• Ik heb alles wat hier stond maar weg gehaald om dat niemand hier iets berijpt van in de vorm van een grapje overdrijven. Ik ben niet aandachtsgeil of hoe je het dan ook wil noemen, het was een soort van grapje omdat ik 1D een beetje leuk begin te vinden, maar iedereen moet altijd alles zo lekker serieus nemen, ik hen 88 reacties lang aangehoord wat jullie allemaal vonden, en dat er dan maar 1 iemand is die door heeft dat hier iemand achter de computer zit, die zich nu klote voelt omdat iedereen een klote opmerking naar haar maakt. Maar dat niemand dan begrijpt dat zo'n bericht dat niet helemaal serieus wordt bedoelt, dat is echt gewoon idioot...:(

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:11 ]


    ©1998

    Ze snapt het volgens mij nu wel hoor. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik zie het probleem niet, ik werd er op school ook gek van en vond viva la vida heel slecht en weigerde hun muziek te luisteren, nu heb ik hun cd. :-D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nightray schreef:
    Ze snapt het volgens mij nu wel hoor. (cat)

    volgens mij heeft ze dat na al die reacties inderdaad begrepen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lioncourt schreef:
    En wat is het probleem?
    Dude, als je iets leuk vindt, dan vind je het leuk; klaar.

    Beckett schreef:
    Je iets minder kinderachtig gedragen.


    Tijd voor koffie.

    Svenka schreef:
    Ik zie het probleem niet, ik werd er op school ook gek van en vond viva la vida heel slecht en weigerde hun muziek te luisteren, nu heb ik hun cd. :-D


    Ehm... Viva La Vida is van Coldplay hoor...


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    Ehm... Viva La Vida is van Coldplay hoor...

    Hier moest ik toch even om lachen haha
    net zoals wanneer mensen denken dat Forever Young van 1D of Jay-Z is xp


    The soul needs autumn.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    Ehm... Viva La Vida is van Coldplay hoor...


    Maar ze hebben toch tijdens x-factor Viva la vida gezongen?


    Physics is awesome

    De VMA's van dit jaar kijken en huilen om hun valse zang tijdens hun optredens. :W

    Oczy, ja dat klopt. Ze hebben dus een cover ervan gemaakt, net als van Forever Young en vele andere songs. Maar oorspronkelijk is het een productie van Coldplay's hand. *O*

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 21:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Seductress schreef:
    Daar is echt niks mis mee hoor (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Lioncourt schreef:
    En wat is het probleem?
    Dude, als je iets leuk vindt, dan vind je het leuk; klaar.


    Don't find love. Let love find you.

    Doe niet zo flauw. Die hype waait wel weer over.


    ars moriendi

    Ik had in begin ook zoiets van oh nee one direction. Maar nu zeg ik dat niet meer.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Svenka schreef:
    De VMA's van dit jaar kijken en huilen om hun valse zang tijdens hun optredens. :W

    Oczy, ja dat klopt. Ze hebben dus een cover ervan gemaakt, net als van Forever Young en vele andere songs. Maar oorspronkelijk is het een productie van Coldplay's hand. *O*


    Je kan veel van 1D zeggen maar niet dat ze vals zingen. Sorry dat geloof ik dus niet.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Je kan veel van 1D zeggen maar niet dat ze vals zingen. Sorry dat geloof ik dus niet.

    Sorry, maar dat doen ze zo nu en dan zeker wel tijdens live performances.
    Heb je de opening van de Olympische Spelen gezien?
    Zelfs toen zong Harry nog vals, ondanks dat ze zijn solo veranderd hadden.
    Natuurlijk, niet meer dan logisch, want ze zijn nerveus, maar ik keek dan ook raar op tijdens de VMA's toen zelfs Niall een keer vals zong.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Kerslake schreef:
    (...)
    Sorry, maar dat doen ze zo nu en dan zeker wel tijdens live performances.
    Heb je de opening van de Olympische Spelen gezien?
    Zelfs toen zong Harry nog vals, ondanks dat ze zijn solo veranderd hadden.
    Natuurlijk, niet meer dan logisch, want ze zijn nerveus, maar ik keek dan ook raar op tijdens de VMA's toen zelfs Niall een keer vals zong.


    Ik heb de opening voor een deel gezien maar voor zover ik weet heeft 1D alleen opgetreden tijdens de sluitingsceremonie. Misschien willen mijn ouders daarom niet meer naar van die talentenshows kijken samen met mij, blijkbaar hoor ik dat dus niet altijd.


    Physics is awesome