• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    Oh, zijn lach is werkelijk waar goddelijk en ik lach automatisch mee. 'Je ben anders dan de andere.' Dat hebben wel vaker gehoord, maar dan in den negatieve zin. Nog nooit positief, zo klinkt het veel leuker!
    Hij kwelt me. Charlie is een martelaar, ik weet het zeker. De manier waarop hij zijn warme handen op mijn heupen plaatst en me recht aankijkt. Ik raak er nerveus van. 'Ze missen ons nu echt op het werk,' piep ik. Ook al ben ik 22, nog nooit heeft een jongen zulke lieve dingen tegen mij gezegd.


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    'Ze missen ons nu echt op het werk,' Piept ze. het vertederde me dat ik haar blijkbaar nerveus maakte ofzo. 'misschien heb je wel gelijk al kunnen ze mij moeilijk ontslaan en met mij jou ook.' voeg ik er aan toe. Ik aai rustig over haar rug en leun nog steeds tegen mijn kluis.

    Valentina Riley Romérez

    Ik zuchtte opgelucht, dat hij me nog binnenliet. De meeste mensen lieten me gewoon weer buiten staan joh. 'Het is zeker een mooie.' bevestig ik nog en loop naar binnen. Als ik zijn bladtekst op de grond zie liggen kijk ik hem aan. 'Ben je een songwriter?' vraag ik verbaasd en pak één van de bladeren op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lise Sophie Knight
    Zie je wel? Hij martelt me.
    'O, dat is wel een groot voordeel. Ik haat werken,' beken ik. Charlie wrijft intussen over mijn rug en ik probeer te ontspannen, wat me steeds beter afgaat. Bij hoeveel meisjes zou hij dit al gedaan hebben? Ik denk zeker tien. Ja, hij kan makkelijk meer dan tien meisjes krijgen. Hoewel, hij is niet het player type. Ik moet stoppen met nadenken.
    'Dus als ik gewoon zorg dat ik bij jou in dd buurt blijf, ben ik verzekerd van mijn baan? Dat is een win-win situatie.'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ze vraagt of ik songwriter ben. Ik gaap en knik. 'Ja ik speel in een bandje. Ik doe de gitaar zang en de liedjes. We hebben net een platencontract maar ik heb een beetje een writersblok geloof ik. ' ik stop de papieren in een daarvoor bestemde map en leg die weg.

    Charles Matthew Lavida


    Ik lach. 'Je wilt me gebruiken.' grinnik ik. 'Maar ja. Als je kleine fouten maakt of regels overtreed zal ik een goed woordje voor je doen maar bij diefstal en moord heb ik geen invloed.' Ze betoverde me. Normaal als ik over Mary praten huilde ik voor uren. .. ja uren ja ik ben een emotioneel watje ik weet het nu wel. Ik strijk trillend een lok haar uit haar gezicht en raak daarbij haar wang en nek aan. Ik moest haar aanraken. Niet op de sexuele manier maar juist liefdevol en onschuldig.

    Valentina Riley Romérez

    'Ja ik speel in een bandje. Ik doe de gitaar zang en de liedjes. We hebben net een platencontract maar ik heb een beetje een writersblok geloof ik. ' Ik kijk hem aan en lees de tekst op het blaadje wat ik nog vast had. De noten staan erbij, 'Is dit iets ouds of iets nieuws. Het is nog niet af.' zeg ik en neurie even de noten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik kijk over haar schouder heen. 'Dat is oud. Ongeveer een jaar geleden. ' antwoord ik.

    [ Heb je dat wel eens, blackout van namen? Ik heb dat iedere keer met haar naam o-o ]
    Valentina Riley Romérez | Schoonmaakster | Liams Kamer | 22

    Ik kijk naar het blad, de tekst was goed. 'Zou je een keertje, als ik je nog zie een stukje willen spelen? Ik denk namelijk niet dat je nu echt in de positie bent om het te doen, ik bedoel. Je ziet er gewoon moe uit. ' Ik bekijk hem nog een keer en merk dat ik iets langer naar zijn buik kijk. Ik focus me weer op zijn gezicht en kijk de kamer rond. Een typische jongens kamer, rotzooi overal.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ann Sfalma Tianshi

    ik liep naar de ingang, ik zag niemand binnen zitten. Toen ik de lobby in liep voelde ik me eenzaam. Ik had weer niemand bij me.

    daar! Daar is een portaal! Gilde ik tegen Amalia. We spreiden onze vleugels.
    Ik maakte een duik in de rond draaiende massa. Ik was er door. Maar waar bleef Amalia? Het duurt wel erg lang.
    Ik stak mijn hoofd door het portaal. Ik zag Amalia mee genomen worden door de hellehonden. Ik wou weer terug klimen naar de Hades maar Amalia kreunde 'nee Ann, niet komen. Op aarde is het beter' ik had mijn vingers naar haar uitgestrekt, en was weggelopen.
    Nu is ze vervloekt om eeuwig gemarteldt te worden.


    Ik kreeg tranen in mijn ogen. Ik had niets kunnen doen, ik was machteloos.

    'hallo, is hier iemand?' riep ik de lobby in.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 8:39 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lise Sophie Knight
    'Diefstal of moord,' herhaalde ik terwijl ik mijn vingers door zijn haar liet glijden en vervolgens een beetje met zijn haar bleef spelen. 'Dat zijn zware beschuldigingen, waar zie je mij voor aan?' Voor de show trek ik er een onschuldig gezicht bij, maar datzelfde gezicht verdwijnt zodra hij mijn huid aanraakt en ik voel de kippenvel weer opkomen. Deze keer echter niet van de kou. 'Die zware beschuldigingen van je, mag je wel goed maken,' zeg ik uitdagend, op een manier die ik van mezelf niet eens herken.


    everything, in time

    (Fuuuu ik had een hele lange post en nu is het weg -_- )

    Liam Oliver Sanz

    Ik bekijk haar en knik. 'Als jij dat leuk vind dan ja. ' ik vond haar gezicht erg mooi. Het was bijzonder anders dan andere. Niet dat er iets mis was met haar lichaam ofzo maar het viel me op. 'Wat is je naam trouwens? '

    Charles Matthew Alvida

    Ik grinnik zachtjes. 'Sorry Lise... hoe kan ik het goed maken. ' fluister ik en streel met de toppen van mijn vingers over haar wang en nek. 'Wat nou als ik je vanavond na het werk mee uit eten neem? ' vraag ik haar. 'En als dat niet genoeg is dan...' ik buig me naar haar toe en druk net zoals zij gedaan had een kus op haar wang. 'Ben ik vergeven? '

    [Je suis awake.]


    help

    [J'ai heeft al twee uur in de auto gezeten van Helmond naar Leiden, om over minder dan een uur alweer twee uur terug te gaan.:'D
    @Soof: n'aaaaaah, hate it when that happens!]

    Lise Sophie Knight
    'Je bent al aardig op weg,' glimlach ik verlegen na de kus op mijn wang. 'Dat etentje is een deal, daarna ben je compleet vergeven.' Ik lach even en kras met mijn nagels zachtjes in zijn nek. Als ik rechts van me kijk, zie ik hoe deuk het is geworden in het restaurant. 'Maar Charlie, hoe graag ik ook hier met jou zou blijven staan, ik denk dat we de andere medewerkers nu echt moeten gaan helpen.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk ook om. 'Ja misschien heb je wel gelijk' zucht ik en kijk haar weer aan. 'Maar ik ben dus vergeven als ik het goed begrijp? ' ik wil haar nog helemaal niet los laten. Ik stond prima zo met haar in mijn armen

    [That really sucks cutie! ]


    help