• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Kurt

    'Mooi,' zei ik glimlachend en pakte mijn kam en kamde mijn haar weer en deed er vervolgens haarlak in zodat het weer perfect in model zat.

    Mitchell

    'Niet grappig,' zei ik nep boos tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Liefdevol at ik mijn pannekoeken op. Ik vond het lief dat Kurt bij mij hartjes vormen had gedaan. Hij is echt lief. Ik at mijn eten op en zuchte tevreden. 'Dat was lekker, Kurt' zeg ik glimlachend en kijk hem lief aan, waarnaar ik ging opstaan om de bord af te wassen. Ik has er echt zin in en ik ging zeker juichen voor Finn

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik at mijn pannenkoekjes op en luisterde naar Kurt en Lizz over broadway. Dus Kurt was echt gek op Broadway, wat Finn heeft vertelt. Ik glimlachte en at mijn bord op. 'Dat was echt lekker, Kurt' zeg ik ook glimlachend, net als Blaine. Ik kijk Kurt aan en glimlachte. 'Kurt, wij moeten echt gaan praten met zijn tweeën. Ik wil je heel graag beter leren kennen en ik moet je nog wat vertellen' zeg ik vrolijk en gemeend. Ik voel mijn mobiel trillen en ik pak hem eruit uit mijn zak van mijn jurkje. Ik zie dat ik een bericht heb en kijk erop. 'Dat is lief van je, ben benieuwd! ^^ Ik heb er heel veel zin in om jou te zien spelen. Je zal er zeker leuk uitzien met je tuneu. Kus Bella' verstuur ik glimlachend en kijk weer naar Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik grinnik "en ik vind van wel" en porde in zijn zei.

    Lizz
    Ik grinnikte even en keek naar de andere. "met zijn hoevelen gaan we naar de wedstrijd?" vraag ik.

    [ben er tot 8 uur]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlachte lief naar Blaine en keek daarna naar Isabella. 'Ja!' zei ik ietwat te enthousiast waarna ik haar aankeek. Ik vond Isabella ook al zo lief, ik was Rachel dan wel kwijt als beste vriendin, maar had in plaats van haar twee hele lieve vriendinnen gekregen. Ik wist zeker dat we het nog beter met elkaar konden vinden. 'We kunnen een keer gaan shoppen, of gewoon gezellig iets drinken.' zei ik vrolijk. Ik was zo blij om weer eens bij meiden in de buurt te zijn. Het voelde op één of andere manier als een opluchting. Ik kon altijd al beter met meiden praten, ondanks dat ik een jongen was. Maar ik kon me gewoon beter inleven bij hen en had meestal dezelfde interesses. Ik keek naar Lizz en dacht even na. 'Ik denk wij allemaal en Quinn dan, zij zou wel mee gaan om voor Damon te juichen.' zei ik.

    Finn

    Ik glimlachte breed om het sms'je van Isabella, en begon zelfs een beetje rood te worden. 'Ik heb ook zin om te spelen, maar ook heel erg veel zin om jou weer te zien. Finn.' verstuurde ik terug. Ik vond het altijd moeilijk om 'romantisch' te doen en dan vooral via een sms.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:15 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik knik even en grinnik door hun. Ik dacht eraan dat ik nog een pil moest innemen en pakte een glas water en de felrode pil die ik snel inslikte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik had mijn bord afgewassen en die van Bella. Vervolgens ging ik zitten en luisterde ik naar de meiden en Kurt. Ik bekijk Kurt en ik grijnsde speels, wat is hij toch leuk. Ik hield zoveel van hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Zou ik heel leuk vinden, Kurt' zeg ik gemeend en glimlachte lief naar hem. 'Zoizo moet ik je iets vertellen over Broadway' zeg ik onschuldig, maar grinnik zacht. Ik was benieuwd naar zijn reactie, wat ik zou zeggen tegen hem over Broadway. Ik voel weer mijn mobiel trillen en ik keek erop. Ik bloosde lichtjes en glimlachte onbewust. Misschien kon ik een beetje flirten met Finn, alleen ik was daar niet echt goed in. 'Heb ook heel veel zin om jou weer te zien, Finn. En volgens mij ben je heel erg sexy in je tuneu. Kus Bella' verstuur ik zenuwachtig terug, dit was eigenlijk niets voor mij, maar misschien kon ik beter hints gaan geven. Dat ik hem leuk vind, maar ik ben bang. Ik wist toch al dat het niets zou worden, waarom zat ik dat te flirten met Finn?


