• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~PotionsSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (wanneer is de ceremonie met het eten afgelopen)
    (wil namelijk met lessen en zo beginnen dat is leuk)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    dracoluvvv schreef:
    Cho:
    'De seremonie duurde zoals gewoonlijk erg lang.'
    'Ik zat aan de lerarentafel en keek een beetje rond:wat was het uitzicht vanaf deze tafel anders zeg!'
    'Ik keek naar de tafel waar ik vroeger ook zat.waar nu alleen nog maar Hermione,Ron en Harry zaten.'
    'Wat was het eigenlijk vreemd dat ik mijn grote broer les ga geven!'


    [Cho is toch geen Griffoendor?]

    Luna Lovegood || Ravenklauw
    Luna gaat dromerig aan de tafel van Ravenklauw zitten. Ze leunt op haar elleboog op tafel en zwaait even met nog steeds een dromerige blik naar Harry en Ginny, die er nogal bezorgd bij zitten. Met een steek ziet ze de herinneringen van vorig jaar weer voor haar ogen afspelen, maar probeert ze meteen weer weg te wuiven. Alles is voorbij, Voldemort is dood en er is niets meer om je zorgen over te maken.


    help

    Alex(ia) Rose Larsen
    Nadat ik mijn spullen op de kamer heb gedropt, loop ook ik naar de grote zaal. In mijn eentje en om eerlijk te zijn, vind ik dat heerlijk. Ik heb niemand nodig. Al helemaal niet de leerlingen uit mijn jaar, die allemaal zielig doen na de grote strijd. Bah, aanstellers.
    Met mijn neus hoog in de lucht neem ik plaats aan de tafel van Zwadderich, waar ik me geheel thuis voel. Hier zitten tenminste meer leerlingen die niet compleet depressief zijn geworden.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Alex(ia) Rose Larsen
    Nadat ik mijn spullen op de kamer heb gedropt, loop ook ik naar de grote zaal. In mijn eentje en om eerlijk te zijn, vind ik dat heerlijk. Ik heb niemand nodig. Al helemaal niet de leerlingen uit mijn jaar, die allemaal zielig doen na de grote strijd. Bah, aanstellers.
    Met mijn neus hoog in de lucht neem ik plaats aan de tafel van Zwadderich, waar ik me geheel thuis voel. Hier zitten tenminste meer leerlingen die niet compleet depressief zijn geworden.


    I like Alex. Ze is geniaal. XD


    help

    George Weasley

    'Deal' Zeg ik grijnzend waarna ik een van de meisjes die hier werken roep, 'Ik ben even weg, pas jij op de winkel tot ik terug ben?' Vroeg ik haar, vrijwel direct knikte ze. 'Ja, ik kan wel even weg' Zeg ik grijnzend, het voelde op dit moment alsof hij nooit weg was geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Harry Potter

    "En tegelijkertijd helemaal veranderd" zegt Ginny. Ze slikt even en praat dan verder. "Ik vraag me af of hier ooit nog dezelfde sfeer gaat hangen." Ze gaat zitten en kijkt naar de deur van de Grote Zaal. Ik wend mijn blik van haar af maar houd haar hand stevig vast. Mijn blik blijft hangen bij een lege stoel op het podium. De stoel van Snape, of nu eigenlijk van zijn vervanger. Ik wend me tot Hermoine. "Wie is Snape zijn vervanger eigenlijk?" ik sla mijn ogen even neer en denk terug aan Snape's dood. "Draco Malfoy." zegt ze vol afschuw.

    [Percy werkt ook bij het Ministry joh! Hij is bij een Department dat te maken heeft met vliegen :3 En Fudge is dood, Kingsley is nu Minister]

    Percy Weasley
    De dag dat iedereen weer naar Hogwarts ging was voor mij een goed moment om even bij de Minister of Magic langs te gaan.
    "Minister Kingsley? Ik vroeg me af of ik samen met Oliver Wood, een Quidditchspeler binnenkort langs kan gaan op Hogwarts om ze te regels over het vliegen en bezems uit te leggen. En Oliver Wood kan dan gelijk een demonstratie geven van de regels. Bent u het daar mee eens?"
    Minister Kingsley knikte enkel en ik liep rustig weer terug naar mijn bureau in het midden van mijn department.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:21 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Stornoway schreef:
    (...)

    I like Alex. Ze is geniaal. XD


    [Nee, ík ben geniaal.(nerd)
    Grapje, ego, danku! :D]


    everything, in time

    dracoluvvv schreef:
    Cho:
    'De seremonie duurde zoals gewoonlijk erg lang.'
    'Ik zat aan de lerarentafel en keek een beetje rond:wat was het uitzicht vanaf deze tafel anders zeg!'
    'Ik keek naar de tafel waar ik vroeger ook zat.waar nu alleen nog maar Hermione,Ron en Harry zaten.'
    'Wat was het eigenlijk vreemd dat ik mijn grote broer les ga geven!'


    Sorry, maar waarom zet je nu al je zinnen tussen aanhalingstekens?
    Kom op, ik wil niet gemeen zijn maar een beetje ervaring is fijn.
    Anders mag je me wel even pb'en en dan leg ik het je uit.
    Het is namelijk een beetje storend.

    Ginny Weasley
    Ginny zucht even geïrriteerd als ze Angel de nieuwe leerlingen ziet afroepen. "Kijk haar nu toch. Ze is amper drie jaar ouder dan wij, één jaartje afdelingshoofd en ze denkt al dat de hele school van haar is", zegt ze terwijl ze met haar ogen richting Angel rolt en meteen daarna Luna's zwaai die ze vanuit haar ooghoek zag beantwoordt.


    help

    Progeny schreef:
    (...)

    [Nee, ík ben geniaal.(nerd)
    Grapje, ego, danku! :D]


    {I like you XD Your funny}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {I like you XD Your funny}


    *you're


    help

    Daphne:
    'en kijk eens wie we daar hebben een weasely'
    'Percy Weasely pfoe wat een naam!'
    'iedereen weet ook dat weasely's niet goed zijn.'
    'dat je bij het ministerie werkt betekent niet dat je goed bent hoor'


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Denkend aan Astoria liep ik weer terug over de gangen. De ceremonie zal over een paar minuten van start gaan en het zal niet goed zijn om deze te missen. Ik moest Astoria spreken voordat ik haar niet meer kon vinden tussen de hordes leerlingen. Onderweg kwam ik iemand tegen, een 2e jaars Griffoendor zo te zien. Ik slikte even wegens mijn afkeur voor Griffoendors maar vermande me snel. "Verdwaald?" vroeg ik zo aardig mogelijk.