• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik trek mijn knieën op en staar voor me uit. Ik sluit mijn ogen en hoor de deur opengaan. Iemand kijkt me raar aan. Ik sta vlug op en loop de wc uit. Ik loop de trap af naar beneden. En nu? Ik had behoefte aan gezelschap. Ik moest mijn frustratie kwijt, maar Ally en Cam waren samen iets leuks doen en Will... Die was ergens met Charline. Ik zucht en doe de deur open. Kippenvel slaat op mijn armen door het frisse windje. Ik loop door naar het watertje en laat me daar op een bankje zakken. Ik trek mijn knieën op en laat de wind met mijn haren spelen. Wat als Jamie me niet geloofd? Denkt hij echt dat ik zo'n slecht persoon ben? Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en voel een traan over mijn wang stromen. Ruw veeg ik hem weg. Hij geloofd me wel. Dat weet ik zeker. Hij geloofd me wel. Ik kijk naar het water en pak mijn mobiel. Ik kijk even naar Jamie's mobielen nummer. Ik open een bericht en staar er even naar. Aarzelend druk ik op verzenden.

    Geloof je me?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik had mijn sigaret al voor de helft opgerookt en voelde mijn broekzak trillen, ik had een sms van Amy, ik open hem snel en kijk wat er staat Geloof je me? ik zucht even kort Ja stuurde ik simpel terug en leunde tegen de muur van het gebouw aan en rookte mijn sigaret op, ik rekte me uit en liet mijn telefoon weer in mijn broekzak glijden en voelde een fris windje tegen mijn huid wat ik wel prettig vond aangezien ik het nogal warm had van het lesgeven en veegde weer wat zweet van mijn buik en liep langzaam weer naar binnen toen mijn sigaret op was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik voel mijn mobiel trillen en open het bericht. Ik glimlach opgelucht en leun achterover. Zie je, hij geloofd me. Ik sta op en glimlach nog steeds. Ik ben zo blij dat hij me geloofd, echt, dat kan je je niet voorstellen. Ik rek me even uit en loop naar binnen om naar de kantine te gaan. Ik bestel een koffie en ga aan een tafel zitten. Ik kijk om me heen. Het is vrij rustig. Ik loop met mijn koffie in mijn hand de kantine weer uit richting de meisjeszaal. Daar aangekomen pak ik een boek uit mijn tas en neem plaats op de trap. Ik zet de koffie naast me neer en sla mijn boek open. Ik pak mijn koffie op en neem een slok. Dan begin ik te lezen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik loop naar binnen en loop met grote passen naar de kantine, ik ga in de rij staan en koop snel een broodje en flesje sap. Ik zucht even snel als ik wat mensen uit mijn klas zie en loop dan snel weer de kantine uit, ik wou eigenlijk nog even met Amy zijn maar ik zag haar nergens dus liep ik maar terug naar de danszaal en zet via de geluidsinstallatie de radio aan en laat me op de grond zakken. Ik leun tegen de muur aan en begin met eten en zucht even kort en luister naar de muziek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik wil mijn koffie nog opdrinken, maar merk dat ik hem al op heb. Ik klap mijn boek dicht en sta op. Ik loop de trappen op richting de danszaal. Ik kijk op mijn horloge, terwijl ik de deur open duw, zie ik dat het nog geen tijd is. Ik gooi mijn koffie in de prullenbak en hoor dat de radio opstaat. Het liedje dat ik hoor ken ik. Ik zing zachtjes mee en loop mijn tas, waar ik mijn boek ingooi. Was ik hier alleen? Moest de deur dan niet op slot? Ik pak het boek weer en sla hem open. Zingend begin ik te lezen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk even voor me uit terwijl we door lopen en ik kijk een beetje om me heen, ik neem de omgeving in me op en zie de verschillende soorten huizen en kleine winkeltjes om me heen. Ook zie ik veel bomen en ik lachte even kort, mijn haar word een beetje door de wind door mekaar gewoeld en ik leg mijn hand even op mijn hoofd om het tegen te gaan dat mijn haar mee gaat met de wind. 'Ik vind het wel leuk om gewoon even te lopen enzo. De straatjes door, maar waarschijnlijk zal jij dat wel saai vinden.' hmm ik dacht even na "Je kent me te goed" zeg ik lachend 'Dus waar heb jij zin in?' ik lachte even kort en keek haar aan "Nee verzin jij maar wat, als ik maar niet veel hoef te lopen" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik moet gaaaan.
    Ga als-je-blieft niet te snel, lol! :'D

    Bye, sunshines *cough* xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk even verward als Amy opeens binnenkomt lopen en als ze me niet ziet begin ik bijna hard op te lachen, ik zie dat ze gaat zitten en zachtjes mee begint te zingen met het nummer dat opstaat terwijl ze aan het lezen is en ik grinnik even. "Ook hallo Mevrouw Michels" zeg ik lachend en sta op om nog een sigaret te roken en loop naar het raam. Ik steek hem snel op en neem een trek, ik zuchtte om mezelf ik moest echt niet zo veel roken maar ik was moe en dan ging ik altijd meer roken. Ik blaas de rook snel uit en glimlach even naar Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Hahha we zullen het proberen c:,,
    Veel plezier met wat je gaat doen :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Geschrokken kijk ik op. Dan zie ik Jamie staan. Ik blijf even verbaasd en geschrokken zitten. 'Ik...' Ik maak allemaal gebaren en lach dan. 'Ik zag je niet.' Ik leg mijn boek naast me en kijk naar Jamie, die weer een sigaret rookt. Ik bijt op mijn lip. Zijn slechte eigenschap; Roken. Ik kijk weg en berg het boek op in mijn tas. 'Was je er allang?' Ik kijk hem aan. Hij was vast later binnen gekomen, toch? Ik kijk hem aarzelend aan. 'Of was je er al voordat ik binnen kwam,' vraag ik aarzelend. Ik kijk hem aan en sla mijn ogen neer. Hoe dom kon ik zijn? Natuurlijk is er iemand binnen als de radio aanstaat en de deur open is. Ik glimlach even en kijk hem dan aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is goed! Haha, ik ga 14 augustus trouwens twee weken op vakantie, dus weet niet of ik dan internet heb en donderdag ben ik jarig, dan reageer ik heel weinig en zaterdag ga ik met mijn ouders naar het grote strand, dus dan reageer ik ook niet echt.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Je kent me te goed,' zegt Cameron lachend. En ik moet er ook om lachen. 'Ik ken je inderdaad goed, maar niet te,' zeg ik glimlachend. 'En waarom ben ik nou weer degene die het moet verzinnen,' zeg ik quasi-zeurend. 'Je weet dat ik er ook slecht in ben.' en ik begin weer richting school te krukken. 'Het is nog redelijk vroeg, dus we kunnen nog van alles doen. Maar zullen we eerst even langs school als je het niet erg vindt. Ik ben weer eens mijn mobiel vergeten,' zeg ik met een schuldige glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik 'Ik zag je niet.' zegt ze dan en ik lach "Dat had ik door ja" ik grinnik nog een keer. 'Was je er allang?' ze kijkt me een beetje aarzelend aan 'Of was je er al voordat ik binnen kwam,' ik grijns even "Nee ik was hier al eventjes mijn eigen lunch aan het houden" ik glimlach en gooi de peuk weg toen ik hem voor de helft had gerookt en neem snel een slok drinken om de rook smaak uit mijn mond te spoelen, "En jij.. Wat doe jij hier nou weer" vraag ik dan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zucht even wat dramatischer dan normaal en kijk haar lachend aan "Volgens mij moet iemand dat ding aan je vast lijmen want je vergeet hem altijd,, ik dacht dat meisjes dat soort dingen altijd bij zich hadden" ik lach weer even maar loopt toch met haar mee naar school. Ik zuchtte ik had geen zin om daar weer heen te gaan, maarja ik liep maar met Alice mee. "En ik wil dat jij beslist omdat ik meestal bepaal wat we gaan doen dus wil ik eens wat gaan doen wat jij wilt" lach ik en druk een kus tegen haar wang aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Lezen.' Ik houd het boek omhoog en lach dan. 'Ik dacht dat het tijd was, maar toen er niemand was, dacht ik, besloot ik maar te gaan lezen.' Ik grinnik. 'En ik had mijn koffie op. Dus had ik niks meer te doen eigenlijk.' Ik grijns en leun achterover. 'En nu heb ik ineens gezelschap.' Ik lach even en leg mijn boek weer weg. 'Dus je brengt hier je pauze door of gewoon voor een keertje?' Ik lach even en kijk om me heen. Ik pak mijn flesje water en neem een slok. Ik kijk Jamie aan. 'Dank je dat je me geloofd. Ik zal haar wel ontwijken.' Ik kijk hem even aan en kijk dan weer weg. Ik kon het nog steeds niet geloven, hoe kon ze zoiets verzinnen? Zo laag was ik niet. Ik twijfelde eerder over mezelf of ik hier wel hoorde, dan ga ik het toch niet tegen iemand ander zeggen?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne