• Ik heb alles wat hier stond maar weg gehaald om dat niemand hier iets berijpt van in de vorm van een grapje overdrijven. Ik ben niet aandachtsgeil of hoe je het dan ook wil noemen, het was een soort van grapje omdat ik 1D een beetje leuk begin te vinden, maar iedereen moet altijd alles zo lekker serieus nemen, ik hen 88 reacties lang aangehoord wat jullie allemaal vonden, en dat er dan maar 1 iemand is die door heeft dat hier iemand achter de computer zit, die zich nu klote voelt omdat iedereen een klote opmerking naar haar maakt. Maar dat niemand dan begrijpt dat zo'n bericht dat niet helemaal serieus wordt bedoelt, dat is echt gewoon idioot...:(

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:11 ]


    ©1998

    Het is toch niet erg om een groep leuk te vinden, ook al dacht je eerst dat je ze écht nooit leuk zou vinden haha? Dat heb ik bij zoveel artiesten :')

    Bij mij was het precies andersom. :] Vond ze eerst nog wel leuk, maar nu kan ik me dat dus echt niet voorstellen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Niet toegeven, vooral niet toegeven.
    Ik mag ze ook niet. Als ik jou was zou ik als protest onbekende personen gaan schrijven. :Y)


    26 - 02 - '16

    Translucent schreef:
    Ik snap het probleem niet echt :') Het is niet erg om een groep leuk te vinden, ook al vind 3/4 van de hele wereld ze leuk.


    Ex astris, sciencia

    Sorry, maar stel je je niet een beetje aan? Zo erg is dat niet hoor.


    Not all those who wander are lost.

    Ze hebben geen aids of zoiets..

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 23:20 ]


    Levensgenieter.

    dicasp schreef:
    Ze hebben geen aids of zoiets..


    I just died.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    dicasp schreef:
    Ze hebben geen aids of zoiets..


    Wtf waarom zou ik mensen haten die aids hebben....!?


    ©1998

    Ik heb Toegegeven en ik vind het echt een leuke groep ^^
    maar ik lees nog steeds liever OP(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Wtf waarom zou ik mensen haten die aids hebben....!?

    Volgens mij bedoelt ze dat ze niet vies zijn ofzo, maar om dat met aids te vergelijken...:X


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Feline schreef:
    Niet toegeven, vooral niet toegeven.
    Ik mag ze ook niet. Als ik jou was zou ik als protest onbekende personen gaan schrijven. :Y)


    I AGREEE:Y)


    ~

    Brandybuck schreef:
    Sorry, maar stel je je niet een beetje aan? Zo erg is dat niet hoor.

    Strider schreef:
    En wat is het probleem?
    Dude, als je iets leuk vindt, dan vind je het leuk; klaar.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 16:43 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Het gewoon leuk vinden? Je gaat er niet dood van, hoop ik. x'D


    Take me to wonderland

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Wtf waarom zou ik mensen haten die aids hebben....!?


    Matey, that's not what I said. Je doet alsof, als je ze aanraakt je een ziekte krijgt. Ze zijn niet afschuwelijk, het zijn gewoon mensen.


    Levensgenieter.