn hand weer omhoog glijden en leg hem rond haar middel en trek haar wat dichter tegen me aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zie dat iedereen nog een beetje danst en dan druk ik de muziek uit "De les is afgelopen voor vandaag" zeg ik met een kleine glimlach en niet veel later hoorde ik de bel al. Ik pakte snel mijn Ipod die ik had laten opladen in de box voor een Iphone of Ipod en stop de oortje er weer in voordat ik hem in mijn tas laat glijden en ik zie dat de leerlingen langzaam uit de zaal stromen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik loop naar mijn sporttas en dump mijn spullen erin. Ik verwissel snel mijn schoenen en sta dan op. Ik loop de zaal uit. 'Doei,' zeg ik nog tegen Jamie en loop dan de gang door, richting de meisjeszaal om een douche te nemen. Ik pak mijn setje kleding en loop gelijk door naar de douches. Ik draai de kraan aan en stap eronder. Ik sluit mijn ogen en laat me vermoeid tegen de muur vallen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ik ga hardlopen! Ik glimlach. Ja, dat ging ik doen. Zo moe was ik nou ook weer niet. Ik draai de kraan uit en trek mijn sportkleding aan. Dan pak ik mijn mobiel voor muziek, trek mijn hardloop schoenen aan en verlaat dan de meisjeszaal.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Als alle leerlingen uit het lokaal zijn sluit ik hem snel af en gooi mijn tas over mijn schouder en loop snel naar mijn slaapkamer in het leraren gebouw en stap onder de douche. Ik trek schone kleren aan en pak mijn telefoon Count me in tonight sms ik, ik had zin om vanavond inderdaad gezellig met mijn vrienden te zijn. Als ik aangekleed en wel ben beslis ik om nog even snel te gaan roken en ik pak snel mijn sigaretten en loop naar buiten waar ik er een opsteek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik zet mijn muziek aan en begin al mee te zingen. Ik duw de deuren open en begin dan te hardlopen. Ik ren het terrein af, richting het park hier vlakbij. Het park dat me niet echt aan goede herinneringen deed denken. Ik ren stug door en glimlach. Mijn conditie was best goed, ook al zeg ik het zelf. Ik ren vrolijk door en focus me op het rennen en de muziek. Ik ren langs een watertje en grijns. Ik was behoorlijk vrolijk ja. Ik begin mee te zingen en ren het terrein weer op. Ik houd de muziek op en begin te rekken. Wel zo handig na rennen. Ik zing vrolijk door. Het kan me niet schelen als er meer mensen zijn en als die mee luisteren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel haar nagels zachtjes over mijn borst krassen en dan voel ik haar hand even lager dan de rand van mijn broek en een tinteling gaat opeens door me heen. En dan doet ze het nog een keer en terwijl mijn hoofd blijft zeggen dat we het rustig aan zouden doen, voel ik mezelf toch een beetje opgewonden worden. Ik voel haar hand zich bij de anders voegen op mijn borstkas en kust mijn nek zachtjes, ik grinnik even en laat mijn hand van haar heup naar beneden glijden over haar boven been. Ik draai mijn hoofd en druk mijn lippen weer zachtjes op die van haar en laat mijn hand weer omhoog glijden en leg hem rond haar middel en trek haar wat dichter tegen me aan.


    Alice 'Ally' Parker
    Ik voel hoe Cam iets meer opgewonden raakt, precies wat ik van plan ben. Dan glijdt zijn hand vanaf mijn heup meer naar beneden. Naar mijn bovenbeen. En dan draait hij zijn hoofd weer richting mij en kust me zachtjes om mijn lippen. En zijn hand glijdt weer omhoog tot rond mijn middel. Hij trekt me dichter tegen zich aan. Ik glimlach en druk me nog iets tegen hem aan. Dan draai ik ons om zodat ik boven Cam hang. Ik steun met beiden mijn knieën aan een zij van Cam. Terwijl ik Cam zachtjes kus laat ik mijn handen weer naar beneden glijden. Met mijn nagels over zijn huid. Tot net over zijn broekrand. Dan ga ik weer naar boven. En kus hem zachtjes verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe Alice zichzelf eerst iets meer tegen me aandrukt en dan ons omdraaien zodat ze boven me hangt en voel haar knieën tegen mijn zij aan. En dan voel ik haar nagels langs mijn lichaam weer naar beneden gaan terwijl ze me kust, en ze gaat weer net door tot onder de rand van mijn broek en dan voel ik haar weer omhoog gaan en ze me zachtjes weer verder kust. Ik beslis om de kus wat hoger op de voeren dus druk ik mijn lippen iets ruwer tegen de hare en bijt zacht en speels op haar onderlip en rol ons om zodat ik weer boven Alice hang en laat mijn handen weer over haar lichaam glijden gewoon een beetje overal en laat ze uiteindelijk op haar borsten liggen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik haal de oortjes uit mijn oren en rek me nog een keertje uit. Dan stop ik mijn mobiel in mijn adidas vestje en loop weer naar binnen. Voor de tweede keer stap ik onder de douche. Dit maal doe ik wel mijn normale kleren aan. Ik loop de meisjeszaal weer uit naar de kantine. Daar bestel ik wat drinken. Ik zie Thomas en Hanna zitten en loop naar ze toe. Ik laat me bij ze aantafel vallen. Ik merk dat Thomas dichter naar me toe gaat zitten en zijn arm over de leuning achter me slaat. Ik kijk hem even aan, maar besluit het te negeren en neem een slok van mijn drinken. Ik hoor het verhaal van Hanna aan en knik afwezig. Dan pak ik een papiertje en een pen en begin aan de choreografie.
    'Waar ben je mee bezig,' hoor ik Thomas vragen. ik wuif het weg en ga verder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam voelt de kus meer op en kust me ruwer. Maar het blijft lekker voelen. Dan bijt hij speels en zacht op mijn onderlip. En dan rolt hij ons weer om en lig ik weer onder. Cam hangt weer boven mij en we zoenen verder. Zijn handen glijden overal over mijn lichaam en ik word er warm van. Uiteindelijk rusten zijn handen op mijn borsten. Ik sla mijn benen om zijn middel en druk me met mijn onder lichaam tegen dat van hem. Ik lik met mijn tong over zijn onderlip. En zoek dan zijn tong op. Ik speel er een beetje mee maar doe het wel lief.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel Alice haar benen opeens op mijn middel en hoe ze haar onder lichaam tegen dat van mij drukt en mijn handen vliegen uit zich zelf naar haar heupen, ik grinnik even tegen haar lippen aan maar voel al snel haar tong langs mijn onderlip en hoe ze mijn tong zoekt en speelt er een beetje zachtjes mee. Na een tijdje stop ik de kus en laat mijn lippen weer afzakken naar haar borsten en druk mijn lippen tegen haar tepels aan en laat mijn tong af en toe tegen haar huid aan. Ik vroeg me eigenlijk af of Alice ooit seks had gehad met iemand maar eigenlijk wou ik er niet echt over beginnen dus ga ik maar gewoon weer verder waar ik mee bezig was zonder te laten merken dat ik ergens over aan het nadenken was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.