• Ik heb alles wat hier stond maar weg gehaald om dat niemand hier iets berijpt van in de vorm van een grapje overdrijven. Ik ben niet aandachtsgeil of hoe je het dan ook wil noemen, het was een soort van grapje omdat ik 1D een beetje leuk begin te vinden, maar iedereen moet altijd alles zo lekker serieus nemen, ik hen 88 reacties lang aangehoord wat jullie allemaal vonden, en dat er dan maar 1 iemand is die door heeft dat hier iemand achter de computer zit, die zich nu klote voelt omdat iedereen een klote opmerking naar haar maakt. Maar dat niemand dan begrijpt dat zo'n bericht dat niet helemaal serieus wordt bedoelt, dat is echt gewoon idioot...:(

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:11 ]


    ©1998

    Oczy schreef:
    (...)

    Ik heb de opening voor een deel gezien maar voor zover ik weet heeft 1D alleen opgetreden tijdens de sluitingsceremonie. Misschien willen mijn ouders daarom niet meer naar van die talentenshows kijken samen met mij, blijkbaar hoor ik dat dus niet altijd.

    Eh, ik bedoelde natuurlijk ook de sluiting, haha.
    Maar zo nu en dan vals zingen doen alle artiesten als ze zenuwachtig zijn, zolang ze dat maar niet tijdens hun eigen concerten doen.
    Bedoel, iedereen kraakt bijvoorbeeld ook Katy Perry af, maar tijdens haar eigen concert, waarom ik gegaan ben weet ik nog steeds niet, maar ze had geen enkele keer vals gezongen, voor zo ver ik me kan herinneren.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo