• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    Topic 9 alweer, gaat lekker zo. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn topics. <3


    ars moriendi

    Over dat laatste gedoe: ik vind het een vorm van cheating. Tenzij de relatie tussen de jongen en die meisjes -apart- enkel op seksueel vlak is, maar dan nog


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maar zelfs als je enkel seks hebt, het is nog steeds een soort van een band. Moest ik een 'fuckbuddy' hebben en dan ontdekken dat hij het nog met andere meisjes doet zou ik wel gekwetst zijn.
    Maar langs de andere kant kan je niet echt boos zijn op hem... Maar het is inderdaad niet echt eerlijk. Je voelt je denk ik best wel bedrogen, ook al is er eigenlijk geen relatie. Niet doen dus, zou ik zeggen :3
    Ik zou het wel ok vinden moesten beide meisjes het weten.


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Normaal lees ik hier af en toe gewoon een beetje mee, maar op dit wil ik wel even reageren.
    Als het gewoon bij beide meisjes om de seks draait en de meisjes dat allebei weten en er geen probleem mee hebben dan zou ik het niet erg vinden. Zelf zou ik het niet kunnen, maar misschien anderen wel.
    Er zit een 27-jairge gescheiden vrouw met twee kinderen in mijn klas, ze heeft totaal geen tijd voor een nieuwe vriend, maar ze heeft wel twee seksvrienden waar ze op regelmatige basis mee afspreekt. Deze mannen weten het van elkaar en vinden dat niet erg, dus dan vind ik dat er geen enkel probleem is.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Inderdaad, dan is er ook geen bedrog, als iedereen alles weet :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Bedankt voor de antwoorden :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Bedankt voor de antwoorden :')

    Zit jij in zo'n situatie?
    Als dat zo is dan is volgens mij het feit dat je ons om raad vraagt al een teken dat je het niet echt ziet zitten. Ik denk dat je jezelf dan alleen maar gaat kwetsen als je het toch doet. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat dat niet zo is.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zou niet eens met twee mannen willen gaan. Mijn hoofd is vol van één man and that's it.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    mijn topics


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn topics.


    26 - 02 - '16

    Nefretiti schreef:
    (...)
    Zit jij in zo'n situatie?
    Als dat zo is dan is volgens mij het feit dat je ons om raad vraagt al een teken dat je het niet echt ziet zitten. Ik denk dat je jezelf dan alleen maar gaat kwetsen als je het toch doet. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat dat niet zo is.


    Nope, ik was gewoon nieuwsgiereig ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn topics :3

    Mijn topics.


    You are beautiful, you are love.

    Mijn topics. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."