• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~PotionsSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Nee. Helemaal niet.]


    [ Au. :c ]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:30 ]


    everything, in time

    PercyWood schreef:
    (...)
    [Weasley. Thank you for not writing my last name right. Kun je alsjeblieft even normaal typen. Tussen aanhalingstekens wat diegene hardop zegt, niet tussen aanhalingstekens wat diegene doet/denkt]

    ik zei het tegen jou misschien verkeerd begrepen


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Stornoway schreef:
    [Wat geeft Damen trouwens?]


    [Transfiguratie]


    everything, in time

    Stornoway schreef:
    [Wat geeft Damen trouwens?]


    {transfiguratie}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sunbaked schreef:
    (...)

    We snappen het wel, maar ik denk dat we het allemaal wel op prijs zullen stellen als je nadenkt voordat je typt en een beetje op de andere personages let.

    (zal ik doen!)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    [Weet je, als Fred Ginny tegen komt, gaat Ginny hem ervan beschuldigen dat het George is. ^^]


    help

    Progeny schreef:
    (...)

    [ Au. :c ]


    [MUAHAHAHAHAHAHAHA. Wil er iemand aardig tegen Luna doen?]


    help

    dracoluvvv schreef:
    (...)
    (zal ik doen!)


    Dankje!
    Je kan me altijd vragen stellen hoor, rpg'en hebben we allemaal moeten leren!

    Stornoway schreef:
    [Weet je, als Fred Ginny tegen komt, gaat Ginny hem ervan beschuldigen dat het George is. ^^]


    (Misschien wel, maar wat gaat ze zeggen als ze samen daar aankomen]

    Fred Weasley

    "Oke mooi dan hoef ik niet verder te zoeken" zeg ik grijnzend. "Misschien had ik wel bij Ron onder zijn bed moeten gaan liggen en hem bang maken"
    Ik kijk hem aan "Het is fijn om weer terug te zijn en op naar Hogwarts dan maar". Ik meen het het is fijn om weer terug te zijn ookal is het niet zoals eerst en zou dat zou het ook niet meer worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Dankje!
    Je kan me altijd vragen stellen hoor, rpg'en hebben we allemaal moeten leren!

    (oke kun je in pb schrijven waar je op moet letten en wat je precies moet doen dan weet ik het nog zekerder!!)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Percy Weasley
    "Goedendag Mevrouw Greengrass." Ik begroette haar vriendelijk op mijn weg naar buiten. "Nog een fijne avond."
    In een leeg steegje verdwijnselde ik naar huis. Oliver keek me vanaf de bank glimlachend aan waarna hij verder ging met het lezen van Quidditch through the ages.
    "Hoi Oliver," zei ik. Ik was één van de weinigen die hem Oliver noemden, de meesten noemden hem Ol of Ollie, maar ik vond zijn volledige veels te leuk.

    Oliver Wood
    Ik las rustig verder in mijn boek terwijl ik Percy terug begroette. Percy schraapte zijn keel ten teken dat hij aandacht wilde.
    "Is er iets, Perce?" Ik keek hem vragend aan. Hij knikte.
    "Ja, euhm, je weet toch dat ik het met je had over die nieuwe vliegregels? En hoe ik ze je gelijk heb uitgelegd?" Ik knikte, niet begrijpend waar hij op doelde.
    "Nou ehm, van de week gaan wij naar Hogwarts, als je meewilt natuurlijk, om die regels uit te leggen en te demonstreren, dus ehm... Wanneer heb je tijd? Ik neem wel contact op met McGonagall. En wil je?" Percy was zijn oude stamele zelf.
    "Ik laat het je straks weten wanneer ik kan." Na dat gezegd te hebben verdiepte ik me weer in mijn boek.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:33 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CarrotLouis schreef:
    (...)

    (Misschien wel, maar wat gaat ze zeggen als ze samen daar aankomen]

    Fred Weasley

    "Oke mooi dan hoef ik niet verder te zoeken" zeg ik grijnzend. "Misschien had ik wel bij Ron onder zijn bed moeten gaan liggen en hem bang maken"
    Ik kijk hem aan "Het is fijn om weer terug te zijn en op naar Hogwarts dan maar". Ik meen het het is fijn om weer terug te zijn ookal is het niet zoals eerst en zou dat zou het ook niet meer worden.


    Dan gaat ze flauwvallen =D


    help

    Draco Malfoy

    Nadat ik de jongen op weg geholpen had, die trouwens niet wist hoe snel hij weg moest rennen. Zo zullen ze me altijd zien, dat besefte ik me wel goed. Toen ik bijna bij de Great Hall was kwam ik Astoria tegen. Ik greep haar van achteren vast en draaide haar om. Ik keek even snel om me heen en drukte mijn lippen tegen de hare.

    Stornoway schreef:
    (...)

    Dan gaat ze flauwvallen =D


    [ oeh ik ben benieuwd ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    dracoluvvv schreef:
    (...)
    (oke kun je in pb schrijven waar je op moet letten en wat je precies moet doen dan weet ik het nog zekerder!!)


    Zal ik doen meid!
    (: