• Vanmiddag rond 2 uur is mijn opa overleden( eigenlijk is het mijn stiefopa, maar oke)
    je zou zeggen op dat moment wordt er geen ruzie gemaakt, wat er owk is gebeurt.
    Mijn moeder wilt de een na jongste zus van mijn stiefvader helpen om de berg af te gaan( mijn opa heeft een zware hartinfarct gekregen terwijl hij voor zijn paardjes gras was aan het wiedde) omdat ze vanwege de kanker slecht ter been is.
    Nee laat! Kreeg mijn moeder te horen.
    Opeens begon de een na jongste broer van mijn stiefvader te schelden.
    De politie had mijn ouders verzocht om naar huis te gaan om de vrede te bewaren.
    Mijn stiefvader liep voorop en toen hoorde hij " Ga maar naar je stronthoer toe!"
    mijn moeder draaide zich om om hem te zeggen dat hij de eer aan zichzelf moet houden, vooral bij het lichaam van zijn vader en toen kreeg mijn moeder een vuist in haar gezicht.
    Ik weet het is niet koek en ei tussen die broers en zussen maar ze hadden tog hun fatsoen kunnen houden?

    Ik vind het erg zat en ik zit nog in het verwerkingsproces van mijn andere opa en oma die 1 januari en 23 maart zijn gestorven.
    En als ik alles moet tellen is dit de 10de familielid wat we goed kende heengegaan.
    Dit vind ik echt niet leuk meer...

    Houdt het dan niet op? :'(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    sterkte !!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Iedereen gaat dood, of je het wilt of niet. Ze reageren hun verdriet gewoona f op elkaar denk ik, nog eens sterkte!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Thanks...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heel erg veel sterkte! <3


    Tears are words the heart can't say.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eerlijk gezegd, vind ik het niet kunnen. Je gaat niet vechten als een familielid net is dood gegaan, ongeacht wat er speelt.

    Maar heel veel sterkte!


    Physics is awesome

    Nogmaals bedankt!
    (heart2)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Occhi schreef:
    Eerlijk gezegd, vind ik het niet kunnen. Je gaat niet vechten als een familielid net is dood gegaan, ongeacht wat er speelt.

    Maar heel veel sterkte!


    er is maar een klap uitgedeeld
    maar ik ben het met je eens...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sterkte!


    It's never gonna happen, Guys.

    Leuke familie zeg. Veel sterkte!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een klap?
    Daar had ik over heen gelezen!!!
    Sorry maar ze doen dan wel een beetje raar. Ik vind dit niet kunnen!!
    Nou ja daar help ik jou niet mee, sorry


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    TheHorizon schreef:
    (...)

    er is maar een klap uitgedeeld
    maar ik ben het met je eens...


    Sorry, vechten was het verkeerde woord.


    Physics is awesome

    Maak niks uit...
    Fout maken is menselijk


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Eerlijk gezegd snap ik niet zo veel van je verhaaltje, maar toch:

    GECONDOLEERD.


    Pretty is just a pretty word.

    Het is wel echt een gigantiche portie ellende die op je afkomt.
    Veel sterkte, je weet dat Michelle en ik er voor je zijn.


    'Sharon was here!'