• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Lizz
    Ik luisterde even naar Isabelle en Kurt.
    " d,at is inderdaad el erg gsaaf" zeg ik glimlachend.

    Rachel.
    " nog eej film of wil jiets anders doen
    ." vraag ik a an Mitch en kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik liep naar de kleedkamer, net zoals de rest en kleedde me om, vervolgens liep ik Damon achterna naar de wachtruimte. ik plofte naast hem neer en keek mijn ogen uit.

    Kurt

    'Het is gewoon te gaaf voor woorden,' zei ik blij, ik keek ineens naar buiten en stond op, waardoor mijn stoel naar achter schoof en om ver viel. 'Oh mijn god.' zei ik en sloeg weer mijn hand voor mijn mond bij het zien van de limo. Werden we zo gebracht?!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mitchell

    'We kunnen ook kijken wat de anderen aan het doen zijn.' stelde ik twijfelachtig voor. 'Het zou je goed doen om onder hen te zijn..'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ) kan mitch ook werr leven gehehe
    Lizz
    Ik volgde Kurts blik " holy shit" mompelde ik van verbazing.
    Er stond een grote limosine.
    " kom we gaan" grijns ik

    Rachel
    Ik knik " is goed, maar gingen er een paar niet naar de voetbalwedteijd?" ik stond op engooide de afval in de prullebak.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 8:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Wacht,' zei ik gepanikeerd en keek Lizz aan. Ik liet een dramatische stilte vallen en keek Lizz aan. 'Zit mijn haar goed?' vroeg ik op een fluistertoon aan haar. Ja, als we een limo in gingen, moest dat natuurlijk wel in style.

    Mitchell

    'Wil je niet mee?' vroeg ik aan haar waarna we langzaam richting de keuken liepen waar iedereen was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik schiet even in de lach maar knikte " en bijj mij?" ik bgreephem wel
    We moesren er wel'ooi uitzien.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd " nee liever niet, ik bedoel we kinnen amper normaal praten tegen elkaar dus nee maar als jij wilt mag je best, ik wil hun uitje niet verpesten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Perfect.' zei ik tegen Lizz, waarna ik Isabella bekeek, zij zag er ook geweldig uit zoals altijd en daarna keek ik naar Blaine en glimlachte ik lief naar hem. Blaine zag er altijd geweldig uit. Hij was perfect. Ik pakte zijn hand, en die van Isabella en knikte naar Lizz dat we gingen. Terwijl we de keuken uit liepen botste ik bijna tegen Rachel. Ik keek haar aan, en de spanning was even om te snijden. Ik wist niet precies of ik überhaupt iets moest zeggen tegen haar.

    Mitchell

    'Ik blijf sowieso wel bij jou, wat jouw keuze ook is.' zei ik gemeend, ik zag ineens iedereen opstaan en liep naar Lizz toe. 'Ga je ook gezellig mee?' vroeg ik glimlachend aan haar. Ik vond het helemaal geweldig dat ze vrienden had gemaakt en was oprecht blij voor haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik keek even naar Rachelen Kurt en zag Mitch daarna.
    Blij knik ik " kijk dan. Hoe Kurt mijn haren heeft gedaan" trots draai ik om zodat hij het kanzien.

    Rachel.
    Als we de keuken inlopen bots ik bijna tegen Kurt aan.
    " sorry ik zat niet op te letten" zegik zacht terwijl tranen in mijn ogen branden.
    Ok wou hemzo graag weer als vriend en hemnu knuffelen maar ik wist dat netniet konen ik hetzelf verpest had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik keek Rachel aan, en zag dat ze tranen in haar ogen had. 'Ik keek ook niet uit.' zei ik naar waarheid. Ik vond het best rot om te zien dat ze tranen in haar ogen had, maar wist me geen houding te geven. Waar was Jesse eigenlijk?

    Mitchell

    'Prachtig, Lizz.' zei ik glimlachend, omdat ik zo blij was dat ze gelukkig was. 'Nu kan ik niet met mijn hand door jouw haar woelen.' zei ik nep spijtig en begon te lachen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachell
    Ik knik even en weetme geen houding te geven.
    " ga je naar de wedstrijd?" vraag ik uiteindelijkmaar.

    Lizz
    Ik grinnik even " ik wel bij jou" en woel door zijn haren. " dus ben ik vroef weg dan is Kurt mijn haren aana het doen" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knikte. 'Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van sport, maarja ik doe het voor Finn.' zei ik. 'En het lijkt me best wel gezellig.' zei ik naar waarheid. De wedstrijd zelf zou ik bar weinig van snappen, maar het zou wel gezellig worden.

    Mitchell

    'Dat is goed hoor,' zei ik lachend. 'Dan zou ik daar rekening mee houden. Je ziet er prachtig uit, Lizz.' zei ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St. James:
    ik vraag me eigenlijk af hoe het nu zit tussen de vriendschap van kurt & rahcel
    ik grijns en verstuur het filmpje waarop rachel en ik heel erg over hem roddelen en haar imitatie naar Kurt per sms.
    ik had het stiekem gefilmd.
    soms was het zó leuk om mij te zijn..


    Music is my life

    Rachel
    Ik glimlach even " niet voor de tegenstanders juichen hé" ik zie het ook al echt voor me.
    ". Veelp plezier" zeg ik er zacht achteraa.
    Lizz
    " dankje" en ik bloos weer even " en wat was en ga je doen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd. 'Dat zou typisch iets voor mij zijn, maar Bella en Blaine hebben er verstand van, dus zij leggen het vast wel uit.' zei ik lachend. Ik wilde haar net omhelzen toen ik ineens een sms bericht kreeg. Ik opende het en hoorde ineens stemmen erop. Ik hoorde mijn naam en nog meer dingen, ik hoorde Rachel over me roddelen en me nadoen. Ik keek haar boos aan. 'Als je voortaan iets te zeggen hebt over me, zeg het dan in mijn gezicht!' riep ik boos tegen haar.

    Mitchell

    'We hebben net film gekeken in de bioscoop hier, en zo meteen nog iets. We weten nog niet echt wacht.' zei ik schouderophalend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnikte ook, hij pakte zijn mobiel e ineens verschenen de stemmen van Jesse en mij op de kermis toen we kurt nadeden.
    Hij kijkt me boos aan en ik sla mijn ogen neer terwijl de tranen een waas veroorzaken. Fijn heel fijn het ging net een beetje bedankt klootzak van een Jesse.

    Lizz
    Ik grinnik " ga lekker de stad in koop iets lekkers" stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan