• Ik heb alles wat hier stond maar weg gehaald om dat niemand hier iets berijpt van in de vorm van een grapje overdrijven. Ik ben niet aandachtsgeil of hoe je het dan ook wil noemen, het was een soort van grapje omdat ik 1D een beetje leuk begin te vinden, maar iedereen moet altijd alles zo lekker serieus nemen, ik hen 88 reacties lang aangehoord wat jullie allemaal vonden, en dat er dan maar 1 iemand is die door heeft dat hier iemand achter de computer zit, die zich nu klote voelt omdat iedereen een klote opmerking naar haar maakt. Maar dat niemand dan begrijpt dat zo'n bericht dat niet helemaal serieus wordt bedoelt, dat is echt gewoon idioot...:(

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:11 ]


    ©1998

    Beckett schreef:
    Je iets minder kinderachtig gedragen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Had ik ook, maar toen begon ik niet zo freaken zoals jij nu.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wat doen alle 1D-haters op het 1D-forum?
    Serieus, ga gewoon lekker weg hier en ga lekker je hardcore ofzo luisteren, DAT kan je naar mijn mening echt geen muziek noemen.


    Fashion is a girl's best friend.

    xhowareyou schreef:
    Wat doen alle 1D-haters op het 1D-forum?
    Serieus, ga gewoon lekker weg hier en ga lekker je hardcore ofzo luisteren, DAT kan je naar mijn mening echt geen muziek noemen.


    Iedereen mag toch zelf weten waar hij of zij van houd of niet dan?


    ~

    Dictionary schreef:
    (...)

    Iedereen mag toch zelf weten waar hij of zij van houd of niet dan?

    Ja natuurlijk mag iedereen dat! Maar zij stelt zich toch wel heel erg aan.
    Alsof ze net een rapport van de dokter heeft gehad, dat ze een levensbedreigende ziekte heeft?!
    Ik vind gewoon dat ze zich aanstelt hoor, you're not going to die!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    MusicLifex schreef:
    (...)
    Ja natuurlijk mag iedereen dat! Maar zij stelt zich toch wel heel erg aan.
    Alsof ze net een rapport van de dokter heeft gehad, dat ze een levensbedreigende ziekte heeft?!
    Ik vind gewoon dat ze zich aanstelt hoor, you're not going to die!


    Ik weet niet of je het misschien merkt maar Quizlet bestaat tegenwoordig uit bijna niks anders dan die 1D shit. De top stories, de top quizzen en blablabla en er zijn er nogal wat mensen die zich daar behoorlijk aan beginnen te ergeren including me.


    ~

    Ik let er niet eens op en concentreer me op de verhalen die me wel aantrekken. Ik zit voornamelijk op q om een paar story's waar ik een abo op heb en het forum :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dictionary schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je het misschien merkt maar Quizlet bestaat tegenwoordig uit bijna niks anders dan die 1D shit. De top stories, de top quizzen en blablabla en er zijn er nogal wat mensen die zich daar behoorlijk aan beginnen te ergeren including me.

    Ik wil geen discussie starten ofzo hoor.
    Maar dat is toch altijd al zo geweest, ik bedoel met TH, Twilight, Jb en HP..
    Het is een hype en gaat gewoon weer over!

    Ik snap ook wel dat het irritant is, maar dat is met zoveel dingen. En ik zeg alleen maar dat ze zich niet zo moet aanstellen, ik bedoel je bent fan of niet. Als je ze leuk vind, oke. Als je ze niet leuk vindt, ook goed. Maar dan hoef je toch niet zo kinderachtig te doen en zo'n topic te openen. Ze wist heus wel wat voor reacties ze zou gaan krijgen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:36 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Translucent schreef :
    Ik snap het probleem niet echt :') Het is niet erg om een groep leuk te vinden, ook al vind 3/4 van de hele wereld ze leuk.

    mee eens :)


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Jullie moeten het gewoon zo zien; binnen enkele maanden is er wel weer een andere sensatie en dan wordt er daar weer over geklaagd. Het is heel jammer dat One Direction zo'n hype is (voor sommige mensen), maar je kunt er niets aan doen. Gewoon negeren die handel, en ik denk dat we nu een beetje off-topic gaan. Haha.


    Levensgenieter.

    Dictionary schreef:
    (...)

    Iedereen mag toch zelf weten waar hij of zij van houd of niet dan?


    Het gaat er mij om , dat al die mensen op de 1D forums komen die een hekel hebben aan 1D om hun hatelijke reacties te geven , er zijn toch ook andere forums op quizlet?


    Fashion is a girl's best friend.

    Zo gebeurde het bij mij ook. Welcome to the family.


    Food.

    Strider schreef:
    En wat is het probleem?
    Dude, als je iets leuk vindt, dan vind je het leuk; klaar.


    nothing is true, everything is permitted.

    Strider schreef:
    En wat is het probleem?
    Dude, als je iets leuk vindt, dan vind je het leuk; klaar.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Één tip, doe normaal.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.