• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    Charlie Matthew Alvida

    'Misschien had ze de aandacht nodig, ze ziet er wel uit als iemand die veel aandacht nodig heeft.' Ik zucht. 'een idee waarom maar ze wilde de aandacht op mij vestigen.' Antwoord ik. Gelukkig was de zaal niet zo heel vol toen ze het riep. 'Maar heb je niet gehoord wat ze riep dan?'

    [MoonAngel is online, misschien kun je iets met haar personage beginnen? Desnoods stuur je een pb.(;]


    everything, in time

    Lise Sophie Knight
    Ik schud mijn hoofd. 'Nope, maar had ik het gehoord moeten hebben dan?' Wie weet had ik het juist niet mogen horen. O, de kwelling. 'Ik ben nu wel nieuwsgierig naar wat ze geschreeuwd heeft hoor. Ik moes ook altijd de goede drama,' zeg ik dan en grinnik.


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik haal ongemakkelijk een hand door mijn haar en ik krab op mijn achterhoofd. 'Het was niet heel bijzonder alleen niet echt leuk ofzo.' Antwoord ik en kijk naar haar.

    Lise Sophie Knight
    'Hm, oké,' zeg ik en besluit het verder maar met rust te laten. 'Nou, eigenlijk is het niet oké. Ik ken je net één dag, nog niet eens en het voelt nu al alsof je allemaal geheimen voor me hebt. Dat vind ik prima, je hoeft niet alles open en bloot te leggen, maar zeg dan gewoon dat je het er niet over wil hebben en lieg niet dat het "niet bijzonders" is, want dan zou je ook niet zo'n ongemakkelijke houding aannemen.' Zo, dat is gezegd. Ik stap uit zijn armen vandaan. 'Ik moet aan het werk, tot later,' zeg ik en loop terug naar de eetzaal, waar het intussen al wat drukker is.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 21:57 ]


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik vloek gefrustreerd. Waarom is dit zo ontzettend moeilijk? 'Lise!' Ik trek een sprintje achter haar aan en pak haar hand. 'Goed... Wil je weten wat er is? Prima.' Zucht ik. 'Maar niet hier...'

    Lise Sophie Knight
    Ik kan het niet helpen, maar als Charlie mijn naam roept, krult er een glimlach rond mijn gezicht. Ik zorg er natuurlijk wel voor dat dit verdwenen is als hij mijn hand pakt. Wil ik weten wat er is? Lijkt me een overbodige vraag. 'Prima, jij kent het terrein beter dan ik, zeg jij maar wel waar. Je bent er toch al zo goed in mij mee te trekken.'


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    'Prima, jij kent het terrein beter dan ik, zeg jij maar wel waar. Je bent er toch al zo goed in mij mee te trekken.' ik zucht. 'Kom.' Ik pak haar hand en trek haar mee naar onze kluisjes. 'Hier.' Ik wijs op mijn kluisje. C.M Alvida Ik zucht. 'Dit is mijn kluisje.'

    Lise Sophie Knight
    'Waar gaan we heen? We moeten écht gaan werken, Charlie!' Tot mijn verbazing zijn we bij de kluisjes. Hij wijst naar zijn kluisjes en ik lees de naam die erop staat. Alvida, hm. Mijn ogen worden groot. 'Wacht, toen jij je schaamde voor je ouders! Dat waren...' Ja, het kwartje valt. 'Maar waarom zeg je dat niet meteen? Jezus, ik dacht op het feest dat jij je schaamde voor mij. Charlie! Hoe kun je zo iets nu achterhouden?'


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    'Maar waarom zeg je dat niet meteen? Jezus, ik dacht op het feest dat jij je schaamde voor mij. Charlie! Hoe kun je zo iets nu achterhouden?' Ik zucht. 'Omdat ik dan gelijk reacties krijg zoals dit. Weet je hoe vreselijk vervelend dat op een gegeven moment word?' Ik kijk naar haar. 'En als je nu toch bijna alles over me weet.. Mijn naam is Charles maar iedereen noemt me Charlie.'

    Lise Sophie Knight
    'Charles?' ik trek één wenkbrauw op. 'Die naam past niet bij je, sorry, dus ik houd het ook maar bij Charlie. Hoe bedoel je trouwens, 'reacties zoals dit'? Als je het meteen had verteld, had ik heel anders gereageerd. Je gaat toch niet over zoiets liegen? Het is je familie,' zeg ik. Ik ben niet zozeer boos, ja, ook een beetje, maar het is vooral onbegrip wat ik voel.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Zijn zijn dan wel familie maar zo beschouw ik ze niet. De enige familie die ik had was Mary maar die is er nu ookal niet meer.' Ik leun tegen mijn kluisje aan. 'En trouwens ik weet ook bijna niets over jou.'

    Lise Sophie Knight
    'O, nee, Charlie, jij draait dit nu niet naar mij toe,' snauw ik gelijk. 'Dat is iets heel anders, ik heb er niet over gelogen, ik heb gewoon niet verteld en mijn familie is dan ook niet de baas van de plaats waar ik werk.' Ik haal adem zodat ik wat rustiger wordt en vervolg dan: 'wie is Mary?'


    everything, in time

    [Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    help

    Charlie Matthew Alvida

    Ik kijk haar boos aan. 'Ik heb er ook niet over gelogen. Je hebt me nooit gevraagt of mijn ouders de baas hier zijn. Ik had gewoon geen zin het te vertellen.' Ze haalt diep adem. 'wie is Mary?' Ik klem mijn kaken op elkaar. 'Mijn zusje.' Antwoord ik zachtjes met een licht gebroken stem.