• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Damen Edward Night

    Aangezien ik geen zin meer had om verder nog iets te eten besluit ik mijn kamer op te zoeken, wat nog een hele klus bleek. Bij licht had ik alles zonder enige moeite gevonden, nu het donker is.. Met iets meer moeite. Toen ik een gang in liep zag ik een ander meisje lopen die op dat moment om haar heen kijkt en vervolgens de appel die ze in haar hand had op de grond laat vallen, ze was één ding vergeten toen ze om haar heen keek. Ze keek niet achterom, 'Nieuwe tip: als je iets stiekem wilt doen zorg er dan voor dat je echt helemaal alleen bent' Zei ik grijnzend tegen het meisje.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet gaan... See you later guys ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alex(ia) Rose Larsen
    Verschrikt draai ik me om als ik toch een stem hoor. De stem heeft gelijk, dat was nogal slordig van me. Als ik echter zie bij wie de stem hoort, blijft mijn adem stokken. Wat een... Stuk. Jezus, Alex, verman je. Je bent een Larsen for God's sake. Ik schraap mijn keel en zeg: 'Ik doe niets stiekem. Ik keek of er een prullenbak in de buurt was en aangezien ik er geen zag, besloot ik om de appel op de grond te gooien.' Mooie leugen, al zeg ik het zelf.


    everything, in time

    WillNotLearn schreef:
    {Moet gaan... See you later guys ^^}


    [Neuuuuuuuuuuuh. :ccccc Tot later!]


    everything, in time

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Waarom nu weer een tik tegen mijn hoofd?" vraag ik zo verdrietig mogelijk en loop/zweef met haar mee naar de winkel. Een grijns verschijnt op mijn gezicht "Maar tegen een knuffel kan ik natuurlijk geen nee zeggen, maar dat heb ik volgens mij nooit"


    Angel Siren Jackson
    'Die tik omdat je knettergekgestoord ben en ik ook.' Da fuck, ben ik nou verliefd op een geest? 'Fred, ik voel me niet zo lekker.' Ik ga op de grond zitten en klem mijn hoofd tussen mijn benen om te zorgen dat de duizeligheid overgaat. Hoezo dit nou weer?!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [moet gaan slapen jongens! morgen weer ff online en daarna af en toe even]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    "Dat kan ik niet ontkennen" zeg ik grijnzend, maar die verdwijnt al snel zodra ze zegt dat ze zich niet lekker voelt en op de grond gaat zitten. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Het liefste zou ik iets voor haar willen doen, maar dat kan nu in deze situatie gewoon weg niet iets waar ik echt verschrikkelijk van baal. Ik ga voor haar zitten en kijk haar aan "Vertel waar heb je last van?"

    [ Weltrusten en tot morgen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Dat kan ik niet ontkennen" zeg ik grijnzend, maar die verdwijnt al snel zodra ze zegt dat ze zich niet lekker voelt en op de grond gaat zitten. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Het liefste zou ik iets voor haar willen doen, maar dat kan nu in deze situatie gewoon weg niet iets waar ik echt verschrikkelijk van baal. Ik ga voor haar zitten en kijk haar aan "Vertel waar heb je last van?"

    [ Weltrusten en tot morgen]

    Angel Siren Jackson
    'Duizelig, en niet zo'n klein beetje ook.'
    [doegdoeg!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    De rode blos op Astoria's wangen werd heviger en roder. "Ik jou ook Draco" fluisterden Astoria in zijn oor. Ze kuste hem vol overgave terug, en liet haar handen vanuit zijn nek over zijn schouders glijden. Astoria trok haar lippen terug en liet een spoor van zachte en tedere kusjes achter in Draco zijn nek."Ik hou van je Draco" fluisterde ze alweer zachtjes in zijn oor.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [doegdoegg]

    Fred Weasley

    "Ik baal op dit moment echt dat ik niets voor je kan doen" zeg ik en denk even na. "Blijf zitten en verroer je niet ik ga hulp halen". Oke niet echt slim om te zeggen dat ze niet moest bewegen gezien ze dat hoogst waarschijnlijk toch niet van plan was, maar alnog.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Astoria haar blosjes werden steeds feller en ik wreef erover. Ik glimlachte licht terwijl ik haar bloes recht trok. "Ik hou nog meer van jou." zeg ik plagend terwijl ik de woorden steeds onderbreek met een kus. "Meer dan iemand ooit van iets zal houden." zeg ik daarna teder terwijl ik verder ga met de zoen. Ik draai een plukje van haar zachte haar om mijn vingers.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Meer dan iemand ooit van iets zal houden." Dit enkele zinnetje, maakte haast dat Astoria wegsmolt en de blos op haar wangen werden alsmaar roder. Astoria zoende Draco vol overgave terug, zachtjes en teder. Haar handen gleden over zijn schouders omhoog, waarna ze even door zijn zachte haar wreef en uiteindelijk haar handen liet rusten in zijn nek, en Draco iets dichter tegen haar aantrok. en haar lippen zachtjes terug trok. "Je kan niet meer van mij houden dan ik van jou hou" zei Astoria plagend terwijl ze zachtjes grinnikte en een kusje op zijn lippen drukte. "Mag ik bij jou slapen vannacht?"

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 9:35 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Dude, ik heb over de RPG gedroomd. :'D ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    [Dude, ik heb over de RPG gedroomd. :'D ]


    {Wat droomde je? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Progeny schreef:
    [Dude, ik heb over de RPG gedroomd. :'D ]


    Haha, dat is gewoon echt lauw (:

    * Gaat snel stukje schrijven *