• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~PotionsSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    PercyWood schreef:
    (...)
    [no really? Dat maakt het nog leuker :Y)]


    {XD Laat de oorlog beginnen}


    Don't be like the rest of them, darling

    dracoluvvv schreef:
    Cho:
    'Draco waar ben je nou mee bezig het is een leerling!'
    'Dit is echt niet wat ik van een afdelingshoofd verwacht!'
    'Misschien ben je wel van hoogste rang maar dit is echt niet de bedoeling dat je met een leerling dit soort dingen doet'


    Mailtje al gelezen?
    Even niet mee bemoeien graag, je zit al braaf op je plek in de Great Hall.
    Dit is even tussen Astoria en Draco..

    Sunbaked schreef:
    [ Luister, dat broodje negeer ik niet omdat ik een bitch ben maar omdat het bijzonder irritant is als je een moment verstoord door dat maar even te doen. Keep it real, oke? Ze zijn geeneens te zien.. ]


    [Wel te zien: keep it real. Je zegt dat het net gebeurde vóór de great hall. Wanneer jij aan de tafel helemaal links zit, zie je alles anders als wanneer je rechts ziet.
    Daarnaast is het de taak van een stalker. En serieus? 'Keep it real'? Draco leraar-Harry leerling, relatie met een leerling?]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:58 ]


    everything, in time

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Mailtje al gelezen?
    Even niet mee bemoeien graag, je zit al braaf op je plek in de Great Hall.
    Dit is even tussen Astoria en Draco..

    (nu nogsteeds maar de ceremonie is al afgelopen en zo en iedereen is alleen maar aan het praten en dingen aan het regelen dus leek alsof het voorbij was)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Progeny schreef:
    (...)

    [Wel te zien: keep it real. Je zegt dat het net gebeurde vóór de great hall. Wanneer jij aan de tafel helemaal links zit, zie je alles anders als wanneer je rechts ziet.
    Daarnaast is het de taak van een stalker. En serieus? 'Keep it real'? Draco leraar-Harry leerling, relatie met een leerling?


    [Je bent een haakje vergeten 8D]


    help

    George Weasley

    'Bedankt voor het herinneren Fred, ik heb jouw ook gemist, leuk dat je weer terug bent' Zeg ik grijnzend terwijl ik één van de bezems pak. 'Wat dacht je van een spetterende binnenkomst?' Vraag ik hem terwijl ik een stuk vuurwerk uit mijn zak haal, ik had het terug willen leggen op het moment dat Fred binnen kwam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Ze deed een stap naar voren, en drukt een klein kusje tegen mijn neus. Vervolgens legt ze haar hoofd op mijn borstkast.
    "Maar ik wil niet gaan. Ik wil bij jou blijven." zei ze smekend. Ik glimlachte even. "Je mag een heel jaar bij me blijven." ik gaf haar een laatste kus op haar lippen. "Vanavond, laat als iedereen op bed ligt." mompelde ik zacht. "Kom je naar mijn kamer, oke?" ik wachtte haar antwoord niet af en liet haar hand los op vervolgens binnen te lopen, net alsof er niks gebeurd was.

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Je bent een haakje vergeten 8D]


    [Nee niet waar. (cat)]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    [Wel te zien: keep it real. Je zegt dat het net gebeurde vóór de great hall. Wanneer jij aan de tafel helemaal links zit, zie je alles anders als wanneer je rechts ziet.
    Daarnaast is het de taak van een stalker. En serieus? 'Keep it real'? Draco leraar-Harry leerling, relatie met een leerling?]


    Wow wow wow, Harry? Ik ben met Astoria hoor en trouwens, het is gewoon vet irritant als je zo'n moment verstoord. Heb ik gezegd dat ze in de deur opening stonden? Nope. Natuurlijk niet, anders zouden ze toch direct gezien worden?

    Ik ga eten, tot zo!

    dracoluvvv schreef:
    (...)
    (nu nogsteeds maar de ceremonie is al afgelopen en zo en iedereen is alleen maar aan het praten en dingen aan het regelen dus leek alsof het voorbij was)


    De ceremonie is nog geen eens begonnen volgens mij..

    Astoria Ivaine Greengrass

    Net toen Astoria haar lippen van elkaar af wou halen om antwoord te geven, liep Draco The great hall al binnen, en verdween hij uit het zicht, en inplaats van de woorden: Ja is goed, verliet nu enkel een zucht haar lippen. Astoria beende naar binnen, alsof alles wat daar net gebeurden nooit gebeurd was, maar het vergeten nee dat kon ze nu niet. Ze nam plaats aan de Slytherin tafel, en schonk wat pumpkin juice voor zichzelf in, waarna ze een slok nam.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (oh want er was iemand die zei ergens op het begin dat er mensen waren gesorteerd)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Fred Weasley

    "Graag gedaan ik herinner mensen graag aan dingen die ze vergeten en ik heb jou ook gemist" zeg ik grijnzend. "Maar ben natuurlijk ook weer blij om jou te zien en een spetterende binnenkomst te maken" zeg ik grijnzend terwijl ik van het vuurwerk weer naar hem kijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik kan wel lezen, danku. Ik bedoelde dat Harry nog steeds een leerling is in deze RPG, terwijl Draco leraar is en zelfs afdelingshoofd. Astoria is ook een leerling, dus vandaar de leraar-leerling relatie. Lijkt me logisch, je zit er middenin. (cat)
    Anyway, in een rpg gebeuren er nu eenmaal dingen die je niet leuk vindt, dat zou je met "ervaring" toch moeten weten. Dat kun je trouwens ook op een fatsoenlijke toon zeggen en ik heb hier geen zin in, dus laat ook allemaal maar. Jammer dat het zo moet. :'D ]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:03 ]


    everything, in time

    -Neeeeevermind

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:04 ]


    help