• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    Het is me gelukt de zaal uit te komen, maar de kou heeft nog steeds bezit genomen van mijn lichaam. Mensen die ik in de gang tegen kom kijken me raar aan en als ik langs een spiegel loop schrik ik van mezelf. Ik ben nog bleker dan normaal en mijn lippen zijn blauw. Omdat ik totaal niet dik ben heb ik ook niet genoeg lichaamsvet om me warm te houden en heb ik eerder kans op onderkoeling dan anderen. Mijn tenger figuur zit me nu dus enorm tegen en ik blijf maar rillen.


    everything, in time

    Damen Scagotti

    Aangezien ik toch verder niets te doen had en er al een aantal mensen aan het eten waren besloot ik aan het werk te gaan, het flesje met mijn rode drank stopte ik in mijn tas en vervolgens ging ik eerst bij een paar mensen langs om te vragen of ze iets wilden drinken. 'Wilt u iets drinken?' Vroeg ik vervolgens aan een jongen, het was best saai alleen was dit werk in iedergeval beter dan de banen die je vroeger had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Charlie Matthew Alvida

    Ik kijk op als ik Lise zie. 'Hey' haar lippen waren blauw en ze trilde. Ik weet dat het weer hier niet optimaal was maar zó koud is het toch ook weer niet? Ik spring op. 'Wat is er met je?' Ze trilde en was wel érg bleek.

    Lise Sophie Knight
    Eindelijk zie ik Charlie en ik blijf stilstaan. 'Het vriest in de eetzaal,' leg ik stotterend uit. 'Ik praatte met Rivera en ineens werd het ijskoud. Maar Rivera had nergens last van en i-ik heb het zo koud.' Ik wil nog uitleggen dat ik het raar vind de het alleen in de eetzaal is, maar het lukt me niet meer en ik wacht maar gewoon op zijn reactie.


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik loop naar haar toe. 'Rivera is een beetje een ijskonijn vandaag.' Mompel ik. Ze was een elf. Maar goed dat wist Lise niet. Ik sta nu voor haar. 'Wil je anders een jas lenen ofzo? Ik heb in mijn klusije nog een jas.'

    [Jezus, jullie roleplayen veel o_o, kan ik Adele iemand laten helpen of met iemand laten praten ofzo? xd.]

    Adelina Jordan Castamere || Magiër || 23 || Serveerster.

    Adele wordt de volgende ochtend heerlijk uitgerust wakker, ze rekt zich lang uit en beseft dan dat er iets mis is. Ze kijkt naar de klok naast haar bed, laat dan haar gezicht in haar handen vallen en begint een lading scheldwoorden te mompelen. Ze springt op, kleed zich zo snel mogelijk aan, kamt haar nog steeds redelijk gekrulde haar en rent de deur uit. Ze loopt naar het restaurant en doet haar schort snel om, klokt in en hoopt dat niemand haar heeft zien binnen rennen.

    [Mijn personage is nu bezet, sorry.D:]

    Lise Sophie Knight
    Een jasje? Geef mij jouw armen maar! O, Lise, dat mag je niet denken!
    'Een jasje zou fijn zijn, maar ik moet eigenlijk weer aan het werk.' Nu ik zo'n tijdje buiten stond was het al iets beter. 'En jij? Wat doe jij hier? Volgens mij moet jij ook werken.'


    everything, in time

    Ik kijk naar een film. xd


    help

    Charlie Matthew Alvida

    Ik knik. Ze had gelijk. 'En jij? Wat doe jij hier? Volgens mij moet jij ook werken.' Ik knik. 'Ik ben alleen een beetje boos op Ree dus ik had even frisse lucht nodig. ' ze leek het nog steeds koud te hebben. 'Je hebt het écht koud he?' Ik sla een arm rond haar schouders.

    [Welke film kijk je dan?:3]

    Lise Sophie Knight
    Ik knik begrijpend en merk hoe Charlie een arm om mijn schouder slaat. Mijn hart slaat een paar slagen over en ik heb het gelijk een stuk warmer. 'J-ja,' nu stotter ik van de zenuwen, niet eens van de kou. O God, ik denk dat ik verliefd ben. 'Hadden jij en Rivera ruzie? Zij leek ook al zo boos.'


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    'Hadden jij en Rivera ruzie? Zij leek ook al zo boos.' Ik knik en wrijf met mijn andere hand over haar arm om er wat warmte in te krijgen. 'Ja, ik weet niet of je het had gemerkt maar ze schweeuwde nogal door de ontbijtzaal.'

    [ Ik ehm hoi ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hoe meot je beginnen bedoelde ik XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Het makkelijkst werkt als je iemand kunt vinden die ook niemand heeft om mee te praten. :3]

    Lise Sophie Knight
    Ik schud mijn hoofd en geniet van zijn warmte. 'Nee, ik heb niets gehoord. Waarom schreeuwde ze dan?' Waarom zou je sowieso schreeuwen door de zaal? 'Misschien had ze de aandacht nodig, ze ziet er wel uit als iemand die veel aandacht nodig heeft.'


    everything, in time

    [ Nou, tell me wie o wie? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.