• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~PotionsSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Cho:
    "hoi Ginny,is het nog een beetje gezellig in huis nadat wat er gebeurd is met Fred?"
    "George zal het er vast erg moeilijk mee hebben denk ik?"


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Angel Siren Jackson
    Ik neem de eerste jaars van Hagrid over en breng ze naar de Great Hall. Ik begin met de lijst. 'Akemi, Kristen.' Ik zet de hoed op haar hoofd en de hoed schreeuwt gelijk "RAVENCLAW!". Ik lees de lijst op. Er gaan er nog 10 naar Slytherin, 4 naar Ravenclaw, 5 naar Hufflepuff en 13 naar Gryffindor. Daarna ga ik aan de lerarentafel zitten. McGonagall knikt goedkeurend en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:10 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    George Weasley

    'Volgens mij waren wij er de laatste keer al over eens dat we de zaak zouden kopen' Zeg ik met een korte grijns, 'Gaat het enge spook zijn deel van het geld ook opeisen?' Vraag ik hem grijnzend terwijl ik op de toonbank ga zitten, 'Nu kan ik hetzelfde spelletje doen dat we altijd bij Jenny deden, ik krijg 50 punten als ik je door je hooft raak'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sunbaked schreef:
    [ Mag Draco anders afdelingshoofd zijn van Zwadderich? Dan kan hij ff binnenlopen bij Astoria ^^ ]


    [Ik vind het goed(: Ik moet nu alleen wel eten, maar ben zo weer terug X]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Styx schreef:
    Angel Siren Jackson
    Ik neem de eerste jaars van Hagrid over en breng ze naar de Great Hall. Ik begin met de lijst. 'Akemi, Kristen.' Ik zet de hoed op haar hoofd en de hoed schreeuwt gelijk "RAVENCLAW!". Ik lees de lijst op. Er gaan er nog 10 naar Slytherin, 4 naar Ravenclaw, 5 naar Hufflepuff en 13 naar Gryffindor. Daarna ga ik aan de lerarentafel zitten. McGonagall knikt goedkeurend en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.


    Even wachten plz, bijna niemand zit nog...

    [Leeft Scabior eigenlijk nog? xd]


    help

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [Ik vind het goed(: Ik moet nu alleen wel eten, maar ben zo weer terug X]


    Eetsmakelijk!

    [Nee, eigenlijk niet. Scabior is overleven toen Neville/Marcel de brug kapot had gemaakt. Al die snatchers zijn er toen vanaf gevallen. Maar kunnen we doen dat hij wel leeft? Want ik heb ook al geen moeder. :c ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    [Nee, eigenlijk niet. Scabior is overleven toen Neville/Marcel de brug kapot had gemaakt. Al die snatchers zijn er toen vanaf gevallen. Maar kunnen we doen dat hij wel leeft? Want ik heb ook al geen moeder. :c ]


    (Hij heeft de val overleefd door zich aan een hangende tak vast te klemmen en toen te wachten tot iemand hem daar weg kwam halen. Net als in al die tekenfilms :') )

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Precies, merci! :3]


    everything, in time

    Sunbaked schreef:
    Harry Potter

    Ik liep een beetje te dicht tegen Ginny aan en mijn hand raakte even de hare. Het was nu heel normaal om mijn arm om haar heen te leggen maar het leek zo raar om te doen. Een beetje trillend deed ik het toch. "H-het ziet er precies hetzelfde uit hé." bracht ik er met moeite uit terwijl ik haar blik volgde. Ik voelde haar verdriet en sloeg mijn arm wat dichter om haar heen.

    [ Guys, ik zit nu op iPad, en dit zijn voor mij 3 regels maar als ik er echt te weinig schrijf mogen jullie dat zeggen! Dat heb ik zelf namelijk niet in de gaten dan. ]


    Het zijn er zelfs vier. ^^

    Ginny Weasley || Griffoendor
    "En tegelijkertijd helemaal veranderd", zegt Ginny, terwijl ze de brok in haar keel door slikt.
    "Ik vraag me af of hier ooit nog dezelfde sfeer gaat hangen." Ze gaat vlug zitten naast Harry en kijkt naar de deur van de Grote Zaal, waar elk moment nieuwe leerlingen kunnen binnen komen. Allemaal onschuldig, zìj hebben het niet meegemaakt.


    help

    Cho:
    'De seremonie duurde zoals gewoonlijk erg lang.'
    'Ik zat aan de lerarentafel en keek een beetje rond:wat was het uitzicht vanaf deze tafel anders zeg!'
    'Ik keek naar de tafel waar ik vroeger ook zat.waar nu alleen nog maar Hermione,Ron en Harry zaten.'
    'Wat was het eigenlijk vreemd dat ik mijn grote broer les ga geven!'


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Progeny schreef:
    [Nee, eigenlijk niet. Scabior is overleven toen Neville/Marcel de brug kapot had gemaakt. Al die snatchers zijn er toen vanaf gevallen. Maar kunnen we doen dat hij wel leeft? Want ik heb ook al geen moeder. :c ]


    NOOOOO. SCABIOR MAY NOT BE DEAD. :/


    help

    [Ik ga eten. Weet niet of ik nog terug kom.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    Ik kijk hem aan "Daar waren we het inderdaad over eens en nee ik ga niet een deel van het geld opeisen, maar als het kan wel een plek om te overnachten en als je hulp nodig hebt hier nodig hebt bied ik me ook aan om te helpen" zeg ik grijnzend. "Trouwens ik heb ook nog leuk nieuws, maar ik wil eerst weten of je hier op dit moment nu weg kan aangezien ik zin heb om een langs Zweinstein te gaan om de rest te laten schrikken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer