• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~PotionsSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Het is zo'n rare gedachte dat Harry op school zit en dat Draco leerkracht is. XD]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    *you're


    ....


    Don't be like the rest of them, darling

    dracoluvvv schreef:
    Cho:
    'De seremonie duurde zoals gewoonlijk erg lang.'
    'Ik zat aan de lerarentafel en keek een beetje rond:wat was het uitzicht vanaf deze tafel anders zeg!'
    'Ik keek naar de tafel waar ik vroeger ook zat.waar nu alleen nog maar Hermione,Ron en Harry zaten.'
    'Wat was het eigenlijk vreemd dat ik mijn grote broer les ga geven!'

    [grote broer? Haal je nu niet Ginny en Cho door elkaar?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Stornoway schreef:
    [Het is zo'n rare gedachte dat Harry op school zit en dat Draco leerkracht is. XD]


    Haha, idd!
    Vind ik ook -.-

    Angelina Johnson

    Langzaam gaat mijn blik langs de tafel van Gryffindor. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ginny en Harry zijn zo lief samen. Dat had na mijn mening echt te lang geduurd.
    Mijn ogen gaan de zaal verder rond, maar veel interessants zie ik op hem moment niet. Nou ja, het jaar is ook nog niet echt begonnen. De lessen moeten nog komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Stornoway schreef:
    [Het is zo'n rare gedachte dat Harry op school zit en dat Draco leerkracht is. XD]

    [you're not alone in that feeling]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    [grote broer? Haal je nu niet Ginny en Cho door elkaar?]

    (tja dat gebeurt als je vroeg opstaat terwijl je tot 2 uur niet in slaap han vallen)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {I like you XD Your funny}


    [Zenk you, ik word overrompeld met complimentjes. Betekent dit dat ik nieuwe vriendjes aan het maken ben? (cat)]


    everything, in time

    dracoluvvv schreef:
    Daphne:
    'en kijk eens wie we daar hebben een weasely'
    'Percy Weasely pfoe wat een naam!'
    'iedereen weet ook dat weasely's niet goed zijn.'
    'dat je bij het ministerie werkt betekent niet dat je goed bent hoor'

    [Weasley. Thank you for not writing my last name right. Kun je alsjeblieft even normaal typen. Tussen aanhalingstekens wat diegene hardop zegt, niet tussen aanhalingstekens wat diegene doet/denkt]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Damen Edward Night

    Ik kom veel te laat in de grote zaal aan al kan het me niet heel veel schelen en loop tussen de tafels door naar de oppertafel waar ik op een lege stoel ga zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Progeny schreef:
    (...)

    [Zenk you, ik word overrompeld met complimentjes. Betekent dit dat ik nieuwe vriendjes aan het maken ben? (cat)]


    [Nee. Helemaal niet.]


    help

    dracoluvvv schreef:
    (...)
    (tja dat gebeurt als je vroeg opstaat terwijl je tot 2 uur niet in slaap han vallen)


    We snappen het wel, maar ik denk dat we het allemaal wel op prijs zullen stellen als je nadenkt voordat je typt en een beetje op de andere personages let.

    [Wat geeft Damen trouwens?]


    help

    Progeny schreef:
    (...)

    [Zenk you, ik word overrompeld met complimentjes. Betekent dit dat ik nieuwe vriendjes aan het maken ben? (cat)]


    XD Waarschijnlijk wel dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haar ogen gesloten, maar na enkele minuten kwam ze overeind omdat ze wist dat ze naar The great hall moest, en waarschijnlijk al iets te laat was. Snel kleede ze zich om in haar uniform en liet haar blik even over de spiegel glijden, haar zelf weer in dit uniform te zien was een van de raarste dingen, maar het wende wel. Met een zucht verliet Astoria haar kamer, opweg richting The great hall terwijl ze aan haar stropdas frutte en binnensmonds vloekte omdat het ding maar niet wou blijven zitten.

    [Ben ik weer(:]


    The expert in anything, was once a beginner.