• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~PotionsSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    Ik wil een appel uit de schaal pakken en naar zijn hoofd gooien tot ik bedenk dat dat niet gaat. "Nu maar hopen dat Angel een spreuk vind om me weer in mijn eigen lichaam te toveren en dan krijg ik jou nog wel" zeg ik grijnzend. "Want dit spelletje ga je dus echt niet met me spelen ookal voel ik het niet". Waarna ik met Angel de zaal uitloop

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 19:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Wees nou niet zo'n spelbreker' Zeg ik grijnzend terwijl ik met hun meeloop het liefst had ik gewoon gewild dat hij nog in zijn lichaam zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ron Weasley

    Ik sluit mijn mond en blijf naar Fred en George kijken. "Sorry maar het is zo onwerkelijk" mompel ik terwijl ik een appel pak en een hap neem. "We zien jullie straks wel weer" zeg ik met volle mond tegen George en Fred.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 19:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik laat zelf aan jullie over wanneer je naar The great hall wil en weer weg wil, omdat ik nu moeilijk kan zeggen dat je daar weg moet terwijl je net zit te eten xd]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een benauwd gevoel bekroop Astoria haar lichaam, de geest van Fred was een, maar dat Alexia het wist van haar en Draco, sloeg alles. Piekerend beet ze op haar onderlip, stel dat meer mensen het zouden weten, stel dat straks iedereen het zou weten wat misschien veroorzaakten dat Draco zijn baan verloor en Astoria geschorst werd. Astoria legde haar achterhoofd tegen de stenen muur van de vensterbank, terwijl ze haar ogen even sloot en een zucht over haar lippen naar buiten rolden. Maar ergens kon haar haar weinig schelen wat andere vonden, zolang zij en Draco gelukkig waren, toch? Astoria stond op uit de vensterbank, waarna ze richting de common room van Slytherin begon te lopen, op weg naar Draco zijn kamer, ookal was hij er nog niet hij zou het vast niet erg vinden als Astoria al binnen was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Angel Siren Jackson
    'Hé jongens, wat gaan we doen?' Ik ga op de grond zitten en teken op het tapijt. Ik begin te zingen. 'I've been believing in something so distant, as if I was human, and I've been denying this feeling of hopelessness, in me, in me. All the promises I made, just to let you down, you believed in me, but I'm broken. I have nothing left, and all I feel is this cruel wanting. We've been falling for all this time, and now I'm lost in paradise.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ginny Weasley
    Ginny kijkt Angel even vanuit haar ooghoeken aan. Was dat nu eigenlijk een leerkracht of een leerling? Zoals ze zich gedroeg, zou je eerder dat laatste verwachten. "Begint de ceremonie nog of hoe zit het?", mompelt Ginny, waarna ze een appel uit de schaal grist en er een grote hap uit bijt. Ze begint nijdig op het stuk te knabbelen en geeft zich over aan de zoete smaak die op haar tong smelt.


    help

    Alvast Het Nieuwe Topic


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ik stond op en knikte naar de andere docenten voordat ik door de kleine deur naast het podium verdween om Astoria te gaan zoeken. Ik liep naar de common room van Slytherin maar daar was ze niet, er was niemand. Na nog verder te zoeken besluit ik het op te geven en duwde de deur van mijn kamer open.

    Harry Potter

    Ik zweeg de hele tijd en at nauwelijks. Ik begon me af te vragen of dit allemaal wel zo'n goed idee was, ik kreeg het doodsbenauwd van de gedachte dat hier mensen zijn gestorven. Ik prik met mijn vork in mijn aardappels.

    Fred Weasley

    Ik ga naast haar zitten/zweven en luister naar het nummer dat ze zingt. "Je zingt nog steeds geweldig" zeg ik glimlachend. "Trouwens ik heb dus echt geen idee wat we gaan doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Aan jouw de keus om iets te bedenken' Zeg ik grijnzend aangezien zowel Fred als ik niets weten, 'Mischien toch mijn eerdere idee, veel kan Forge niet doen tegen het fijt dat we dingen door hem heen gooien'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mag nu de ceremonie? Want het duurt wel al redelijk lang. xd]


    help

    Angel Siren Jackson
    'Bedankt. Oh, ik heb het. Al ben ik leraar, we kunnen een grap met McGonagall uithalen of nog beter Draco. Ik heb zo'n hekel aan hem. Potions, vroeger mijn favo vak, maar niet heus. Slytherin afdelingshoofd. Ja, iemand een idee voor een grap?' Ik weet niet wat ik heb, maar ik begin weer te zingen. 'I pulled away to face the pain, I close my eyes and drift away, over the fear that I will never find,a way to heal my soul, and I will wander 'til the end of time, torn away from you. My heart is broken, sweet sleep, my dark angel, deliver us from sorrow's hold.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria had zich al naar Draco's kamer begeven, aangezien ze geen zin meer had om alleen op de gang te zitten en omdat ze toch hier heen moest. Ze keek de kamer even rond, en toen ze het grote bed zag verscheen er een kleine grijns op haar lippen. Astoria trok haar schoenen uit en liep naar het bed en kroop erop en ging erop staan, ze kon het niet laten om op Draco's bed te springen. Echter stopte ze met springen toen de deur open ging, en Draco in de deur opening stond. Astoria voelde het bloed naar haar wangen stromen en een rode blos verscheen op haar wangen, aangezien haar blouse half was afgezakt en Draco in de deur opening stond. "Hi"


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Ik heb in onze winkel waarschijnlijk nog wel ergens van die koortskrakelingen die daarbij van die etterende steenpuisten opleveren, daar zal hij vast heel blij mee zijn' Opper ik grijnzend.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling