• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Kurt

    'Ik herken het,' zei ik een tikje dramatisch en keek haar lachend aan.
    'Ja, dat lijkt me lekker.' zei ik tegen haar.

    Mitchell

    Ze pakte mijn hand waardoor ik een beetje begon te blozen. 'Haha, inderdaad,' zei ik lachend waarna ik even nadacht over de film. ''Waar heb jij zin in?' vroeg ik. Ik hoopte maar niet dat ze zo'n chickflick meisje was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    ik grinnik "tsja" glimlach ik.

    Rachel
    "komedie, actie of broaddway ofzo" ik grinnik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Op naar Barcelona!' riep Pepe door de bus. Ik lach en zet de tv aan op het sportkanaal. Niet dat iemand zou kijken, maarja. Ik pak een flesje water uit de koelkast en begin met drinken. 'Barcelona verslaan we zo toch?' grijns ik en iedereen knikt instemmend.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik bleef naar Lizz' glanzende haren kijken en besloot om de stoute schoenen aan te trekken. 'Mag ik je haren doen?' vroeg ik met een pruillipje aan haar en met puppyoogjes.

    Mitchell

    'De dame mag kiezen,' zei ik glimlachend. Dat deed ik ook altijd bij Lizz, zij mocht ook altijd kiezen van mij.

    Finn

    'We gaan Barca gewoon verslaan.' zei ik optimistisch tegen Damon, met optimiste zouden we het toch wel winnen? Toch ga ik Barcelona echt niet onderschatten. Ik zag een sms'je van Rachel en besloot haar iets terug te sturen. 'Thanks.'

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:20 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik grinnikte " als je er gelukkig van wordt ja, nee tuurlijk gekkerd." ik geef hem een tikje.
    Snel pak ik mijn borstel en een stiekje met spelthes.
    " heb je meer nodig roep het want mijn haar zit altijd los eigwnlink" grinnik ik.

    Rachel.
    Ik dacht even na en pakte de tekenfilm Brave, die leek me wel leuk.
    Uit de eetgedeelte vulde ik een zak met snoep en twee bekers cola.
    Ik las het smsje vanFinn en glimlachte.
    Wie weet kwam het kwa contact wel goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik heb zelf ook wel wat spulletjes, don't move.' zei ik lachend en ging naar mijn kamer om nog een kam te halen, haarspray en mousse en kwam weer terug. 'Als je het niet mooi vindt, mag je mijn haar ook doen.' zei ik een beetje aarzelend. Straks vond ze het niet mooi en mijn haar was heilig voor me. Ik begon haar haren te doen, en na een tijdje was ik klaar en glimlachte ik tevreden en hield haar een spiegel voor.

    Mitchell

    Ik glimlachte en nam wat sneop van uit haar zak. Ik keek haar aan en zag dat ze glimlachen. 'Leuk berichtje?' vroeg ik een tikje nieuwsgierig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik schudde mijn hoofd " dan zou ikhetverpesten want mooier kan jou haar niet" ik glimlach.
    Na een tijdje was hij klaar en liet hij de spiegel zien, mijn mond viel open vanverbazing en ik keek hem aan " ommy gosh" mompelde ik en o helsde hem daarna zonder mijn haren te verpesten

    Rachel
    Grinnikend keek ik op " nieuwsgierig" ik stak evem mijn tong en stopte mijnmmobiel weg toen de film zou beginnen.
    " ik had Finn succes gestuurd en hij bedankte me dus ik denk dat het contact wel goed ga komen" eg ik blij en pak ook wat snoep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlachte en was blij dat ze het leuk vond. 'Ik vind het altijd leuk om zulke dingen te doen. Ik help meestal de meiden ook mee om ze op te maken voor als we een zangcombitie hebben. Ik vind het gewoon leuk.' zei ik glimlachend.

    Mitchell

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek haar aan. 'Ik ben blij voor je, dat is het beste voor iedereen en uiteindelijk gaat iedereen je echt wel vergeven.' zei ik. 'Je moet ze gewoon even tijd geven'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Ik ga zo denk hij is net wakker of hij koet weer slapen haha
    Lizz.
    " wil je dat binnenkort nog een keer doen en het uitleggen?" vragend kijk ik bem aan en ik keek nog eens in de speigel.
    Ik gaf mijn mobiel aan hem voor een foto.

    Rachel
    Ik knik, daarna verachijnt de vader in beeld en begin ik te lachen.

    Hij slaapt weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Natuurlijk!' zei ik waarna ik wat naar achteren liep om een foto van haar te maken. 'Smileee!' glimlachte ik en maakte de foto. Ze stond er heel mooi op. Lizz was een knap meisje, het zou mij niet verbazen als ze tonnen vol jongens achter zich aan had. Ik gaf haar mobiel weer terug aan haar. 'En heb je een vriendje?' vroeg ik geïnteresseerd. Dat zou ik zoo leuk voor haar vinden.

    Mitchell

    Ik keek naar het scherm en lachte met haar mee waarna ik een snickers pakte en het op at.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik kijk evem laxhend de camera in en bekeek goedkeurend de foto's.
    " en heb je een vriendje?" vraagt jij en kijk me aan. Ik zucht maar schut mijn hoofd " neen en nog nooit gehad ook"

    Rachel.
    " oke deze film is echt droog" grijnsde ik naar Mitchell terwijl ik een slok colanam om een handje met drop erachter aan te gooien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Hoe kan dat nou?' vroeg ik verbaasd. 'Oké, ik val niet op meisjes en kijk alleen naar jongens, maar zelfs ik zie dat je er geweldig uit ziet. Volgens mij zou je wel heel erg veel jongens achter je aan hebben.' zei ik gemeend. Ze was heel lief en knap. Ik kon het me zo slecht voorstellen.

    Mitchell

    'Het was jouw keuze.' zei ik lachend en nam ook een slok cola. Ik vond het erg gezellig om film te kijken met Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik bloos even door zijn worden maar schudde mijn hoofd " nee ik ga wel straks naar een nieuwe school" zeg ik zacht.
    Dankzij mitch

    Rachel
    " ow gosh wat een lompe beer" zeg ik lachend trwijl de beer vis tegen zijn kop aan krijgt.

    ( diemkomt in trailer ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik zag ineens een blik in haar ogen die ik herkende en fronste even. Ik keek haar meelevend aan. Ze zou vast wel gepest worden. Troostend legde ik mijn hand op de hare en keek ik haar aan. 'Daar ga je het vast heel erg naar je zin krijgen.' zei ik en glimlachte geruststellend naar haar. 'Ik weet hoe het voelt.' zei ik er iets zachter achteraan.

    Mitchell

    Ik schudde lachend mijn hoofd om Rachel en keek weer naar de film. Normaal keek ik nooit tekenfilms, maar het was wel lachen.. Vooral met Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik glimlach even " dankje, jullie zijn mijn eerstevrienden eigenlijk naast Mitch" ik grinnik even.
    Aah ik had zin om door zijn haar te woelen...

    Rachel
    Ik grinnik " lustje nog wat drinken?". Ik pak mijn beker open kk hem vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan