• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Kurt

    'Heerlijk,' zei ik en glimlachte lief naar hem. 'Oja, de wedstrijd.' zei ik waarna ik rechtop ging zitten in bed. Ik hield eigenlijk helemaal niet van sport, ik wist er ook bar weinig van maar het leek me wel gezellig met zijn allen. 'Is goed, als je het niet erg vindt. Dan hoef je tenminste niet zolang op mij te wachten.' zei ik met een gedempte volume. Ik was nogal lang bezig s' ochtends, en dat was voor Blaine natuurlijk ook niet altijd leuk.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 18:41 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik kijk kort naar Finn, en grijns.
    Daarna maak ik zelf wat trucjes tijdens het hooghouden en grijns...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Kurt, maak je maar geen zorgen. Ik vind het niet erg' zeg ik lief en gemeend, waarnaar ik opsta. 'Zal ik maar eerst gaan douchen en alles. Dan kan jij daarna rustig douchen enzo' zeg ik lief, waarna ik plagend mijn slaapshirt uit doe voor Kurt's neus en mijn gespierde bovenlichaam tevoorschijn komt. Langzaam trek ik ook mijn korte broek uit, waarnaar ik alleen in mijn boxer sta en hem grijnzend en speels aankijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Toen ik de penalty's genoeg had geoefend, ging ik aan mijn behendigheid werken. Ik vond dat nog niet helemaal soepel, dus het kon nooit kwaad om daar aan te trainen. Ik trainde het door met de bal zigzaggend langs de pionnen te rennen op het veld.

    Kurt

    Ik wilde net mijn mond openen om te antwoorden toen ik ineens afgeleid werd door zijn gespierde bovenlichaam. Hij trok ook zijn broek uit voor mijn neus en keek mij grijnzend en speels aan. Ik stond even met een mond vol tanden, maar begon te glimlachen. 'Wil je soms dat ik je bespring?' grapte ik waarna ik opstond en hem mee trok naar de badkamer. 'We kunnen best samen douchen.' zei ik grijnzend. Hij wist dat ik hem niet kon weerstaan als hij zo voor me ging staan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik lachte zachtjes om Kurt en leg mijn handen op zijn heupen. 'Ik zou het niet erg vinden hoor, als je me besprong' zeg ik zachtjes in zijn oor, waardoor hij kippenvel zou krijgen. Met mijn handen pak ik zijn shirt rand en zonder pardon trek ik het uit. Ik draaide hem om, zodat zijn gezicht naar mij stond en ik knoopte zijn broek los en trek de broek ook uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik word weer wakker, al half 1 in de middag, naja als je tot 7 uurin de ochtend wakker gelegen hebt is dat best logisch.
    Ik hooptr dat ik vandaag weer weg mocht.
    Ik kijk even naar Mitchell die nog ligt te slapen en laat hem maar liggen.

    Lizz
    Ik word wakker van de vogeltjes. " moet dat nou zo vroeg" kreun ik en rek me uit.
    Ik pak mijn badjeas, toch handig altijd kleding bij in de auto, en klop bij Kurt op de kaner aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik kreeg kippenvel over mijn hele lijf, toen hij dat zei. Hij trok mijn shirt uit, draaide me om zodat ik hem aan keek en knoopte mijn broek los en trok ook mijn broek uit. We stonden nu beiden in onze boxers. Ik trok grijnzend zijn boxer uit, en daarna volgde de mijne. Ik wilde bijna voorstellen om verder te gaan waar we waren gebleven, maar we hadden nu niet zoveel tijd aangezien hij Isabella op moest halen. Ineens hoorde ik iemand op de deur kloppen en draaide ik de douche alvast aan. 'Ik kom er zo bij, eerst maar eens kijken wie dat is.' zei ik waarna ik een badjas stevig om mijn lichaam knoopte en de badkamer deur sloot en de slaapkamer deur opende. 'Hi, Lizz.' glimlachte ik naar haar.

    Mitchell

    Ik opende mijn ogen en zag dat het al laat was, ik keek naar Rachel en ging recht zitten in de stoel. Ik kreunde even omdat ik niet lekker had 'gelegen' en glimlachte vriendelijk naar haar.

    [Oehh Grease komt zondag om 20:00 op RTL 4 ^^]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:20 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Kurt deed open met een badjas aan " heey lekker geslapen" ik glimlach evrn.
    Ik hoorde de douche aan staan dus die zou vast willen douchen.

    Rachel.
    Na een paar minuten werd hij kreunend wakker.
    Ik grinnik even " sorry als je rug naar de klote is " glimlach ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Heerlijk geslapen, om eerlijk te zijn ben ik net pas wakker.' zei ik een beetje beschaamd. Normaal sliep ik nooit tot de middaguurtjes, maar deze keer dus wel.

    Mitchell

    'Mijn rug kan het hebben.' zei ik en glimlachte slaperig naar haar.
    'En hoe voel jij je?' vroeg ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Is goed, Kurt' roep ik terug, zodat hij het hoort en stap in de douche, warme stralen kwamen op me neer. Ik zuchte tevreden en genoot van het water. Ik had er behoorlijk zin en ik hoopte dat de wedstrijd goed ging worden. Finn was zelf heel goed. Toch voor de zekerheid waste ik mijn lichaam. Kurt wou altijd mijn haren wassen, dan zou ik hem het laten doen, dan kan ik snel aankleden en Bella ophalen.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik ga eten, ik denk niet meer, dat ik nog erop kan. D: Dus je moet maar even verder RPG'en met mijn personen.. Sorry. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik glimlach " ik ook tot de vogels begomnete fluiten" ik grinnik even " maar ga maar lekker douchen ik zije nog wel" ik glimlach en loop weer naar de kamer waar ik ook ga douchen.

    Rachel
    Ik glimlach even " halfdood maar god voorderest" ik haal mijn vungers even door mijjn haren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ eetse morgen btw zijn mijn. Eefje en nichtje er maar in de ochtend rond half axht ven ik er wel ff denk en in de avond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik liep weer terug naar de badkamer en deed mijn badjas uit, ik ging bij Blaine onder de douche staan en drukte een kus op zijn lippen. Ik pakte de shampoo en waste zoals altijd zorgvuldig zijn haren, omdat ik dat leuk vond om te doen. Daarna deed ik zorgvuldig mijn haren en waste ik mijn lichaam. Na een tijdje draaide ik de douche uit, en kleedde Blaine zich aan, en ik deed mijn badjas weer aan omdat ik toch nog lang niet klaar was. 'Tot zo,' glimlachte ik waarna ik een kus op zijn lippen drukte. Toen hij weg was pakte ik mijn spulletjes en liep ik naar de kamer van Lizz. Ik had geen zin om de hele tijd in mijn eentje te zitten. Ik hoorde dat ze onder de douche stond dus wachtte gewoon totdat ze klaar was.

    Mitchell

    'Ironisch,' grijnsde ik, aangezien ze zei dat ze zich halfdood voelde maar voor de rest ook goed. 'Als je ergens over wilt praten moet je dan doen, hé.' zei ik tegen haar.

    [Oké is goed, ga ik doen! En smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.