• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Zodra Jamie de klas verliet stopte de meeste met dansen. Hanna liet zich languit op de grond vallen. Ik lach en sta ook stil. Thomas ploft naast Hanna neer en sluit zijn ogen. Ik grinnik en zie dat nog meer mensen gaan liggen. Uiteindelijk ben ik nog de enige die staat. Was ik dan de enige vrolijke? Ik grinnik en heb een geweldig idee. Ik loop naar mijn tas, pak een handdoek en een flesje water. Ik besluip Hanna en gooi water in haar gezegd. Gelijk is ze klaarwakker. Vlug droog ik met mijn handdoek de vloer en draai de dop erop.
    'Jij,' gilt ze. Ik lach en ruim snel alles op. 'Ik krijg jouw nog wel Amy,' gilt ze weer. Ik draai me om en zie haar op me af rennen.
    'Nee,' gil ik lachend en ren rondjes. Thomas kijkt ons lachend en hoofdschuddend aan. 'Ach ja, je beweegt nu tenminste,' grinnik ik, terwijl ik door ren om mijn leven te redden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik was al bijna weer bij de zaal als de directeur naar me toe komt "Goedendag Jongen" zeg hij vriendelijk en ik glimlach even naar hem "Meneer" ik wou weer doorlopen maar zijn woorden hielden me tegen "Jamie ik hoorden dat je een van je leerlingen helpt met een choreo" ik slikte en lachte even kort "Inderdaad Amy Michels" zeg ik snel "Jamie ik verwacht veel dingen van je, en omdat je zo jong bent weet ik dat je het goed kunt vinden met de leerlingen" ik luisterde maar naar zijn stem "Nou Jamie prettige dag verder" zegt hij en ik knik "U ook meneer"
    Ik liep verder naar de zaal en trok de deur open, ik keek rond en sommige waren gaan zitten en ik zuchtte even maar het geluid kwam van Amy en volgens mij heette dat meisje Hanna terwijl ze achter Amy aan rent en ik kijk er even naar voordat ik mijn keel schaap om de aandacht weer te krijgen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik hoor dat iemand zijn keel schrapen en stop met rennen. Ik kijk op en zie Jamie staan. Het volgende moment voel ik hoe iemand op mijn rug springt en val ik met een klap op de grond.
    'Jemig Hanna,' breng ik uit. Het volgende moment voel ik water langs mijn nek stromen. Ik spring op en kijk haar verbaasd aan, terwijl zij in lachen is uitgebarsten. 'Die kreeg je terug.' Ik zucht en loop naar mijn tas om een handdoek te pakken. Eerst droog ik de grond en dan mijn nek, haar, gezicht en enigszins mijn shirt. Ik slaak een zucht en kijk haar aan. Dan grinnik ik en gooi mijn handdoek weer in de tas. Ik zwijg en richt mijn aandacht op Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk nog even naar Amy en Hanna en loop dan weer naar het hoekje van de zaal terwijl ik een slok drinken neem "Wilt iedereen weer verder gaan" zeg ik een beetje geïrriteerd en ik wist niet eens waarom. Wat was dat nou ook weer voor een gesprek met de directeur.. Ik zuchtte kort en keek naar de leerlingen kon deze dag maar zo snel mogelijk voorbij zijn. Ik leun weer tegen de muur aan aangezien niemand mijn hulp op dit moment nodig lijkt te helpen terwijl mijn gedachten nog steeds bij het gesprek van daarnet zitten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik hoor de irritatie in zijn stem en kijk hem even verbaasd aan. Ik slik en ga recht op staan. Ik hoor Hanna nog steeds lachen en kijk haar even aan. Ik ga weer verder en doe doe mijn best, maar concentreren ging moeilijk. Waarom was hij zo geïrriteerd? Ik kijk hem even aan en zucht even. Dan richt ik me op de spiegel en dans door. Ik zie dat de andere dat ook doen. Iedereen concentreert zich weer, maar bij mij gaat het echt slecht. Ik bijt op mijn lip en probeer me te concentreren. Ik kijk om me heen en zie dat iedereen het zowat goed uitvoert, maar bij mij lijkt het echt slecht te gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ik moet werken, ben vanavond weer terug ^^)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -> Mijn Topic's.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 16:21 ]

    Facetious schreef:

    [Uhm, weet je toevallig nog hoe de laatste reactie van Chàrline ongeveer ging ? ;s]

    Chàrline
    Ik zuchtte even, en besloot er niet op te reageren.
    Het deed me pijn. Dat mijn moeder niet aan mijn gevoelens dacht, enkel aan die van haar. Ze is het niet eens waardig om een moeder genoemd te worden, want zo voelt het ook helemaal niet.
    Ik plukte afwezig aan het gras.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Ik ben er weer c:)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Hooi:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Oeeff werken is vermoeiend :c)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    (Oeeff werken is vermoeiend :c)


    [K wed dat je minder meegemaakt heb dan ik :Y)

    Ik ben namelijk flauw gevallen, meerdere malen :') en heb moeten overgeven. Ik was helemaal duizelig enzo, en toen ik had overgegeven ging het weer prima met me x'D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Oh haha ja nee ik heb inderdaad minder meegemaakt dan dat c: ik heb met dozen moeten sjouwen en mensen hebben 7 keer gevraagd waar iets lag en ik kon steeds niks zeggen,, ze keken me echt aan alsof ik dom was ofzo :Y)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Gaat het nu wel weer oke trouwens ???)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik trok snel het shirt dat ik aan had met dansen uit, aangezien hij helemaal bezweet was en gooi hem in mijn tas, ik trek snel het shirt van vanmorgen over mijn hoofd. Ik kijk even snel op de klok, de les was alweer bijna afgelopen en ik kreeg al hoofdpijn als ik aan de directeur dacht en ik keek even naar mijn klas die het waarschijnlijk ook door hadden dat de les bijna klaar was. Ik nam nog een slok water en misschien was het ook niet zo´n slecht idee om met mijn vrienden af te spreken straks.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.