• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    De blosjes op haar wangen werden steeds roder. Ik glimlachte er licht om. Haar handen gleden over mijn schouders , en ze wreef door mijn haar. Uiteindelijk liet zehaar handen rusten in mijn nek. Ze trok haar lippen weg van die van mij. "Je kan niet meer van mij houden dan ik van jou hou" zei Astoria plagend, ze grinnikte zachtjes en drukte nog een kusje op mijn lippen. Ik grinnikte zachtjes, wetend dat dit een eindig lange discussie zal worden als ik tegen haar zei dat ik nog méér van haar hield. Dus ik zei niks. "Mag ik bij jou slapen vannacht?" mijn adem stokte in mijn keel. "Als iemand ons ontdenkt dan.." mijn stem stierf weg. "Achja, waarom ook niet." zei ik uiteindelijk terwijl ik haar optilde en rondzwaaide. Uiteindelijk gooide ik haar op bed en sprong er zelf ook op. Het bed veerde licht en kraakte een klein beetje.

    [ Ik droom altijd over dingen die me bezig houden en om de een of andere reden kan ik mijn dromen vrijwel altijd onthouden. (:

    Eh, ik droomde dat het geheim van Draco en Astoria mij heel erg dwars zat en dat ik het aan iemand MOEST vertellen, maar dat ik erachter kwam dat ik op school best wel eenzaam was, dus het aan niemand kon vertellen. Thuis merkte Scabior dat er iets dwarszat en hij bleef net zo lang door zeuren tot ik het uiteindelijk vertelde. Hij natuurlijk helemaal over de rooien en toen ontvoerde hij Astoria, zodat Draco haar zou komen zoeken. Mijn taak was om Astoria af te zwakken, maar wel in leven te houden. Ze zat in onze kelder en ik moest haar dus brood en water geven of zo. :'D
    Uiteindelijk had Draco haar gevonden en had mijn vader Draco vermoord. :c ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    [ Ik droom altijd over dingen die me bezig houden en om de een of andere reden kan ik mijn dromen vrijwel altijd onthouden. (:

    Eh, ik droomde dat het geheim van Draco en Astoria mij heel erg dwars zat en dat ik het aan iemand MOEST vertellen, maar dat ik erachter kwam dat ik op school best wel eenzaam was, dus het aan niemand kon vertellen. Thuis merkte Scabior dat er iets dwarszat en hij bleef net zo lang door zeuren tot ik het uiteindelijk vertelde. Hij natuurlijk helemaal over de rooien en toen ontvoerde hij Astoria, zodat Draco haar zou komen zoeken. Mijn taak was om Astoria af te zwakken, maar wel in leven te houden. Ze zat in onze kelder en ik moest haar dus brood en water geven of zo. :'D
    Uiteindelijk had Draco haar gevonden en had mijn vader Draco vermoord. :c ]


    Hahahahah, cool :3

    Progeny schreef:
    [ Ik droom altijd over dingen die me bezig houden en om de een of andere reden kan ik mijn dromen vrijwel altijd onthouden. (:

    Eh, ik droomde dat het geheim van Draco en Astoria mij heel erg dwars zat en dat ik het aan iemand MOEST vertellen, maar dat ik erachter kwam dat ik op school best wel eenzaam was, dus het aan niemand kon vertellen. Thuis merkte Scabior dat er iets dwarszat en hij bleef net zo lang door zeuren tot ik het uiteindelijk vertelde. Hij natuurlijk helemaal over de rooien en toen ontvoerde hij Astoria, zodat Draco haar zou komen zoeken. Mijn taak was om Astoria af te zwakken, maar wel in leven te houden. Ze zat in onze kelder en ik moest haar dus brood en water geven of zo. :'D
    Uiteindelijk had Draco haar gevonden en had mijn vader Draco vermoord. :c ]


    {Hahaha XD Awesome}


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria lachte zachtjes toen Draco haar rond zwaaide en grinnikte toen ze met een plof op het bed viel, en ze een stukt omhoog veerde toen Draco met een plof naast haar lande. Astoria draaide zich op haar zij en drukte een zacht en klein kusje op Draco zijn lippen, en kroop tegen hem aan, waarna ze hem aankeek. "Ik moet je iets vertellen." Een zacht en klein zuchtje rolde over haar lippen naar buiten, terwijl de rode blosjes nog vol op haar wang zaten. "Ik...nou...toenstraks onder het eten, mijn Necrophobia speelt weer op." Astoria keek Draco even aan. "Maar dat is niet het ergste...Alexia weet van ons, samen."

    [Poor AstoriaT^T Word ze ontvoert en word Draco ook nog eens vermoord :3 Wel een awesome droom(A)]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 11:05 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Mijn ogen werden groot en ik staarde haar vol ongeloof aan. "N-nee, dat kan niet!" zei ik stomverbaasd. We konden er helemaal niks aan doen. Ik dacht na en kwam uiteindelijk tot een besslissing. "Ik ga wel met haar praten." zei ik uiteindelijk. Ik streek wat haar voor haar ogen weg en keek in haar ogen. Ze stonden nu bang, en bezorgd. "Je hoeft je nergens zorgen om te maken, dit komt wel goed." mijn stem klonk vastberaden, terwijl ik van binnen ook best wel zenuwachtig was.

