• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Niet samen alles vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21




    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:20 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Dames & Heren,

    De dag is aangebroken wat betekend dat alle halfwassen nu naar bed horen te gaan.

    Een prettige nacht allemaal.

    Liefs.


    I Love The Vampire Diaries

    @RememberYoux: Vanaf nu geld de regel dat je niet meer samen alles mag vol spammen. En Khedira had wel een beetje geleik. Jullie hebben de laatste pagina helemaal samen vol gepost terwijl er sommigen nog met iets heel anders bezig zijn. Op die manier zijn jullie al een hele tijd vooruit. Dat is niet de bedoeling. Dus denk er voortaan even aan. Deze regel geld voor iedereen.]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [Mijn topics]


    ~

    [@wolfgirl, oke, maar zitten geloof ik een beetje verkeerd want ze hadden al geslapen, dus ze wilden net gaan ontbijten...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Melody

    'Jep, is goed.' zei ik terwijl hij me aan mijn polsen omhoog trok. Ik pakte zijn hand en liep de slaapkamer uit. 'Koooooomm, ik heb hongeeerrr!' riep ik half dronken naar hem. De jongens keken me lachend aan, en een paar trokken me een kamer in. 'Hey schat.' zei er 1, waardoor ik begon te giechelen. Een andere trok me naar zich toe, en ik begon nog harder te giechelen. 'Jongensss, ik heb hongeerr! dus ik ga eten met Sebastiann, doeiii! zei ik, en ik liet me van de bank afglijden. 'Sebaaaaaaastiaaan! Gaaan we eeeeeten?' lachte ik. Ik was echt dronken. Waarschijnlijk doordat ik nog niet zo lang halfwas ben geweest. Ik keek naar buiten. Huh, het was nog dag. 'Oeh, eigenlijk moeten we nog slapen, het is nog dagg! Nu zijn we heel stouut!' giechelde ik.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics

    En no offence, maar het kan beter gelijk weer nacht worden...Als ze slapen kan je toch niks posten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian

    Zuchtend maar geamuseerd keek ik toe hoe Melody totaal bezopen door de gang heen waggelde, maar ik greep in toen een aantal jongens daar gebruik van probeerden te maken.
    ,,Kom Mel, jij gaat met mij mee, deze kant op."
    Eenmaal buiten aangekomen was de schemering nog in volle gang, het was dus nog helemaal geen tijd om te ontbijten.
    ,,oeh, eigenlijk moeten we nog slapen, het is nog dagg! Nu zijn we heel stouut!" lispelde ze met dubbele tong.
    Serieus, wat heeft ze wel niet allemaal gedronken om in deze toestand te geraken.
    ,,kom, dan gaan we deze kant op, dan kan jij even slapen en dan wachten we tot het donkerder word voor het ontbijt."
    Ik trok haar mee naar de boom waar ik in had geslapen en zorgde ervoor dat ze normaal tegen de bast aan ging zitten.
    ,,zo."


    Credendo Vides

    Stiles schreef:
    [Mijn topics

    En no offence, maar het kan beter gelijk weer nacht worden...Als ze slapen kan je toch niks posten]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Stiles: Nouja, dan denk ik maar dat ik mijn personage jouw kant op stuur. Lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    @ Stiles: Nouja, dan denk ik maar dat ik mijn personage jouw kant op stuur. Lol.


    haha, is goed (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melody
    'Jamaar ik wil niet slapen.' zei ik pruilend. 'Ik wil feeesten of naar andere vampiertjes toe!' ik keek naar Sebastian. 'Maar met jou is het ook heel gezellig hoowwr!' zei ik dronkenflirtig. Ik wist echt totaal niet wat ik deed, dus ik was veel erger dan normaal. 'Oeh, oeh! of beide! Vampierfeestjee!' riep ik uit. Ik trok Sebastian naast me tegen de boom en gaf hem een kusje op zijn wang. 'Wil jij wel een vampierfeestje?' vroeg ik heel zielig.'En wil je wel een kusje?' ik gaf hem nog 1 op zijn wang.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Stiles schreef:
    (...)

    haha, is goed (:

    Oh fuck, hoe wil Tony Faye haar slaapkamer vinden? Lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tony Dash.
    Al een tijdje lag ik in mijn bed rond te draaien, maar ik kan niet in slaap komen. Nog steeds kwamen de flashbacks terug die mijn liefdesleven heeft doen veranderen. Sinds die tijd ben ik niet meer in liefde gaan geloven en zwoor ik het af.
    Ik slaak weer een zucht en ga op mijn rug liggen. Mijn ogen kijken levenloos naar het witte plafond en de adelaar die ik een tijd terug had losgelaten hoor ik nog geluid maken.
    Nog een keer probeer ik om in slaap te gaan vallen en ik druk mijn ogen dicht. Kom op. Val in slaap, jij eikel.
    Nee, niets. Er gebeurd niets. Noppes. Ik krijg nu een enorme drang om te gaan roken, maar dat gaat nogal moeilijk. Hoe kan ik dan ook zo dom zijn om die verdomde sigaretten erin te laten zitten?
    Ik ga rechtop in mijn bed zitten en zet mijn voeten op de grond. Met mijn ellebogen leun ik op mijn benen en mijn handen grijpen naar mijn hoofd.
    “Verdomme. Dan moet ik maar stilletjes aan doen.” Praat ik tegen mezelf.
    Met alleen mijn joggingbroek doe ik de deur open richting de gang en dan schiet de gedachte in mijn hoofd dat ik helemaal niet weet waar Faye haar slaapkamer is. Weer zucht ik, maar dit keer van frustratie. “Heb ik verdomme weer.”
    Maar ik moet en zál een sigaret krijgen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 21:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sebastian

    Feestjes... meestal hou ik niet van feestjes, zijn voor mijn gevoel vaak veel te druk.
    En er was geen denken aan dat ik Melody in deze toestand zou gaan laten feesten, dan zou ze alleen maar meer drinken en word ze voor zover het mogelijk was nog erger dronken.
    Voor ik een antwoord kon geven trok ze me naast zich tegen de boom aan en gaf ze me een kusje op mijn wang.
    ,,Wil jij wel een vampierfeestje?" vroeg ze zielig. ,,En wil je wel een kusje?" waarna ze me nog een keer op mijn wang zoende.
    oké, ik vind haar misschien wel een leuke meid, maar in deze omstandigheden ?
    Ik moest nu even verstandig optreden. ,,Mel, het is niet handig om nu een feest te houden." ik streek het haar uit haar gezicht en aaide haar over haar hoofd heen om haar proberen rustig te houden. ,,Kijk Luna en Brair slapen ook." ik wees naar onze huisdieren. ,,Het is beter voor je als jij nu ook even gaat slapen."
    Ik leunde met mijn hoofd tegen de boom aan. ,,als je wilt mag je ook op mijn schouder slapen, maar haal het idee voor een feestje nog maar even uit je hoofd."


    Credendo Vides

    Okay, I don't get it anymore. Is het nu wel of niet nacht (wat voor hun dus dag is)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered