• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik slik en voel kippenvel en rillingen door me heen gaan. Ik glimlach en kijk hem aan. 'Omdat we in een danszaal zitten Jamie.' Ik druk heel licht mijn lippen op de zijne, plagerig, maar toch. 'En ik wil jouw, maar niet nu en niet hier.' Ik kijk hem aan en glimlach. Ik buig me naar hem toe en druk een kus op zijn wang. Dan pak ik mijn boek en begin weer te lezen. Ik grinnik even en kijk hem aan. 'Wat dacht je dan. Je moet zo verder met je les en ik moet zo je les volgen.' Ik klap mijn boek dicht, omdat ik me toch niet meer kan concentreren. Ik laat mijn vingers langs zijn wang naar beneden gaan en kijk hem aan in zijn ogen. Ik druk mijn lippen op de zijne en haal ze er dan weer af. 'Bewaar je dingen maar voor vrijdag,' glimlach ik en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 16:00 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Omdat we in een danszaal zitten Jamie.' zegt ze en drukt haar lippen heel zacht op de mijne "Pest me dan niet zo" zeg ik terug, 'En ik wil jouw, maar niet nu en niet hier.' ze glimlacht als ze het zegt, ik grinnik nou dat was in ieder geval iets. Ze begint weer te lezen en ik buig me wat van haar af, 'Wat dacht je dan. Je moet zo verder met je les en ik moet zo je les volgen.' zegt ze dan en ik haal lachend mijn schouders op "Jij laat me niet meer nadenken" zeg ik zacht en kijk haar speels aan. Ze kust me nog een keer maar haalt ze snel weer van de mijne af, 'Bewaar je dingen maar voor vrijdag,' ik grinnik even en hield mijn hand omhoog "Volgens mij snap je niet dat Maandag helemaal hier is" en wijs naar mijn duim "En Vrijdag helemaal daar" en ik wijs naar mijn pink, "dat duurt te lang" zeg ik quasi-zeurend en laat mijn hand weer vallen. "Ik kan niet tot Vrijdag wachten je maakt het onmogelijk voor me" grinnik ik weer en kijk haar ondeugend en speels aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ik maak het onmogelijk voor je? En het is dinsdag.' Ik kijk hem aan. 'Ik kan het nog wel moeilijker voor je maken.' Ik grinnik en kijk hem aan. Ik duw hem naar achter en ga boven hem hangen. Ik breng mijn lippen tot vlakbij hem. 'Vrijdag en niet eerder.' Ik breng mijn lippen tot 1 mm van de zijne en ga dan weer naar achter. 'En dan geef ik je nu de tijd om na te denken.' Ik laat mijn hand over zijn shirt naar zijn broek gaan en sta dan op. Ik ga weer zitten en pak mijn boek weer. 'En bij elk moment dat je gaat zeuren, maak ik het moeilijker voor je.' Ik kijk hem aan en glimlach liefjes. 'Maar...' Ik kijk hem mysterieus aan. 'Je kan me proberen over te halen het te verzetten.' Ik haal mijn schouders op en zoek de goede bladzijde op met lezen. Met mijn hand duw ik de mouw van mijn shirt naar beneden, waardoor het een schouder blootgeeft. Ik bijt op mijn lip en doe alsof ik het boek les. Nu zijn reactie nog afwachten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Omg ik raakte in verwarring omdat het vandaag Maandag is x___x ik ben er niet bij op Maandag sorry 0___0*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Maakt niet uit:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik zucht even om haar opmerking over dat ze bereikbaar wil zijn maar we komen al snel aan bij school en lopen snel door naar de meisjes slaap zaal waar ze haar telefoon pakt. 'Oke, en nu geef ik aan jou de keuze om ergens heen te gaan. Wat dus weinig lopen inhoudt voor jou, en een ietwat rustige plek voor mij.' ik knipoogt naar me en ik grom even, "Maar ik wil dat jij wat bedenkt jij weet beter dan ik wat je met je voet kan" zeg ik lachend en sla mijn arm even om haar schouder heen en kijk haar even lief glimlachend aan.


    Alice 'Ally' Parker
    Cam gromt even, waar ik om moet lachen. Hij slaat dan lachend een arm om me heen en kijkt me lief glimlachend aan. Hij weet zich er weer uit te praten dus dit keer ben ik degene die gromt. 'Dat is niet eerlijk!' zeg ik lachend. 'Dat is zowat een soort chantage. Maar ik weet al iets om te doen,' zeg ik dan grijnzend. En ik neem Cam al mee naar de uitgang van de school. 'Ik denk dat we even lekker een heel eind gaan lopen.' hoewel. Cam lopen en ik krukken. 'Lijkt je dat niet geweldig? Anders moet jij maar met een ander idee komen.' plaag ik hem. 'En anders moet je me maar overtuigen om iets anders te doen.' en ik druk een kus op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    'Ik kan het nog wel moeilijker voor je maken.' ze grinnikt en ik buig wat naar achter, wat gaat ze nou weer doen... Ze duwt me naar achter en gaat boven me hangen, 'Vrijdag en niet eerder.' ik zie haar lippen naderen en een mm voordat ze de mijne zouden raken gaat ze weer omhoog en ik grom zachtjes, 'En dan geef ik je nu de tijd om na te denken.' zegt ze en laat een hand over mijn shirt tot mijn broek glijden en staat dan op. Ik volg haar even met mijn ogen en zie dat ze weer gaat zitten en haar boek pakt. 'En bij elk moment dat je gaat zeuren, maak ik het moeilijker voor je.' ze kijkt me aan en glimlacht zoetjes naar me, 'Maar...' hoor ik haar opeens zeggen en mijn lichaam schiet omhoog en ik kijk haar vragend aan, 'Je kan me proberen over te halen het te verzetten.' ik spits mijn oren had ik dat nou goed gehoord ik kijk haar even aan. Ik zie hoe ze haar shirt aan een mouw naar beneden trekt en een vlaag van verlangen gaat door mijn lichaam. Ik laat mijn handen op haar benen "Wat moet ik doen" vraag ik "Hoe kan ik je overhalen" mijn stem klonk opeens heel anders en ik wist dat ze me had ik zou alles doen. Ik keek even naar haar blote schouder en keek toen snel even weg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Dat is niet eerlijk!' zegt ze lachend 'Dat is zowat een soort chantage. Maar ik weet al iets om te doen,' zegt ze grijnzend en ik trek mijn wenkbrauwen omhoog en kijk haar vragend aan, terwijl ze me mee neemt naar de uitgang. 'Ik denk dat we even lekker een heel eind gaan lopen.' zegt ze en ik voel mijn gezicht vertrekken, urg ik had een hekel aan lopen het was zo saai en vermoeiend. 'Lijkt je dat niet geweldig? Anders moet jij maar met een ander idee komen.' zegt ze plagend en ik keek haar even aan. 'En anders moet je me maar overtuigen om iets anders te doen.' zegt ze er achteraan en drukt een kus op mijn wang, ik kijk weer naar haar en grijnsde even. Ik boog me naar haar toe en drukte mijn lippen kort tegen de hare "Verzin iets anders" fluister ik tegen haar lippen aan, ik beet speels op haar onderlip "Je weet dat ik lopen haat" ik kriebelde zachtjes haar nek met mijn vingertoppen en kuste haar nog een keer "Voor mij" zei ik zachtjes en keek haar onschuldig aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach naar hem en ga met mijn vingers langs zijn hals. Ik denk na en laat mijn vingers bij zijn shirt hangen. 'Probeer dat zelf maar uit,' fluister ik zwoel in zijn oor. Ik wil hem net een kus op zijn lippen geven, maar zie dan de deurklink naar beneden gaan. Ik schiet overeind en duw Jamie van me af. Ik pak mijn boek weer op en ga rustig op de bank zitten, alsof er niks is gebeurd. De deur gaat open en ik kijk rustig op. Ik zie Thomas binnen lopen. Hij kijkt even fronsend naar Jamie en mij. 'Hé,' lach ik naar hem en klap mijn boek dicht. Hij glimlacht even terug, dan richt hij zich op Jamie, die op de grond ligt, doordat ik hem van me af heeft geduwd. Ik grinnik en kijk vlug weg. Thomas kijkt me even aan, ik glimlach schijnheilig terug. 'Meneer is het goed als ik iets later kom, ik moet even iets afhandelen met mijn familie.' Ik kijk naar Jamie en raak heel onopvallend zijn arm aan en glijd erover heen met mijn vingers. Dan trek ik mijn hand weer terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Hij kijkt me aan en grijnst dan even. Hij buigt zich naar me toe, hij gaat voor het overtuigen, hij drukt kort zijn lippen op die van mij. Hij weet wel hoe hij me moet overtuigen. 'Verzin iets anders,' fluistert hij tegen mijn lippen. Hij bijt speels op mijn onderlip waardoor ik moet glimlachen, breed. 'Je weet dat ik lopen haat,' en hij kriebelt met zijn vingertoppen in mijn nek. Het veroorzaakt een aangename rilling. En hij kust me nog een keer, 'Voor mij.' zegt hij zachtjes. En hij kijkt me zo onschuldig en lief aan, dat ik bijna meteen overstag ga. 'Hmmm, zeg ik zachtjes tegen zijn lippen. Ik druk een klein kusje op zijn mondhoek. 'Dat is een hele goede poging. Een hele goede.' en ik bijt ook even zachtjes op zijn lip. 'Maar nog net niet helemaal.' en ik neem Cam mee naar een rustiger hoekje van de straat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze gaat met haar vingers langs mijn nek en laat ze dan bij mijn shirt hangen, ik bal mijn vuisten even "Dit is niet eerlijk" zeg ik dan, 'Probeer dat zelf maar uit,' fluister ze zwoel in mijn oor en ze wou me bijna kussen maar ze duwt me opeens op de grond en ik kijk haar even verbaasd aan en hoor dan voetstappen, 'Hé,' hoor ik haar lachend zeggen en kijk dan omhoog waar ik zie Thomas zie, en ga snel weer op mijn voeten staan. Ik grom onhoorbaar, en bedankt Thomas... denk ik mokkend in mezelf en zucht even en haal een hand door mijn haar. 'Meneer is het goed als ik iets later kom, ik moet even iets afhandelen met mijn familie.' ze kijkt me aan en dan voel ik haar hand tegen mijn arm aan en laat haar vingers erover heen glijden. Een tinteling gaat door me heen, dit was zo niet eerlijk.... Ik kuchte even en knikte "Ja dat mag mevrouw Michels maar ik denk dat u gewoon op tijd kunt zijn aangezien de lunch net voorbij is dus hebben jullie nog een half uur voor jullie zelf hebben" zeg ik snel en kijk naar Thomas "Daarom ben ik zo verbaasd jou hier te zien Thomas" en ik kijk hem vragend aan doelend op een uitleg waarom hij hier zo vroeg is....


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze drukt een klein kusje tegen mijn mondhoek en ik denk even dat het me gelukt is 'Dat is een hele goede poging. Een hele goede.' zegt ze en bijt dan zachtjes op mijn lip 'Maar nog net niet helemaal.' ik slikte en ze trok me mee naar een rustig hoekje van de straat en ik keek haar aan. Ik keek haar nog steeds onschuldig aan en zet grote ogen op "Maar ik heb zo'n mijn best gedaan" zeg ik zielig en kijk even om me heen "En wat wil je hier doen" vraag ik en kijk nog steeds naar de rustige omgeving en kijk haar vragend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Ja, je hebt redelijk je best gedaan,' zeg ik lachend. 'En wat wil je hier doen' vraagt Cam dan aan me. En hij kijkt me vragend aan. 'Nou, hier is het iets rustiger. En aangezien jij me niet hebt kunnen overtuigen, dus lopen nog steeds op de planning staat, wil je me vast vermoorden.' en ik kijk hem lachend aan. 'En ik neem aan dat dat gemakkelijker voor je is als het iets rustiger is.' en nu is het mijn beurt om onschuldig te kijken. Dus ik kijk hem met mijn meest onschuldige blik aan. Iets wat ik redelijk goed kan, maar waarschijnlijk prikt Cam er zo doorheen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en open het boek. Vlug pak ik een potlood en zet op de eerste bladzijde van het boek. Ben terug als Thomas weg is, verzin maar alvast iets om me over te halen Ik sta op. 'Hebben we nog een half uur.' Ik grinnik. 'Dat wist ik niet. Nou dan ben ik waarschijnlijk op tijd.' Ik sta op. 'Dank je voor het boek.' Ik druk het boek in Jamie zijn hand en kijk hem met een uitdagende blik aan, terwijl ik met mijn rug naar Thomas toe, naar de ingang loop. Vlak voor de ingang draai ik me om en loop weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Nou, hier is het iets rustiger. En aangezien jij me niet hebt kunnen overtuigen, dus lopen nog steeds op de planning staat, wil je me vast vermoorden.' ik luister naar haar en grom weer zachtjes, 'En ik neem aan dat dat gemakkelijker voor je is als het iets rustiger is.' ik grom weer en ze kijkt me onschuldig aan maar daar ging ik niet voor vallen. Ik deed en grote stap naar haar toe en pakte haar middel vast "Nee je kan het me niet aandoen" zeg ik dan en kijk haar even smekend aan "Alsjebleift" zeg ik weer en kus haar zachtjes, mijn lippen glijden naar haar kaak en ik druk wat kusjes tegen haar hals aan "Please" prevel ik tegen haar huid aan "Please Alice" zeg ik weer en ik druk nog een kus op haar lippen. "Don't do this to me" dan maar nog een keer proberen om haar te overtuigen.. Maar dat liet ik niet merken, ik trok haar nog wat dichter tegen me aan en kuste haar nog een keer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.