• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlachtte even om Mitchell.
    " lust je iets te drinken of te eten" iets aanbieden was een van de dingen ik kon doen na alles.

    Lizz
    Ze stelde ich ook voor en Kurt ging pannekoekjes maken. Ik kreeg er ook een paar en at ze op " wauw die zijn echt lekker" grijns ik naar hem.

    Julia
    Ik wist dat Daon een wedsteijd haf dus tuurde ik hem een sms om geluk te wensen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Iets te drinken zou fijn zijn.' zei ik glimlachend, en trok Rachel mee naar de keuken waar ik verbaasd als ik was Lizz zag zitten te eten. 'Goedemorgen iedereen,' wenste ik ze toe en keek dan naar Lizz. 'Heb je hier geslapen?' vroeg ik aan haar. Ik merkte dat er een spanning hing tussen bijna iedereen en Rachel.

    Kurt

    'Ach, ik vind het leuk.' zei ik glimlachend en stak een framboos in mijn mond. Ineens zag ik Rachel samen met Mitchell de keuken in lopen. Ik keek haat onderzoekend aan, omdat ze gisteren bijna was verdronken, maar ik zei niets en at verder.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    We liepen naar de keuken waar iedereen zat, ik besloot me gewoon nrtjes te gedragen en zei dus ook goedemorgen. " wat wil je?" en ik kijk Mitchell even aan.

    Lizz
    Ik zie Mitchell binnenkomen en hij braagt me wat dingen " ik heb hier geslapen ja.
    Ook ik merkte de spanning maar zeimgewoon hoi terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Er staan nog pannenkoeken op de aanrecht.' zei ik neutraal tegen Rachel en gebaarde naar een bord met een stapel pannenkoeken erop. Ik haalde mijn hand vervolgens door mijn haar en keek Lizz aan. 'Je raadt het nooit,' ze ik halflachend. 'Ik ben helemaal vergeten haarspray op te spuiten.' lachte ik en at verder. Rachel zou ook wel denken, dit waren normaal dingen die ik met haat besprak.

    Mitchell

    'Leuk,' glimlachte ik en pakte nadat Kurt dat zei een paar pannenkoeken en ging bij ze aan tafel zitten. Ik worp Rachel nog een bemoedigende blik toe en begon vervolgens net ald de rest te eten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " dankje" zeg ik maar en schenk het drinken in.
    Voor mezelfpakte ik een flesje water, ondanks de infuus waar ik aan gelegen had was het nog iets te zoutig in mijn lichaam voor mijn gevoel.
    Toen Kurt over zijn haar begon voelde ik me buitengesloten hij besprak dat altijd met mij.

    Lizz.
    Ik lik mijn vingers af en was ze snel , ik lach evenom Kurt en woel even door zijn har " ik zie het js" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Niet mijn haar!!' riep ik dramatisch, maar het was al te laat.
    Ik keek Lizz nep boos aan en deed het vervolgens terug bij haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [left][/left]Lizz
    Ik grinnikte tot hij in mijn haarwoelde uit reflex deed ik geljkmiijn haae goed.
    " af" zei ik grinnikend.

    Rachel.
    Ik dronk het flesje leeg en wachtte tot Mitchell klaar was, ik kon niet wachtten om weg van Kurt te zijn.
    Ik zucht even en star wat voor me uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Jij af,' zei ik proestend van het lachend
    En keek haar aan met een waarschuwende blij.

    Mitchell

    Ik merkte aan Rachel dat ze zich ongemakkelijk voelde
    En stond op en zette mijn bord in de vaatwasser.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik grinnikm" als jij van mijn haar blijft" ik grijns dat was gemeen want ik was begonnen en niet hij.

    Rachel.
    Gelukkig was Mitch al snel klaar.
    " zullen we naar buiten gaan?" stelde ik voor.

    Ik ga aankleden en weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Miss reageer ik adelijk nog ff


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Jij begon.' zei ik op dezelfde toon als haar goed en probeerde mijn haar weer in model probeerde te krijgen. Ik grijnsde, Lizz en ik waren dus vrijwel hetzelfde op dit gebied. Maar ze had ook mooi haar. 'Gebruik jij weleens haarmaskers?' vroeg ik belangstellend aan haar. Vaag merkte ik dat Rachel en Mitchell weg gingen.

    Mitchell

    Ik knikte 'Is goed.' zei ik
    En liep met haar mee naar buiten.


    [Ik ook als ik in de auto bereik heb, maar mijn posts zullen dan niet bar lang zijn.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( geeft niet hahah)
    Lizz.
    Ik knik " 1 keer per maand ja, die helpt heel goed gelukkig ". Ik glimlach even.
    Hij was echt zo'n type van de homo's die half meisje was maar zo erg vond ik het niet want het was gezellig.

    Rachel
    Ik glimlach dankbaar naar hem.
    " zullen we straks in de bioscoopje hier een filmpje pakken enzo" ik kijk hem aan.
    Het leek me wel te gaaf om niet te gebruiuken

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 8:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik ook, één keer per maand of anders word het te vettig.' zei ik lachend. Ik sloeg mijn ene been of de andere en keek haar onderzoekend aan. 'Ik vermoedde dat trouwens al, jouw haar ziet er zo verzorgd uit.' complimeerde ik haar. Ik moccht Lizz echt, en ik was blij dat ik eindelijk weer twee mensen had waarmee ik zulke dingen kon bespreken. Zij en Isa dus.

    Mitchell

    'Is goed,' zei ik glimlachend.
    'Maar dan moet jij me maar leiden, want ik weet de weg niet in deze villa.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz.
    Ik glimlach " dankje daarom mag er niemand aankomen" ik steek even mijn tong uit.
    " zal ik vanavond spaghetti maken?" stel ik voor.

    Rachel
    Ik grinnik even " jij en lizz kunnen hier beter komen wonen" ik pak zijn hand en trek hem mee naar de zaal.
    " eens kijken welke film?" vraag ik.
    Ik bedenk dat Finn vandaag een wedstrijd heeft, zijn eerste. Veel succes met je wedstrijdsnel vwrzend ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ik ga veel plezier op de kermis x]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan