• Ik heb alles wat hier stond maar weg gehaald om dat niemand hier iets berijpt van in de vorm van een grapje overdrijven. Ik ben niet aandachtsgeil of hoe je het dan ook wil noemen, het was een soort van grapje omdat ik 1D een beetje leuk begin te vinden, maar iedereen moet altijd alles zo lekker serieus nemen, ik hen 88 reacties lang aangehoord wat jullie allemaal vonden, en dat er dan maar 1 iemand is die door heeft dat hier iemand achter de computer zit, die zich nu klote voelt omdat iedereen een klote opmerking naar haar maakt. Maar dat niemand dan begrijpt dat zo'n bericht dat niet helemaal serieus wordt bedoelt, dat is echt gewoon idioot...:(

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:11 ]


    ©1998

    Lol.


    Alleen maar tranen van geluk

    Uneventful schreef:
    (...)

    Als je soms de reacties leest op het forum lijkt het wel erg.


    Zolang ze niet in een hysterische gillende fan veranderd die denkt dat de jongens van 1D van haar zijn, komt het wel goed.


    Physics is awesome

    BlackAlpha schreef:
    Ik heb een absoluut hekel aan 1D.
    Dat komt omdat jullie mede-quizlet-gebruikers niet kunnen stoppen met story's, quizen, topics, polls etc kunnen maken over hen

    Maar het noodlot slaat toen en ik begin het langzaam leuk te vinden.
    Ik ben ten einde raad wat moet ik nu doen???

    (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    seksverhalen over 1d gaan lezen?

    Occhi schreef:
    xD Sorry, hoor maar je doet alsof de wereld vergaat als je 1D gaat leuk vinden. Zo erg is dat toch niet?!


    mijn wereld vergaat, ik heb altijd iedereen voor gehouden dat ik 1D kill-neigingen heb, als ik nu opeens het leuk ga vinden dan... dan krijg allemaal van de rare reacties supah irritant


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    mijn wereld vergaat, ik heb altijd iedereen voor gehouden dat ik 1D kill-neigingen heb, als ik nu opeens het leuk ga vinden dan... dan krijg allemaal van de rare reacties supah irritant


    Who cares what people think.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Occhi schreef:
    (...)

    Zolang ze niet in een hysterische gillende fan veranderd die denkt dat de jongens van 1D van haar zijn, komt het wel goed.


    Lol ja idd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En wat is daar erg aan? Er zijn ook 1D fans die minder van het hysterische type zijn en heek Quizlet niet vol spammen met quizen enal. Ik ben een 1D - fan, maar ik schrijf meer aan voetbal zelfs, omdat het al zo vol is aan 1D verhalen. Het is niet alsof de wereld gaat vergaan nu je fan bent van 1D, toch? Het is maar een band... Dus realax. nAls je ze echt niet leuk vindt, gaat het misschien zelf wel over. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Sluit dit topic, a.u.b.
    Hoe bedoel je nutteloos? (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ergens fan van zijn is niet erg. Ook al hebben ze hysterische en gestoorde fans, maar alsnog kan je het leuk vinden. -Elke beroemdheid moet wel een gestoorde fan hebben :'D-. En de wereld vergaat ook niet(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    mijn wereld vergaat, ik heb altijd iedereen voor gehouden dat ik 1D kill-neigingen heb, als ik nu opeens het leuk ga vinden dan... dan krijg allemaal van de rare reacties supah irritant

    Je kan ook overdrijven. Je moet je niks aantrekken van wat anderen van je vinden.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Uneventful schreef:
    (...)

    Who cares what people think.


    I do....


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    I do....


    Why should you?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gewoon, er niet naartoe luisteren, ze niet googlen, niet volgen op twitter enzo, geen verhalen lezen. Andere dingen doen.
    Ja, ik betrap me ook dat ik soms een liedje meezing, maar ja...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    mijn wereld vergaat, ik heb altijd iedereen voor gehouden dat ik 1D kill-neigingen heb, als ik nu opeens het leuk ga vinden dan... dan krijg allemaal van de rare reacties supah irritant


    Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar.


    Physics is awesome

    Hahahaha, ik had precies hetzelfde bij Justin Bieber. Vond hem eerst niet zo bijzonder en nu ga ik naar het concert ;D.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.