• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Is Angelina nog in de Grote Zaal?]


    help

    Stornoway schreef:
    [Mag ik Minerva de ceremonie laten aankondigen? ^^]

    [die is al geweest. De sortingceremonie toch?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    [die is al geweest. De sortingceremonie toch?]


    [Ja, maar die is eigenlijk soort van nog niet geweest, omdat er nog niemand neer zat en stuff. xd Denk ik.]


    help

    Fred Weasley

    "De beste vrienden en om eerlijk te zijn ik niet wachten om me weer als me eigen te ziet als het tenminste lukt" zeg ik grijnzend. "Mhm zullen we als eerst gewoon naar de winkel gaan dan kunnen we erna zoeken en verzinnen hoe we Malfoy dat laten eten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Lockwood

    Ik haal een keer diep adem om weer een beetje rustig te worden loop de Great Hall naar binnentoe waar ik ergens aan de lerarentafel ga zitten. Het was echt weer iets voor mij om te laat te komen op de eerste dag door een lading slecht nieuws. Ach niemand die daar wat aan kan doen en gelukkig kan ik hier een beetje mijn gedachten verzetten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 22:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ik glimlachte om Astoria's reactie en sloeg mijn armen om haar middel. "Ik heb jou zo erg gemist." fluisterde ik. Ik merkte dat haar bloes iets was afgezakt en grijnsde licht. Ik streek over haar wang en kuste haar zachte lippen.

    Minerva McGonagall
    Minerva glimlacht even vriendelijk naar Summer en kijkt om zich heen om Angel te vinden. Ze was er dus alweer vandoor gegaan. Tja, ze zou later wel eens met haar praten.


    help

    Summer Melody Night

    Ik probeer vriendelijk terug te glimlachen naar Minerva. Iets wat eigenlijk verbazend goed lukt. Ik kijk even naar de verschillende afdeling en mijn blik blijft kort hangen bij Ginny en Ron. Het zal voor hun een schok geweest zijn om Fred weer terug te zien net als voor vele anderen hier. Jammer dat ik er nier eerder bij was,want waarschijnlijk hadden ze zoals gewoonlijk weer een spetterende binnenkomst.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    De rode blos op Astoria's wangen werd heviger en roder. "Ik jou ook Draco" fluisterden Astoria in zijn oor. Ze kuste hem vol overgave terug, en liet haar handen vanuit zijn nek over zijn schouders glijden. Astoria trok haar lippen terug en liet een spoor van zachte en tedere kusjes achter in Draco zijn nek."Ik hou van je Draco" fluisterde ze alweer zachtjes in zijn oor.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Wil er iemand meedoen aan Alvida Resort? Want ik ga zo tv-kijken.]


    help

    Angel Siren Jackson
    'Goed idee en daarna ga ik aan de lag met de spreuk voor je lichaam. Ik heb wel een idee voor het eten. Ik weet wat hij eet. Als ik nou gewoon morgenochtend het in zijn eten doet. Fred, jij kan hem wel afleiden. Goed idee or not?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht en knik. "Zoals ik altijd al heb geroepen je bent en blijft de beste" zeg ik grijnzend. "Mhm hem afleiden gaat denk ik wel lukken aangezien dat wel vaker is gelukt en aan deze antwoorden denk ik dat je ook wel weet dat ik het een goed idee vind"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex(ia) Rose Larsen
    Met een appel in mijn hand dwaal ik verveeld in de gangen. Hap één is lekker, hap twee ook, bij hap drie werd het al minder en bij hap vier heb ik genoeg van die stomme appel. Te gezond, doe mij maar een frietje. Ik kijk door de gangen en als ik niemand zie, laat ik de appel op de grond vallen. Dat ruimt iemand anders wel op, waar zijn er anders schoonmakers voor?

    [Sorry als dit kort is, op mijn iPod lijkt het allemaal langer.:'D]


    everything, in time

    Angel Siren Jackson
    'Oh, wat ben ik blij als je eindelijk weer je eigen lichaam hebt. Kan ik je eindelijk een tik tegen je hoofd geven en een knuffel geven.' Ik grijns en we gaan snel naar de winkel van Gred en Forge.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    "Waarom nu weer een tik tegen mijn hoofd?" vraag ik zo verdrietig mogelijk en loop/zweef met haar mee naar de winkel. Een grijns verschijnt op mijn gezicht "Maar tegen een knuffel kan ik natuurlijk geen nee zeggen, maar dat heb ik volgens mij nooit"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer