• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    [Oké dan, veel plezier wat je ook gaat doen! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    De tweede helft was niet veel bijzonders geworden. Pepe had bijna gescoord en voor de rest van de tijd werd er alleen maar overgespeeld tussen de beiden partijen. De scheids floot af en wij hadden gewonnen. Iedereen juichte en liep terug naar de kleedkamers. Ik was er echt trots op, dat ik als nieuweling het eerste doelpunt had gemaakt. Toen we de kleedkamers uitliepen werd ik zelfs nog geintervieuwd! Ze wilden vanalles van me weten, maar uiteindelijk lieten ze me met rust en richtten ze zich op Damon. Ik zag Kurt, Blaine, Bella en Lizz staan en liep naar ze toe. 'Ha, mijn broer de profvoetballer!' lachte Kurt die me als eerste omhelsde, het was grappig hoe enthousiast hij was. 'Dankje, denk ik.' zei ik lachend waarna ik naar Bella keek en glimlachte naar haar.

    Kurt

    De wedstrijd was afgelopen en de stand bleef 2-1. Maar dat was goed want dan had de team van Damon en Finn gewonnen! Na de wedstrijd gingen we van de tribune af, en wachtten we buiten het stadion op Finn. Na een hele lange tijd kwam hij dan eindelijk en liep ik meteen naar hem toe om hem te omhelzen. 'Ha, mijn broer de profvoetballer!' lachte ik waarna ik hem weer los liet. 'Dankje, denk ik.' zei hij lachend waarna hij meteen naar Bella keek. Er vormde een veelbetekende grijns op mijn gezicht en ik zette weer een paar stapjes naar achteren. Ik vond ze ook zo schattig samen!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ze hadden echt goed gespeeld en ik was ook trots op Finn. We zien met zijn allen dat Finn naar ons toe komt, na een tijdje en Kurt knuffelt hem, waarnaar ik hem een mannelijke knuffel gaf. Intussen keek hij naar Bella en ik keek naar Kurt die een veelbetekende grijns op zijn gezicht had, waardoor ik grinnikte. 'Je was echt goed, Finn.' zeg ik glimlachend tegen hem waarnaar ik Kurt's hand vast pak. 'Misschien moeten we hun wat ruimte geven' zeg ik fluisterend tegen Kurt en alleen hij hoort het. 'Ik heb honger, Kurt. We gaan even wat eten halen' zeg ik tegen de rest en ik pak Lizz en Kurt mee naar de eetkraampje, wat daar buiten staat.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik was zo trots op Finn, hij deed het geweldig. Opeens begon ik zenuwachtig te worden, dalijk zag ik hem weer. Ongemakkelijk wiebel ik met mijn benen en zien we na een tijdje Finn aankomen lopen. Kurt en Blaine omhelsen hem, waarnaar hij naar mij keek en glimlachte. Ik bloosde lichtjes en omhelsde hem voorzichtig. Ik had natuurlijk die kus beloofd, maar wou liever als niemand dat zag. Ik werd echt nerveus en mijn hart klopte in mijn keel. Wat moet ik nu doen?


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Toen ineens stonden Bella en ik alleen, omdat de rest eten ging halen. Ik wist even niet hoe ik moest beginnen. Ik vond haar echt heel erg leuk, meer dan leuk zelfs. Ik had echt hele diepe gevoelens voor haar. Maar die kon ik toch moeilijk zo ineens op tafel gooien? Ik wilde haar speciaal laten voelen, voordat ik dat deed. 'En krijg ik die kus nog?' vroeg ik voor de grap, maar ergens meende ik het ook wel..

    Kurt

    We liepen naar het eetkraampje en stiekem keek ik af en toe naar Finn en Bella. Dit vond ik zo leuk, Blaine en ik waren echt geweldig in het koppelen van mensen. Het bewijs was geleverd! Nouja, bijna dan. Ik keek op de kaart, wat ze allemaal hadden. 'Alleen junkfood.' mompelde ik afkeurend. Tsja, het was een voetbal stadion, wat had ik anders verwacht? 'Wat neem jij?' vroeg ik aan Blaine. Ik begon zenuwachtig te worden voor vanavond, ik had om eerlijk te zijn gisteren al het idee in mijn hoofd. Nu ik het echt ging uitvoeren vanavond werd ik echt mega zenuwachtig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik keek hem nu blozend aan en werd heel erg zenuwachtig. 'Waar wil je de kus hebben?' vraag ik verlegen en wiebel een beetje met mijn benen. Dat deed ik altijd als ik verlegen ben of me ongemakkelijk voel. Het was een 'soort' tik, dat ik onbewust deed. Ik wilde heel graag mijn gevoelens aan hem vertellen, alleen ik durfde niet goed.

    Blaine Anderson:

    'Ik denk, dat ik patat neem en hamburger' zeg ik glimlachend en kijk hem lief aan. Ik geef hem een kus op zijn wang en wreef met mijn duim over de rug van zijn hand. 'Wat wil jij?' vraag ik en ik kijk zoekend op de borden, wat hij misschien kon eten. Ik had echt zin in vanavond, ik hoop dat hij het leuk vond en zoizo zou hij mij niet weerstaan als hij het zag. Vanavond zou hij mij willen en niet meer van me af te krijgen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik glimlachte en ging iets dichterbij haar staan. 'Hier,' zei ik en drukte mijn lippen op de hare en zoende haar hartstochtelijk. Een geweldig gevoel ging er door me heen. Ik hield echt van haar, ze was zo bijzonder en geweldig. Ik meende wat ik allemaal naar haar sms'te. Ik bleef haar zoenen en sloeg zelfs mijn armen om haar heen. 'Wat denk je er van, zullen we nog even in Barcelona blijven zodat ik je mee uiteten kan nemen?' vroeg ik lief aan haar.

    Kurt

    'Ik denk dat ik gewoon frietjes neem,' zei ik en glimlachte. We moesten nog best wel een reis terug met de Limo, maar tegen de tijd dat we ongeveer weer in Madrid zijn, was het wat later. Een perfecte tijd om mijn 'surprise' voor Blaine te doen. Nu hoopte ik maar dat hij het ook zou waarderen. Maar wat er ook zou gebeuren, hoe hij ook zou reageren, ik zou voor altijd van hem blijven houden. Ik draaide me om en bestelde voor ons en ook wat voor Lizz en sloeg daarna mijn armen om Blaine's middel en keek hem aan in zijn ogen en glimlachte verliefd naar hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik loop door de gangen, en zie dan Finn.
    'Finn, de volgende wedstrijd is over 2 dagen.' grijns ik..
    Ik doe gewoon net alsof ik niet zag dat hij bezig was...


    El Diablo.

    Ik reageer op mitch
    Rachel
    Ik grinnikte "neh jij kunt wel op een andere logeer kamer "stel ik voor.
    "heb je trouwens wel andere kleding: ik grijnsde even naar hem.

    Lizz
    Ik glimlach te even om Kurt ebn keek daarna verder. Het was een leuke wedstrijd. "goed gedaan jongens" glimlach ik naar ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Jammer,' grapte ik lachend waarna ik knikte. 'In mijn auto, trainingskleren. Ik haal ze wel.' zei ik waarna ik naar mijn auto liep om die kleren te halen en weer terug liep naar haar.


    Finn

    Voordat Bella kon antwoorden draaide ik me om naar Damon. Zag hij niet dat we net bezig waren? Ik knikte en gaf hem een high five. 'Het was geweldig, om mee te spelen.' zei ik naar waarheid. 'En ik kan niet wachten op de volgende wedstrijd.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even en wacht op mitch. Hij komt terug en ik begeleid hem "na ik ga ;eller etem opnder de docuhe" grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik grinnikte en keek haar aan. 'Is goed,' zei ik terwijl ik wat slagroom uit mijn haren haalde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik grinnik even en stop wat slagroom in mijn mond en een deel smeerde ik op zijn weang "hahaha"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik haalde het van mijn wang af en smeerde weer wat in haar haren. 'Vond je dat dus grappig?' vroeg ik plagend waarna ik haar begon te kietelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    IK grinnikte "noooooo" riep ik uit en lachtte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Jaaaaaa.' zei ik op dezelfde toon terug en bleef doorgaan met haar te kietelen. Ze was zo schattig als ik haar plaagde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.