    CarrotLouis schreef:
    [doegdoegg]

    Fred Weasley

    "Ik baal op dit moment echt dat ik niets voor je kan doen" zeg ik en denk even na. "Blijf zitten en verroer je niet ik ga hulp halen". Oke niet echt slim om te zeggen dat ze niet moest bewegen gezien ze dat hoogst waarschijnlijk toch niet van plan was, maar alnog.

    [ben ik weer]
    Angel Siren Jackson
    Ik blijf zitten en denk na. De duizeligheid begint te verminderen. Waarom kom ik er nu pas achter? Ik ben 22 en nu pas kom ik erachter dat ik verliefd ben op een van mijn beste vrienden. Die spreuk moet snel klaar zijn, dan kan ik het hem vertellen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte even vaagjes en langzaam. "Oke, als jij het zegt" zei ze zachtjes en drukte een kusje op zijn lippen, en legde haar hoofd tegen zijn borstkast aan, terwijl ze even aan een knoopje van zijn blouse frutte en in het niets staarden. "Ga maar met haar praten, ik wacht wel." Astoria legde haar hoofd weer op het kussen, terwijl ze Draco aan keek en een klein verlegden glimlachje op haar lippen speelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Ik ben benieuwd of ik haar op dit late tijdstip nog ergens kan vinden." zei ik terwijl ik opstond. Ik deed mijn haar even normaal en trok mijn gewaad recht. Zachtjes tilde ik haar op en gaf haar een kus. "Tot zo, pas goed op je zelf!" zei ik terwijl ik haar weer neerlegde. Ik sloot de deur achter mezelf en liep door de gangen.

    [ Progeny, waar is Alexia? (: ]

    Progeny schreef:
    Alex(ia) Rose Larsen
    Verschrikt draai ik me om als ik toch een stem hoor. De stem heeft gelijk, dat was nogal slordig van me. Als ik echter zie bij wie de stem hoort, blijft mijn adem stokken. Wat een... Stuk. Jezus, Alex, verman je. Je bent een Larsen for God's sake. Ik schraap mijn keel en zeg: 'Ik doe niets stiekem. Ik keek of er een prullenbak in de buurt was en aangezien ik er geen zag, besloot ik om de appel op de grond te gooien.' Mooie leugen, al zeg ik het zelf.


    Damen Edward Night

    'Ik doe niets stiekem. Ik keek of er een prullebak in de buurt was en aangezien ik er geen zag, besloot ik om de appel op de grond te gooien' Andwoord ze, 'Ik zou de tip in iedergeval onthouden' Zeg ik grijnzend terwijl ik de appel van de grond pak.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Alexia staat op de gang met Damen, leraar Transfiguratie. Maar het is dus al laat? Lol, dan sta ik dadelijk bij twee leraren en heb de regels overtreden. (cat) ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    [ Alexia staat op de gang met Damen, leraar Transfiguratie. Maar het is dus al laat? Lol, dan sta ik dadelijk bij twee leraren en heb de regels overtreden. (cat) ]

    [hoezo twee?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    Een diepe zucht verlaat mijn mond. Waar is George als je hem nodig hebt?.
    Snel loop nou eerder zweef ik de door de gang en als ik George eindelijk ergens zie staan verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. "Fijn dat ik je op dit moment tegen komt, want ik heb dringend je hulp nodig"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Waar heb je hulp bij nodig?' Vraag ik Fred, ik moest er nog steeds aan wennen dat ik hem niet aan kon raken, of dat hij zomaar overal doorheen kon zweven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte terwijl de blosjes op haar wangen nog lang niet verdwenen waren. "Altijd" zei ze geruststellend. Astoria staarde nog een tijdje naar de deur, waarna ze haar hoofd terug legde op het kussen en haar ogen de donkere kamer afspeurden. Ergens wist ze wel degelijk dat het moeilijk zou worden om optepassen, aangezien haar Necrophobia weer opspeelden, en ze had gemerkt dat de symptomen ergen begonnen te worden. Astoria haalde haar hand even door haar lange bruine haar, waarna ze met een trillende hand het nachtlampje aan klikte, en vervolgens uit bed stapte en naar Draco's eigen badkamer liep. Astoria gooide even een plens water in haar gezicht, en trok haar uniform uit, aangezien ze moeilijk in haar uniform kon gaan slapen. Astoria klikte het lapmje van de badkamer uit, en liep terug de kamer in. Enkel bleef ze staan toen ze zag dat het nachtlampje uit was en de rillingen begonnen over haar rug te lopen, waarna ze geen stap meer durfde te verzetten in het donker, en tegen de muur bleef staan.


    The expert in anything, was once a beginner.