• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    [Jezus, wat verschrikkelijk van je vriendin! Hoe is het nu met haar?D:
    Slaap lekker.(:]


    everything, in time

    [Oh wat erg van je vriendin! Mijn oom had het vandaar.]

    Lise Sophie Knight
    Langzaam maar zeker voel ik Charlie trillen. Oh shit, ik heb hem aan het huilen gemaakt. Ik wrijf over zijn rug en maak sussende geluiden. Daarna laat ik hem los en neem zijn gezicht tussen mijn handen. Met mijn duimen wrijf ik zijn tranen weg. 'Kom op grote jongen, Mary zou niet willen dat je huilt. Lach, lach omdat je doel gewoon gaat lukken,' zeg ik met een voorzichtige glimlach.


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    'Kom op grote jongen, Mary zou niet willen dat je huilt. Lach, lach omdat je doel gewoon gaat lukken,' Ik probeer haar niet aan te kijken. 'Het spijt me dat ik je dit allemaal verteld heb.. Ik zadel je er alleen maar mee op.' Zucht ik.

    -Dubbel-

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 0:02 ]

    [ Ahh Soof je hebt altijd geweldige jongens en mijn beste vriendin heet Mary hahaha is vreemd om dat zo te horen xd

    Kan ik trouwens jou toerist even ontmoeten ofzo? Ze is schoonmaakster danne..klopt ze even op de deur ofzo want ik verveel me dood xd ]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 0:03 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Spreek anders iets af met Stornoway? Die heeft ook niets te doen.^^]

    Lise Sophie Knight
    'Ben je mal? Je zadelt me er helemaal niet mee op. Erover praten is juist goed. Bovendien wil ik je graag beter leren kennen en daar horen ook de minder leuke verhalen bij. Je kunt altijd met me praten over je ouders of over Mary,' stel ik hem gerust en glimlach opnieuw. Ik vind het lief hoe hij mijn blik probeert te ontwijken, waarschijnlijk omdat ik hem niet mag zien huilen.
    'O, en je geheim is veilig, hoor. Het blijft tussen ons. Nou ja, en Rivera natuurlijk.'


    everything, in time

    [ Ik ben fucking vaag bezig nu, ik dacht dat ze ging slapen? Ik ga haar even pb-en ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Ja je kan Liam wel ontmoeten hij is denk ik gewoon op zijn kamer met zijn gitaar of zoiets)

    Charlie Matthew Alvida

    'O, en je geheim is veilig, hoor. Het blijft tussen ons. Nou ja, en Rivera natuurlijk.' Ik glimlach kleintjes. 'Je bent geweldig weet je dat?' Ik trek haar dichter tegen me aan en probeer te stoppen met huilen.

    [ Ja? Yess dan doe ik dat wel ^]

    Valentina Riley Romérez

    Ik zuchtte en liep met mijn karretje door de gangen, de kamer van daarnet was verschrikkelijk smerig. Soms vroeg ik me echt af wat die mensen met de kamers deden maar besloot toch om het liever níet te weten.
    Wie weet !
    Ik klopte op de volgende kamer en zuchtte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lise Sophie Knight
    Wanneer Charlie me dichter tegen zich aantrekt, weet ik niet meer wat ik met mijn handen moet doen en laat ze rusten in zijn nek; daar waren ze nu toch het dichtstbij. 'Je bent geweldig, weet je dat?' Mijn hart besluit weer een paar tikken over te slaan. 'Dat hoor ik wel vaker, ja,' antwoord ik dan met een zoete glimlach.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ik schrijf wat dingen op en leg de gitaar weg als er op de deur geklopt word. Ik sta op en loop vermoeid naar de deur. Ik had amper geslapen en droeg alleen een jogging broek en mijn haar zat alle kanten op.

    Charlie Matthew Alvida

    'Dat hoor ik wel vaker, ja,' Ik schiet in een zachte lach en kijk haar aan. 'Dat zal vast wel ja maar ik meen het.' Ik heb mijn handen rond haar middel en kijk naar haar. 'je bent anders dan de andere.' Fluister ik zacht terwijl ik dit keer wel in haar ogen kijk.

    [ Omg, Douglas Booth zonder shirt ja dat is very very nice :3 ]

    Valentina Riley Romérez

    Als de deur wordt open gedaan staat er een zeker aantrekkelijke jongen zonder shirt. Hij ziet er nog al vermoeid uit. Ik glimlach even, 'Het spijt me, stoor ik? Ik kwam om uw kamer schoon te maken maar ik ehm zie dat u het denk ik druk heb. '
    Als ik een brutaal kijkje naar binnen breng kijk ik mijn ogen uit. Mijn ogen stoppen bij een beeldschone gitaar. 'Jou gitaar is zo verschrikkelijk mooi!' roep ik dan en wil een stap naar binnen zetten maar bedenk me toch. 'Sorry, het spijt me.' zeg ik snel en kijk naar het karretje en weer terug naar hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik lach verbaast als ze mijn gitaar 'verschikkelijk mooi' noemt. 'Ja het is wel een mooie ja.' antwoord ik. 'Maar ik ben niet druk hoor je kan best binnen komen. Ik moet toch maar eens iets anders gaan doen dan spelen.' Ik loop naar binnen en pak de gitaar om die weg te leggen samen met alle proppen papier en bladtekst.

    [hihi I know]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 0:30 ]