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Wat?' vroeg ik meteen met volle interesse aan Isabella. 'Wat heb je te vertellen over Broadway?' vroeg ik terwijl ik haar afwachtend aankeek. Bella had nu al mijn aandacht, ik hing aan haar lippen om ieder woord op te vangen en om niets te missen. Ik merkte op dat ze glimlachte en bloosde terwijl ze op haar mobiel aan het typen was. Een veelbetekende glimlach verscheen er op mijn gezicht waarna ik even naar Blaine keek. Ik was wel nieuwsgierig wie ze sms'te. Zou het Finn zijn? Ik hield me stil en zou het haar later vragen als we onder elkaar waren.

    Finn

    Ik glimlachte om haar sms'je. Was ze aan het flirten? Een gelukkig gevoel ging er door me heen. Zag ze mij ook zitten? 'Kan nooit sexier zijn dan jou, jij bent namelijk beeldschoon.' verstuurde ik glimlachend terug. Het was de waarheid, ze was prachtig.

    [Wah, het ontweert..]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knipoog naar Kurt, die me een veelbetekende glimlach aankeek en keek weer naar Bella. Ik deed hetzelfde en luisterde maar naar iedereen. Ik zag toch dat het Finn was, waarmee ze smste, blijkbaar waren ze een beetje aan het flirten. Ik grinnik zacht en keek naar buiten.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik lachte zachtjes om Kurt en glimlachte lief naar hem. 'Ik had van Finn gehoord, dat je dol was op Broadway' vertel ik rustig en stopte even met praten. 'Ik woon namelijk in New York met mijn broer. En mijn broer is de verslaggever van Broadway. Dus in andere woorden, hij interviewt de belangrijke mensen/toneelspelers van Broadway. Hij weet iedereen te bereiken en hij kan je ook naar binnen loodsen in het Broadway leven' vertel ik glimlachend. 'Ik ben zo vaak in Broadway zelf geweest en heb mijn lievelings acteurs/toneelspelers ontmoet' vertel ik vervolgens en kijk weer op mijn mobiel, omdat ik een smsje heb gekregen. Ik bloosde nu hevig en wist even niets om te typen. 'Je maakt me aan het blozen. Kus Bella' verstuur ik blozend.

    (Moet eten, kom zo terug, denk ik. Bij mij zijn er donkere wolken. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    ik gazo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik sloeg vol ongeloof mijn handen voor mijn mond. Meende ze dit serieus? Was dit soms een grap? Ze leek erg serieus en keek haar aan met een mond vol tanden. Ik was bijna nooit sprakeloos te krijgen, behalve door Blaine. Maar nu wist ik echt even geen woorden te vinden. Ik zag vervolgens dat ze weer iets op haar mobiel deed maar wist nog geen woorden te vinden. 'D-dat is echt zo geweldig!' zei ik onder de indruk en voordat ik het zelf besefde vuurde ik allerlei vragen op Isabella af. 'Hoe was die ontmoeting? Was het backstage of ergens anders? Intervieuwt jouw broer vaak mensen? Heeft hij veel musicals gezien? Zo ja, wat is zijn favoriet tot nu toe? En wat is jouw favoriet? Wie heb je allemaal ontmoet?' vroeg ik kriskras door elkaar en keek haar vervolgens afwachtend en nog steeds ontdaan aan.

    Finn

    'Dat is ook de bedoeling. Ik vind het jammer dat ik je nu niet kan zien, het zou vast ongelofelijk schattig zijn. Finn.' verstuurde ik glimlachend. Ik vond haar echt zo leuk..

