• Een feestje bouwen en je geld op doen? :Y)


    All was well.

    Nee. :)
    I would buy a house in England.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zou sowieso even flink winkelen. En dan eindelijk de Louis Vuitton tas kopen die ik al zo lang wil haha :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 16:17 ]


    To infinity and beyond •

    'k Zou een kermis laten maken en ik schreeuw het van de daken! (krul)
    Een fan hierzo


    Never run out of reasons to smile...

    Torchic schreef:
    'k Zou een kermis laten maken en ik schreeuw het van de daken! (krul)
    Een fan hierzo

    Hahaha. :'DD


    All was well.

    Ik zou iets beginnen waar ik meer geld van krijg, kleding winkel, bedrijf, weetikveeliets, en dan heb ik opeens 2 miljoen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Alles doen om zoveel mogelijk geld uit te geven :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Op vakantie gaan met vriendinnen, een stapel nieuwe kleren kopen & de rest opzij leggen voor m'n studie en daarna.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Caipirinha schreef:
    Ik zou sowieso even flink winkelen. En dan eindelijk de Louis Vuitton tas kopen die ik al zo lang wil haha :3

    Omg, wij begrijpen elkaar.
    Maar ik ga ook een heel groot deel aan de kant zetten. Voor een huis, auto etc. Gewoonweg voor ooit, als ik het echt nodig heb. :Y)

    Heel veel boeken kopen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    'k hoop 100 liter limonade en 100 kilo chocolade om aan iedereen uit te delen =).

    Sorry 'k kon niet anders :'D. Goh, geen idee :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Amyntas schreef:
    (...)
    Omg, wij begrijpen elkaar.
    Maar ik ga ook een heel groot deel aan de kant zetten. Voor een huis, auto etc. Gewoonweg voor ooit, als ik het echt nodig heb. :Y)


    Haha! Ja inderdaad! Of studeren in de USA.


    To infinity and beyond •

    Huis hiernaast erbij kopen en de muren afbreken zodat je één groot huis hebt. Dan, uh veel shit voor erin kopen lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou een groot stuk land kopen in Amerika, een boerderij maken vol met paarden (range dus) en dan zou ik het openhouden & mensen die moeten revalideren van weet ik veel wat of die gehandicapt zijn op de paarden laten komen rijden. & ik zou ook veel buitenverblijfjes kopen, in NY & Frankrijk & nog andere landen & veel mensen nemen die voor de paarden zouden zorgen als ik op vakantie ben of zo :Y)

    Een groot huis met bedienden en zwembad(Inclusief sauna en Jacuzzi)


    Firm believer of all that is magic

    Waarschijnlijk verspreiden onder meerdere goede doelen. Ik zou echt doodongelukkig worden van dat geld, dus zou ik het waarschijnlijk zou snel mogelijk kwijtwillen.


    Have you ever been alone in a crowded room?