• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Mitchell

    Ik knikte als teken dat ik het begreep en keek weer in de schappen. 'Wat heb je allemaal nodig?' vroeg ik aan haar.

    Finn

    'Wanneer moeten we?' vroeg ik aan Damon, dit was mijn eerste wedstrijd dus ik wist natuurlijk niet echt hoe het ging allemaal. Ik wist wel dat ik aardig zenuwachtig was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik en haal ijn schouders op. "ens kijken" ik las hardop wat er op het pak stond van de muffins "en wenemen broodjes zodat we lekker kunnen picknicken op het strand vanmidag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    ´Nu´ grijns ik, en loop naar de andere deur.
    Iedereen volgt meteen, en het gejuich is al te horen..


    El Diablo.

    JUlia
    Zodra ze het veld po komen is het hele stadion aan het juichen.
    Gezellig juich ik rolijk mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik glimlachte om Rachel en voelde weer een warm gevoel ontstaan in mijn maag, ik vond haar echt zo leuk. Ik hield echt van maar, en ik vond het best rot dat we gewoon vrienden waren. Maar ik wilde haar sowieso niet kwijt. 'Goed idee.' zei ik waarna ik een paar pakken muffins in haar mandje gooien. 'Zo weten we zeker dat we genoeg hebben. En we hebben ook toppings nodig.' zei ik waarna ik een snoepjes voor boven op de muffins in het karretje deed.En aardbeien, chocolade en karamelroom voor op de muffins.

    Finn

    We kwamen op het veld en meteen hoorden we heel veel gejuich. Ik keek de tribune rond en zag dat het helemaal vol zat. Wow, dit was echt niet te geloven dat die mensen allemaal gewoon gekomen waren om ons te zien voetballen. Zelfs op de televisie werd het uitgezonden overal.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grijns even "en slagroom" snel pak ik twee bussen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grijns breed, en kijk naar de tegenstanders.
    Mijn blik verstrakt even als ik Amrani zie, ach.
    Iedereen weet dat we elkaar niet mogen, dus dat is niks nieuws..


    El Diablo.

    Finn

    Ik zag dat Damon's blik verstrakte toen hij Amrani zag. 'Blijkbaar is het geen goede vriend van je,' zei ik een beetje sarcastisch voor de grap. Ik liet mijn ogen ook even langs de tegenstanders glijden.

    Mitchell

    'En wat zullen we nog meer nodig hebben?' vroeg ik terwijl ik op het pak begon te lezen, we hoefden alleen water bij te voegen stond erop. Ik keek Rachel weer aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    ´Joh´ grinnik ik.
    Het spel begint, en wij krijgen de bal eerst..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnikte en was blij dat hij njiet vroeg waarvoor de slagroom..
    Dat zou hij nog merken.
    "ehm nog een zak snoep vor ons" grinnikte ik "kies jij maar"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    De wedstrijd was begonnen, Damon had de bal als eerst omdat hij natuurlijk de aanvoerder was. Ik keek naar de tegenstanders, die merendeels bleven verdedigden en afwachtten wat Damon deed. Ik ging maar gewoon iets verder, richting de doel van de tegenstanders rennen en ging vrij staan voor het geval dat. Dat was een voordeel van een nieuweling. Niemand kende me, en zag me niet zo als een gevaar.


    Mitchell

    Ik nam nog een hele grote zak jellybeans voor ons en deed het bij Rachel in het mandje en liep naar de kassa om af te rekenen. Ik betaalde het voor ons, en liep daarna weer richting de auto.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "dit gaat een leuke middag worden" ik glimlachte en zete de tv aan op voetbal en zag Finn in het veld. Ik glimlachte even en zette de spullen klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik wil de bal naar Finn schieten, maar net voordat dat gebeurt pakt Amrani hem af.
    Ik grom kort, en ik zie dat Fabio er al achteraan gaat. Amrani wil net de bal naar iemand anders schieten als Pepe hem afpakt. Ik grijns, en al snel schiet hij naar mij. Ik ren, en schiet naar Finn..


    El Diablo.

    Finn

    Damon schoot mij de bal toe, ik zag ineens velen op mij af rennen. Gelukkig was ik dat wel gewend van Football en kon ik gewoon rustig nadenken. Behendig ontweek ik ze en lette ik goed op dat ze me niet onderuit haalden, zoals Damon me voor gewaarschuwd. Ik kwam dichterbij het doel en keek om me heen of er iemand was om de bal naar toe te spelen. Ik wilde absoluut geen ''ego-speler'' zijn maar er was niemand in de buurt. Mijn hart begon hard te kloppen in mijn keel en ik richtte me op de hoek van de goal. Ik schoot met harde kracht tegen de bal en zag al dat de keeper de bal bijna ving, maar de bal glipte uit zijn vingers en kwam in het doel terecht en ineens hoorde ik gejuich. Had ik gescoord?!

    Mitchell

    'Het gaat zeker een hele leuke middag worden!' zei ik waarna ik een schaal pakte en alles wat we nodig hadden voor de muffins. Tegelijkertijd keek ik naar de wedstrijd.

    Kurt

    Ik keek aandachtig naar de wedstrijd en zag dat er gescoord werd. Ik keen van Bella en Blaine naar Lizz. 'Moet ik juichen?' vroeg ik beschaamd en fluisterend aan Lizz, zonder dat iemand het hoorde.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:52 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk even vol trots naar de tv hoe Finn scoort en begin lachend te juichen.
    ZJa ik was trots op hem ondanks dat ik hem niet de mijne kon noemen hij blieef de papa van ons dochtertje. Met een grote brede glimlach richtte ik me op de muffins. In de rust zou ik hem wel een sms sturen.

    lIzz
    "ik denk het wel " fluisterde ik terug en zag iedereen juichen aan onze kant dus besloot gewoon mee te doen, en anders zouden we het snel genoeg merken

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan