• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    [Zullen we zo skippen naar de voetbalwedstrijd? ^^ ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Is goed, wat wil je doen dan?' vraag ik zachtjes en lief en kus hem zachtjes op zijn lippen. 'Als we wat gaan doen, dan heh ik daarna iets heel leuks voor je' fluister ik in zijn oor en alleen hij hoort het. Mijn hand leg ik op zijn been en stiekem glijdik er mee naar boven naar de binnenkant van zijn been, doelend dat we die avond een 'zware handeling' gingen doen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Dat komt mooi uit voor de wedstrijd. Dan ben ik je persoonlijke cheerleader' verstuur grijnzend terug, dat was zeker en flirt die ik maakte en ik had er echt zin in. Natuurlijk zou ik voor hem juichen. Gelukkig waren we er al bijna.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat is een verassing.' glimlachte ik lief naar hem. Ik zou het echt ongelofelijk romantisch maken voor hem. Ik wilde voor altijd bij hem blijven en hem laten zien hoeveel ik van hem hield. Hij was het belangrijkste in mijn leven en ik was echt gek op hem. Een glimlach ontstond er toen zijn hand naar de binnenkant van mijn been gleed. Ik keek hem weer aan en glimlachte. 'Ik kan niet wachten.' zei ik lachend en zoende hem weer hartstochtelijk.

    Finn

    Ik glimlachte en sms'te snel terug. 'Dan ben jij de aller mooiste cheerleader die ik ooit heb gezien.' verstuurde ik terug.

    [Is goed!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Nouhou' pruilde ik, maar glimlachte weer lief. Ik zoende hem hartstochtelijk terug en plagend liet ik mijn hand over zijn kruis gaan en haal het weer snel weg. Ik kijk hem speels aan en bijt zachtjes op zijn onderlip. Vanavond had ik iets leuks voor hem, aangezien hij niet van me af kan blijven. Hij was echt belangrijk voor me en ik wou niemand meer, alleen hem. Hij was mijn leven en ik liet hem zien hoeveel hij voor me betekent.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde lichtjes en grinnik zacht. 'Dan moet je natuurlijk wel je best doen om een kusje te krijgen en niet afgeleid worden door mij. ^^' verstuur ik lachend terug.

    (Is goed.)


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik kijk op de klok, kwart over 8.
    'Nog maar een kwartier' grijns ik..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik kreeg kippenvel van zijn aanraking en grijnsde. 'Blaine!' zei ik lachend waarna ik hem een duw tegen zijn schouder gaf. Ik glimlachte naar hem, ik wilde echt voor altijd bij hem blijven. Ik kon niet zonder hem, en dat ging ik hem echt laten zien.

    Na een tijdje kwamen we aan bij een grote stadion en namen we plaats op de eerste rij. 'Dit is echt enorm.' zei ik onder de indruk en hield Blaine's hand vast waarna ik van Blaine naar Isabella keek. 'Jullie moeten dit spel wel uitleggen, want ik snap er niets van.' zei ik lachend.

    Finn

    'Over een kwartier beginnen we, ik kan niet wachten om mijn kus te krijgen. Ik kan sowieso niet wachten tot ik je zie.' sms'te ik terug waarna ik naar Damon keek. Ik begon best wel zenuwachtig te worden nu, om eerlijk te zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    lizz

    Ik keek even naar Isa die telkens zat de blozen "met wie smsje?" vroeg ik aan haar nieuwsgierig. en voelde dat ik bloosde


    Rachel
    "laat maar it ch" ik nam hem mee en we propte wat spullen in het mandje "laat hem mar lekker in de waan dat hij o zxo geweldig is" ik glimlachte even.

    Julia
    IK keek even rond in het stadion. ik was wsat vroeger zodat ik Damon succes kon wensen. Ik ilep naar de ruimtes en klopte even aan. Ik zag liever geen naakte mannen, alhoewel lag eraan wie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Er klopt iemand op de deur, en ik sta op van de bank.
    Ik loop naar de deur, en open hem.
    'Zusje!' grijns ik..


    El Diablo.

    Julia
    "ah broertje" grijnsde ik terug toen hij open deed "zin in?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoor Isabella wat ze zei en ik knik lachend mee. 'Het komt inderdaad goed' zeg ik lief, waarnaar ik een arm om hem heen sla en naar de veld kijk. Ik keek mijn ogen uit, alles was gewoon groot en mooi. 'Veel succes, Finn. Je kan het! En ik zag het wel dat Bella naar je sms'ste. Ze bloosde de hele tijd. Ze vind je volgens mij echt leuk. Gr Blaine' verstuur ik snel naar Finn en doe mijn mobiel weer in mijn broekzak.

    Isabella Elizabeth Espinoza

    Ik bloosde lichtjes en smsde snel terug. 'Geduld is een schone zaak en het wordt dalijk veel lekkerder. Veel succes, wij zitten al op de eerste rij van de stadion. Heb een wit jurkje aan, dan kan je me makkerlijk vinden tussen de mensen.' verstuur ik terug. Ik kijk rond en glimlach. Het was echt mooi en ik had er zin in. Ik keek lachend naar Kurt. 'Komt goed, Kurt. Als het begint, dan leggen we alles wel uit' zeg ik lachend en Blaine knikt ook lachend. Opeens hoor ik iemand wat vragen en ik kijk naar Lizz. 'Uuh, niemand' bloosde ik nu en kijk voor me uit.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 11:43 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Altijd toch' grinnik ik, en leun tegen de deur.
    ´nog 5 minuten, moet je niet je plek zoeken´ lach ik..


    El Diablo.

    Julia
    Ik grinnik even "mwa ik kom er wel doorheen" ik kijk hem lachend aan en omhels hem even. "het komt goed joh, zal ik cheerleaden??"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    ´Wat jij wil´ lach ik.
    ´Maargoed, we moeten nu gaan, zie je wel in de rust ofzo´ lach ik..


    El Diablo.

    Mitchell

    'Hoezo? Hij stalkt je zowat.' zei ik een beetje verontwaardigd. Ik zette het maar van me af en keek rond in de schappen.

    Kurt

    Ik leunde tegen Blaine aan en keek naar het veld, het zag er niet heel ingewikkeld uit. Ik wist natuurlijk wel dat ze moesten scoren in de doelen. Maar de regels kende ik niet zo goed. Ik drukte een kus op Blaine's wang en glimlachte speels. 'Heb je al zin in vanavond?' vroeg ik een klein beetje nerveus en glimlachend aan hem.

    Finn

    'Dankjewel, ik weet dat ik hoe dan ook de eerste prijs krijg vanavond, dat ben jij! Ik zal erop letten.' verstuurde ik terug waarna ik nog een sms'je binnen kreeg. 'Thanks Blaine! Ik hoop het, dat ze me echt leuk vindt. Ik heb er niet echt de tijd voor gehad om het je te vertellen, maar ik heb echt gevoelens voor haar. Ik ga het haar vanavond laten zien. Finn.' verstuurde ik terug naar hem.

    [Ik ga even eten maken, heb honger. D:]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    julia
    "volgende keer misschien, na succes he" ik glimlach even en loop naar mijn plek teug

    Rachel
    "i know maar als hijde aandacht krijgt geniet hij ervan" zeg ik zacht "maar toch damkje

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 11:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan