• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alex(ia) Rose Larsen
    'Ja, natuurlijk, meneer,' grijns ik terug en kijk hoe hij de appel van de grond pakt. Zou hij hem opeten? O, dat zou een grappig gezicht zijn. Een leraar die een appel van de grond eet, het moet niet gekker worden. Als het geen leraar was, zou ik hem dwingen om de appel op te eten.
    'Misschien eh, moet ik ook maar eens naar de Common Room gaan,' zeg ik dan om de stilte te doorbreken, terwijl ik over mijn schouder wijs.


    everything, in time

    Fred Weasley

    "Angel zit ergens op de gang met duizeligheid en aangezien ik niet kan doen heb ik jou hulp nodig" beantwoord ik zijn vraag. Het blijft gewoon vreemd dat ik heel veel dingen gewoon niet meer kan en iedereen om hulp moet vragen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Styx schreef:
    (...)
    [hoezo twee?]


    [ Omdat ze er dus al staat en Draco volgens mij ook onderweg is, die nu dus ook leraar is. (: ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    [ Omdat ze er dus al staat en Draco volgens mij ook onderweg is, die nu dus ook leraar is. (: ]

    [azo]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    George Weasley

    'Arme jij' Zeg ik, met eigelijk best veel medeleiden.. 'Hopelijk word je snel weer aanraakbaar' Zeg ik glimlachend waarna ik de gang inloop richting Angel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ach je zou zeggen dat het moet wennen, maar sinds ik hier ben merk ik dat het toch moeilijk is om er aan te wennen" zeg ik teleurgesteld. "Ik ben het helemaal met je eens, maar beter dit dan helemaal niet terugkeren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angel Siren Jackson
    Gelukkig, George. Ik sta op en ga tegen de muur aanhangen. Hoe kan het dat ik opeens duizelig ben?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Waar kunnen Ginny, Luna en McGonagall heen? xd]


    help

    George Weasley

    'Ik ben in iedergeval blij dat je er weer bent' Zeg ik glimlachend terwijl ik naast Angel ga staan en haar ondersteun, 'Waar wil je heen?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angel Siren Jackson
    'Mijn kamer,' zeg ik terwijl ik bijna val. Verdomde duizeligheid. 'Het is de kamer die eerst van McGonagall was. Het wachtwoord van de toren van Gryffindor is Zure matten.' Opeens bedenk ik me dat ik nog amper gegeten heb. Ik ren naar de Great Hall en pak een appel. Daarna loop ik terug naar George. Ik val bijna op de grond als ik aan kom. 'Niet slim om te rennen,' grinnik ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    "Daar ben ik blij om" zeg ik grijnzend. "Even was ik echt bang dat niemand het zou geloven of me weg zou sturen". Ik kijk van George naar Angel en weer terug. Zoals ik vandaag als vaker heb gezegd en gehoord ik hoop dat ik snel weer in mijn eigen lichaam zit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte terwijl de blosjes op haar wangen nog lang niet verdwenen waren. "Altijd" zei ze geruststellend. Astoria staarde nog een tijdje naar de deur, waarna ze haar hoofd terug legde op het kussen en haar ogen de donkere kamer afspeurden. Ergens wist ze wel degelijk dat het moeilijk zou worden om optepassen, aangezien haar Necrophobia weer opspeelden, en ze had gemerkt dat de symptomen ergen begonnen te worden. Astoria haalde haar hand even door haar lange bruine haar, waarna ze met een trillende hand het nachtlampje aan klikte, en vervolgens uit bed stapte en naar Draco's eigen badkamer liep. Astoria gooide even een plens water in haar gezicht, en trok haar uniform uit, aangezien ze moeilijk in haar uniform kon gaan slapen. Astoria klikte het lapmje van de badkamer uit, en liep terug de kamer in. Enkel bleef ze staan toen ze zag dat het nachtlampje uit was en de rillingen begonnen over haar rug te lopen, waarna ze geen stap meer durfde te verzetten in het donker, en tegen de muur bleef staan. De rillingen kropen over haar rug, terwijl Astoria het met de minuut benauwder kreeg en het moeilijker kreeg met ademhalen. Echter liet ze zichzelf door haar benen tegen de muur aan zakken, waarna ze haar knieën optrok, en haar armen er omheen sloeg. Tranen begonnen over haar wangen te lopen, en haar handen begonnen te trillen. Het was nu officieel, haar Necrophobia was terug.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny Weasley
    "Ik ga naar de leerlingenkamer", zegt Ginny tegen niemand in het bijzonder. Ze staat op en loopt de Grote Zaal uit, richting de toren van Griffoendor. "Zure Matten", mompelt ze tegen de Dikke Dame, die eventjes opkijkt vanuit haar gedachten. Ginny kruipt door het portretgat en ploft neer in een zetel voor de haard.


    help

    George Weasley

    'Nee niet bepaald nee' Zeg ik grijnzend waarna ik haar naar haar kamer help, 'Zelfs als ik je weggestuurd had was je waarschijnlijk toch gebleven' Zeg ik grijnzend tegen Fred, 'Dus dat had niet veel geholpen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Angel Siren Jackson
    Ik bedenk me opeens dat ik naar de bieb moet. 'Jongens, ik ga naar de bieb zoeken naar een spreuk. Helpen jullie mee?' Ik kijk ze een voor een aan en loop dan naar de bieb.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen