• Oke ik zat dus tijdens Nederlands met een vriendin eerst Gangnam style te kijken, wat we zouden doen voor de talentenshow in December maar ik kan niet mee doen omdat ik in eind Oktober een operatie krijg wat hoogst waarschijnlijk ik niet meer kan lopen 2 weken daarna. Dus ik was een beetje van hmm oke.
    En toen lied ze met dit liedje horen van "Probeer niet te huilen terwijl je dit luisterd"



    Dus ik luister het liedje en zit te janken omdat ik alles voor me zag

    ik hou van dat liedje, maar hij is inderdaad heel zielig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Amity schreef:
    ik hou van dat liedje, maar hij is inderdaad heel zielig.
    Het einde is pas zielig maar pas als je echt naar het liedje luisterd en de tekst, ik zat met tranen over mijn ogen te gaan omdat ik alles voor me zag maar dan met iemand waar ik zielsveel van hou..

    1Demy schreef:
    (...)Het einde is pas zielig maar pas als je echt naar het liedje luisterd en de tekst, ik zat met tranen over mijn ogen te gaan omdat ik alles voor me zag maar dan met iemand waar ik zielsveel van hou..

    Ja, da's waar. Maar ik vond het begin al vreselijk voor die vrouw omdat ze hoort dat haar man in het ziekenhuis ligt. En ik heb niet zo iemand, dus ik zag het voor me met 2 vreemden, nog steeds heel zielig, maar het raakte mij persoonlijk niet zo erg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dit is een typisch voorbeeld van een liedje dat je breekt.
    beautiful


    Miep

    Amity schreef:
    (...)
    Ja, da's waar. Maar ik vond het begin al vreselijk voor die vrouw omdat ze hoort dat haar man in het ziekenhuis ligt. En ik heb niet zo iemand, dus ik zag het voor me met 2 vreemden, nog steeds heel zielig, maar het raakte mij persoonlijk niet zo erg.
    Mij wel voor een deel, maar ook ik heb wel eens gehad dat ik iemand gewoon pats boem kwijt ben geraakt. Een van mijn beste vrienden is bijna eens zijnv riendin kwijt geraakt..

    Ik ben aan mijn achillespezen geopereerd. 6 maanden in het gips, lekker rondrijden in een rolstoel. Yeah!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik huil eigenlijk om alles qua films/liedjes/plaatjes etc, maar dit liedje deed me niets. Sowieso is de muziek totaal niet mijn smaak en ik vind de tekst ook niet heel erg pakkend, maar ik kan me voorstellen dat het anderen wel emotioneert.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het verhaal is op zich wel zielig, maar de muziek en de tekst vond ik niet echt pakkend en zo, dus het raakte me niet heel erg.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zit hier te huilen!!!
    Ik huil de laatste tijd al snel maar nu liepen de tranen al heel erg snel over mijn wangen. Een prachtig nummer dat ik ga onthouden.
    wauw


    He like girls how eat carrots!

    Als je echt wil janken, luister dit. Komt uit de musical cats.


    Miep