• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Kurt

    'Lizz, wij zijn alvast in de limo,' riep ik naar waarna ik boos langs Rachel liep. Nu ging ik haar echt geen kans meer geven. Ik zou het sowieso al niet moeten doen na alles wat ze had gedaan, maar roddelen was zo achterbaks. Zeg het dan gewoon in mijn gezicht wat je van me vindt! Ik trok Bella en Blaine mee naar de limo en wachtte daar op Lizz.

    Mitchell

    Ik merkte ineens dat de sfeer was om gekeerd en knikte. 'Dat is een goed idee, misschien doen we dat wel.' zei ik waarna ik haar voorzichtig omhelsde voordat haar haren door de war gingen. 'Veel plezier bij de wedstrijd.' wenste ik haar toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    In mijn eentje bleef ik staan, u was ik hem echt kwijt.
    Voor altijd, nooit meer een omhelzing, kletsen over kleding en make up.
    Een traan baande weg over mijn wang.

    Lizz
    " doei" zei iken gaf hemeen kus op zijn wang en ging de limo in.
    " wat iserKurt" hij keekniet meer zo heel vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik probeerde mijn tranen binnen te houden en keek naar Lizz. 'Ik dacht dat ik rust had, nu ik even op vakantie was en weg van school. Maar blijkbaar vind iedereen het gewoon leuk om mij belachelijk te maken, of te pesten of pijn te doen.' zei ik zacht en liet mijn hoofd op haar schouder rusten en keek voor me uit.

    Mitchell

    Ik glimlachte en liep weer terug naar Rachel, ik zag dat ze huilde en veegde met mijn duim haar tranen weg. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ik lief aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik sla mijnnarm om kurt en kijk hem aan terwijl ik over zijn ruf wrijf.
    " denk even aan jezelf we gaan voetbalkijken en wat eten geiet er van Kurt"zeg ik zacht.

    Rachel
    Ik keek dankbaar naar mitchell " die eikel genaamd jesse heeft Kurt een opname gestuurd toen we hem belaxhelijk aan het maken waaren op xe kermis en nu is Kurt boos terwijl het wat beter ging" ik zucht even.

    " zullen we iets lekkers halen en muffins bakken ofzo?" stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knikte en probeerde ergens anders aan te denken. Ik was het wel gewend dat mensen zulke dingen over me zeiden. Maar niet van mijn vrienden. Ze was trouwens echt mijn vriendin niet meer. Ik keek naar de cocktails die al klaar stonden voor ons. De limo was heel erg groot en had zelfs een drankjes bar. Ik pakte de roze zonder alcohol en nam een slokje. 'Dit smaakt goed.' glimlachte ik weer.

    Mitchell

    Ik werd boos op die jongen, als ik hem zou zien zou ik hem echt niet sparen. Ik was nooit agressief, maar dit was gewoon heel laag. 'Is goed.' zei ik en wreef troostend over haar rug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " dankje dan halen we marsepijn en versiersels en maken we muffi s, hebben ze hier een supermakrt los of moeten we de stad in?" vraagik hem twrwijl ik gkimlach. Bakken deed ik echtgraag.

    Lizz
    Ik glimlacheven en keek rond,zo'n luxe was ik echt niet geewend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Is goed, we zullen wel even naar de stad moeten dan.' zei ik en glimlachte lief naar haar. Ik hoopte dat ze het maar even snel kon vergeten.

    Kurt

    'Wil jij niets?' vroeg ik aan Lizz terwijl ik nog een slokje nam van mijn cocktail. Ik vond het echt helemaal geweldig om in een limousine te zitten. Ik had me nog nooit zo speciaal gevoeld, op een paar keren na met Blaine. Dit was echt niet te geloven en zo geweldig!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachl
    " maakt niets uit" ik glimlach even ne pak mijn tasje met geld voor de wi kel " let's go" grinik ik en loop naar buiten.

    Lizz
    Twijfelend pakte ik een cocktailen nam een slokje " o dieis echt lekker" glimlch ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    We zaten nu in de limo en ik keek mijn ogen uit en dan naar Kurt. Ik pak zijn hand teder vast en wreef met mijn duim over de rug van zijn hand. Ik had het allemaal gehoord en ik was zelf ook boos. Hoe kon Rachel dat doen? 'Kurt, je bent geweldig, vergeet dat niet. Je hebt mij' zeg ik fluisterend, dat alleen Kurt het hoort. En plaats mijn lippen teder op de zijne.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Jij bent geweldig, Finn. Je bent speciaal voor mij. Kus Bella' verstuur ik terug en ik zucht dromerig. Hij vond me ook leuk, toch? Ik vond het moeilijk om te weten via sms. Ik hoopte van wel, maar iets zat me toch dwars. Dalijk gebruikt hij me alleen, maar om Rachel terug te krijgen of dalijk krijgt hij weer gevoelens voor Rachel en dan duwt hij mij weg. Ik zuchte somber en keek de limo rond. Het was heel erg mooi en ik keek naar Kurt. Laat hem maar praten met Lizz, wij kunnen ook later verder praten en ik staar uit het raam.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlachte naar Lizz en keek daarna naar Blaine en kuste hem liefdevol terug. Ik voelde me meteen een heel stuk beter. Ik had hem en had niemand anders nodig. En natuurlijk had ik Lizz en Bella. 'Ik hou van je, Blaine.' fluisterde ik terug naar hem, zodat hij het alleen hoorde. Ik wist het zeker, ik wil voor altijd bij hem blijven. Ik hou zoveel van hem, niets is te evenaren met onze liefde voor elkaar.

    Mitchell

    Ik liep naar mijn auto, en liet haar instappen, daarna reed ik naar de stad toe en hielp ik haar met uitstappen en liep vervolgens met haar richting de supermarkt.

    Finn

    Ik pakte snel mijn mobiel weer en zag een sms'je van Bella, waardoor ik automatisch weer begon te glimlachen. 'Jij bent pas echt bijzonder voor me. Ik kan niet wachten tot ik je weer zie, dan ga ik je laten zien hoe bijzonder jij voor me bent.' verstuurde ik terug.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 10:24 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St James
    ik zie rachel en die mitchell lopen en ga er naar toe
    'goede stunt van mij he?' zeg ik lachend..


    Music is my life

    Rachel
    Ik glimlachtte even en we liepen naar de supermakrtk.
    Ik pakte een mandje en keek grijnzend Mitchell aan " nou gentle manwijs me de weg maar"
    Uit het niets komt Jesse opgedoken met een grijns.
    "nou geweldig zeg" mompel ik sarcastisch

    Lizz
    Ik keek evennaar Isa en besloot met haar te praten.
    Ik schoof naar haar toe.
    " heey" glimlachtte ik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 10:29 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga ff koffie drinken en daarna moet ik docuhen dus miss. Dat ik binnen eenuur terug ben)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik ook van jou, Kurt' fluister ik terug, zodat hij het alleen hoort. Ik glimlachte lief naar hem en streel zachtjes zijn wang. Ik sla een arm om hem heen en hou hem dicht tegen me aan. Ik hield zoveel van hem en niemand kwam er meer tussen. Ik zou alles doen voor, zeker voor hem vechten.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Nadat ik het sms'je heb gelezen, kreeg ik kippenvel over mijn hele lichaam. Ik bloosde lichtjes en wist even niets te typen. 'Dat is lief, Finn. Ik kan ook niet wachten. We zijn trouwens al in de limo' verstuur ik glimlachend terug.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mitchell

    'Laat haar met rust,' zei ik boos tegen Jesse. 'Je hebt al genoeg schade aangericht en ik ga je niet toelaten om haar nog meer pijn te doen.' zei ik tegen hem en zette dreigend een stap in zijn richting.

    Kurt

    Ik glimlachte tevreden toen Blaine me dicht tegen zich aanhield. Ik zette mijn cocktail neer en sloot mijn ogen om van zijn lichaamswarmte te genieten. Ik kreeg een geweldig en gelukkig gevoel door me heen. 'Gaan we vanavond samen iets doen?' vroeg ik zachtjes aan hem. De laatste keer was onze avond eigenlijk in het water gevallen. Maar ik had wel een paar ideeën om dat goed te maken.

    Finn

    Ze waren nu dus al onderweg. Ik glimlachte en sms'te weer. 'Wij zitten nu in de stadion van Barca, trainen ging trouwens erg goed ben echt in vorm. Ik denk dat het dankzij jou komt..' verstuurde ik terug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.