• Ik heb alles wat hier stond maar weg gehaald om dat niemand hier iets berijpt van in de vorm van een grapje overdrijven. Ik ben niet aandachtsgeil of hoe je het dan ook wil noemen, het was een soort van grapje omdat ik 1D een beetje leuk begin te vinden, maar iedereen moet altijd alles zo lekker serieus nemen, ik hen 88 reacties lang aangehoord wat jullie allemaal vonden, en dat er dan maar 1 iemand is die door heeft dat hier iemand achter de computer zit, die zich nu klote voelt omdat iedereen een klote opmerking naar haar maakt. Maar dat niemand dan begrijpt dat zo'n bericht dat niet helemaal serieus wordt bedoelt, dat is echt gewoon idioot...:(

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:11 ]


    ©1998

    Van 1D houden is geen misdaad hoor? Je hebt ergere dingen... Als ik niks te doen heb kijk ik naar de geboorte van baby dieren of hoe slangen eten. Dát is pas vreemd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Niets. Het negeren en wachten tot het voorbij is.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Niets. Het negeren en wachten tot het voorbij is.


    Dat maakt het erger.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb dat ook, laat het gebeuren, het komt in orde. [Hoop ik]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik snap het probleem niet echt :') Het is niet erg om een groep leuk te vinden, ook al vind 3/4 van de hele wereld ze leuk.

    Translucent schreef:
    Ik snap het probleem niet echt :') Het is niet erg om een groep leuk te vinden, ook al vind 3/4 van de hele wereld ze leuk.


    I lol'd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En wat is het probleem?
    Dude, als je iets leuk vindt, dan vind je het leuk; klaar.

    Dat had ik ook met TokioHotel.
    Toen zat ik nog niet echt op quizlet maar een andere site en iedereen had het er steeds over. En toen hoorde ik ineens een nummer dat ik best wel leuk vond en toen heb ik 1 dag naar Tokio Hotel geluisterd en toen was het weer over (':
    Dus ik zou je niet te veel zorgen maken.
    En trouwens, wat maakt het uit. Wat je leuk vindt, vind je leuk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat maakt het erger.


    Aw -.-
    *Heeft te snel gelezen en de laatste twee zinnen over het hoofd gezien* (cat)
    Het negeren maakt het inderdaad wel erger, ja. Het gewoon leuk vinden is dan toch het best. c:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Daar is echt niks mis mee hoor (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Strider schreef:
    En wat is het probleem?
    Dude, als je iets leuk vindt, dan vind je het leuk; klaar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Je iets minder kinderachtig gedragen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    xD Sorry, hoor maar je doet alsof de wereld vergaat als je 1D gaat leuk vinden. Zo erg is dat toch niet?!


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    xD Sorry, hoor maar je doet alsof de wereld vergaat als je 1D gaat leuk vinden. Zo erg is dat toch niet?!


    Als je soms de reacties leest op het forum lijkt het wel erg.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Translucent schreef:
    Ik snap het probleem niet echt :') Het is niet erg om een groep leuk te vinden, ook al vind 3/4 van de hele wereld ze leuk.


    comfort in c h a o s