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 20:08 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde nog steeds en lees het volgende bericht, waardoor ik breed ging glimlachen. 'Het is niet schattig. D: Ik wou dat ik je nu zag in je sexy tuneu en jijzelf. Bella' verstuur ik verlegen terug. Dit word echt leuk en ik wou hem zo graag zien. Ik verlangde gewoon naar hem om hem te omhelsen en dicht tegen me aan te hebben. Een verliefde gevoel ging door me heen. Ik keek op naar Kurt en hij vuurde allerlei vragen op me af, waardoor ik in de lach schiet. 'Rustig, Kurt. Ga zitten en ik vertel alles aan je' zeg ik lief en glimlachte naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlachte beschaamd toen ik besefde hoe ik deed en nam plaats op een stoel en werd al iets rustiger. Soms kon ik zo doorslaan uit enthousiastme dat ik zelf niet eens wist hoe ik deed. 'Vertel me alles.' zei ik vrolijk en lief tegen haar. Ik keek haar afwachtend aan en hield me muisstil om geen woord te missen.

    Finn

    'Jij bent altijd schattig, ik wilde echt dat je hier nu was en dat ik je dichtbij me kon hebben. Ik mis je echt. Finn.' verstuurde ik terug en had een glimlach op mijn gezicht van oor tot oor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    ‘Ik mis jou ook, Finn. Ik wil je ook dicht bij me hebben en je betekent zoveel voor me. Bella’ verstuur ik snel naar Finn, hopend dat hij me hint begreep. Dat ik hem meer dan een vriend zag. Ik was gewoon verliefd op hem en ik hield van hem alleen. Ik kijk naar Kurt en glimlachte lief. ‘Maakt niets uit, Kurt’ zeg ik glimlachend en ga goed zitten. ‘Mijn broer interviewt bijna elke dag, dat is ook zijn werk en daarnaast maakt hij ook de Broadway tijdschrift voor de mensen die het willen weten, wat er gaande is’ vertel ik tegen Kurt. ‘Mijn broer en ik hebben samen bijna alle musicals gezien. Onze lieveling is tot nu toe, Wicked. Die musical moet je echt zien en ik heb daar de toneelspelers allemaal ontmoet en nog andere mensen van de musicals’ vertel ik vervolgens en kijk hem glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 21:01 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik schoot voorover. 'Wicked is ook mijn favoriet.' zei ik gemeend. 'Ik ken echt alle liedjes.' zei ik naar waarheid. 'Defying Gravity vind ik nog het mooist, het liedje wat ik net zong voor Lizz.' vertelde ik met stralende ogen. 'En For good, en Not that girl.' zei ik. 'Eigenlijk vind ik alle liedjes prachtig.' zei ik glimlachend. 'Jouw broer heeft echt een geweldige baan, ik ben zo jaloers op jou.' zei ik glimlachend, maar was ook oprecht blij voor haar. Ik wist nu al dat Isabella en ik hele goede vrienden gingen worden.

    Finn

    Ik wilde haar vertellen dat ik van haar hield, maar dat wilde ik persoonlijk doen. Ik glimlachte door haar sms'je. Ze vond mij ook leuk.. Ik was zo blij, en kon het amper geloven. Mijn hart klopte in mijn keel terwijl ik haar terug sms'te. 'Je betekent ook heel erg veel voor mij, je bent prachtig, slim, grappig, lief, aardig, geweldig.. Je bent alles.' Ik wilde zo graag sms'en naar haar, dat ik gevoelens voor haar had, maar via de sms vond ik dat zo onpersoonlijk. Ik ging het misschien vanavond zeggen, na de wedstrijd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grijns breed, en binnen anderhalf uur zijn we in het stadion van Fc Barcelona.
    De limo is nu waarschijnlijk bij het huis, en de wedstrijd begint binnen 2 uur.
    Ik loop de kleedkamer in en kleed me snel om. Daarna loop ik de wachtruimte in, en plof op een van de sofa's. Ik zet de tv aan, en begin met kijken terwijl ik van een flesje cola drink..


    El Diablo.