• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~PotionsSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    Vandaag was de dag dat ik na ruim een jaar mijn vrienden en familie weer eens een keer kon terug zien. Ik zweeft door Zweinsveld opzoek naar de nieuwe winkel van George. Verschillende mensen kijken me raar aan maar dat kan me op dit moment niets schelen. Mijn blik valt op de juiste winkel en ga naar binnen. Na een paar keer goed rondkijken zie ik een bekend iemand staan, iemand die ik al ruim een jaar niet meer heb gezien. Ik zweef naar hem toe en achter hem stop ik. "Zeg Fred heb je me gemist?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angelina Johnson

    Ik kijk verbaasd op naar Cho, die duidelijk in een hele vrolijke stemming is. Aangezien ik ook maar moet proberen vrolijk te zijn en door te gaan met mijn leven, glimlach ik naar haar.
    'Het zal zeker weten een onvergetelijk jaar worden.'


    Happy Birthday my Potter!

    dracoluvvv schreef:
    Cho:
    eindelijk de leerlingen zijn er weer!!
    dan kan het jaar eindelijk beginnen ik heb echt zin in les geven voor het eerst heb ik gelijk Angelina?


    {Ik vind je posts erg onduidelijk, ik heb geen idee wat je zecht en wat je denkt en de uitroeptekens maken het er niet duidelijker op :X}


    Don't be like the rest of them, darling

    Daphne:
    ik moet denk ik binnenkort weer eens kijken of hagrid niet weer eens zo een illegaal of wild beest heeft.
    kan ik gelijk mijn zusje bezoeken zal ze vast fijn vinden!!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Cho:
    Angelina vond het blijkbaar raar dat ik zo vrolijk was dus zei ik maar niets terug.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 16:57 ]


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 16:57 ]


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    dracoluvvv schreef:
    Cho:
    Astoria vond het blijkbaar raar dat ik zo vrolijk was dus zei ik maar niets terug.


    Je moet even rekening houden met de anderen, Astoria is al ergens anders.
    Schrijf meer dan 1 regel en gebruik alsjeblieft aanhalingstekens en dergelijken..

    George Weasley

    'Zeg Fred heb je me gemist?' Hoor ik plots een stem achter me, een stem die het meest in de buurt komt van die van Fred, als ik me omdraai staat Fred inderdaad achter me.. Eigelijk meer zweefend dan staand maargoed, en doorzichtig. Uit die dingen samen maak ik op dat hij een geest is en aangezien ik het niet kan laten om mijn hand door zijn buik te steken doe ik dat ook. 'Cool je bent doordringbaar' Zeg ik lachend, al het andere vergeten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria zeulde met haar grote koffer over het perron,ergens verbaasde het haar dat alles zo snel was opgeruimd, en dat alles er weer stond precies zoals het was. Ze trok een wenkbrauw op, en liep verder. Maar ergens wist ze wel dat het anders zou gaan worden, haar zus was van school en kon haar nu niet meer pesten dat was het positieve, het negative was echter haar Necrophobia wetend dat ze er nu meer last van zou gaan krijgen als tevoren. Met haar vrije hand duwde ze de deur open van haar slaapvertrek, om vervolgens haar koffer op bed te gooien, en er zelf naast te ploffen. Ergens vroeg Astoria zich af of Draco er al was, maar om nou zomaar zijn slaapkamer binnen te vallen leek haar ook geen goed idee, aangezien mensen haar zouden zien, waardoor hij waarschijnlijk zijn baan kwijt zou raken.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:01 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny Weasley || Griffoendor
    Als Ginny samen met de rest naar de afdelingstafel van Griffoendor loopt, moet ze even diep adem halen. Ze kijkt om zich heen naar de muren, het betoverde plafond. Het ziet er allemaal weer uit als voor het gevecht. Alsof er niets gebeurd is. Terwijl er hier tientallen lijken, vrienden en familie, gelegen hebben. Het was een moeilijke beslissing geweest om terug te gaan naar Zweinstein. Na alles wat er gebeurd is. Maar haar besluit had koppig vast gestaan. Ze wilde haar schoolcarrière afwerken zodat ze haar familie, en veel belangrijker nog, degenen die ze verloren had, kon trots maken.


    help

    [En toen was het stil. xd Moet ik Luna binnen laten huppelen? We zitten nu toch bij het feestmaal, hé? Anders zit ik een beetje verkeerd.]


    help

    cho:
    'daar is Ginny.'
    'Is ze dan toch terug naar zweinstein gegaan ondanks wat er allemaal is gebeurd'

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:06 ]


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Harry Potter

    Ik liep een beetje te dicht tegen Ginny aan en mijn hand raakte even de hare. Het was nu heel normaal om mijn arm om haar heen te leggen maar het leek zo raar om te doen. Een beetje trillend deed ik het toch. "H-het ziet er precies hetzelfde uit hé." bracht ik er met moeite uit terwijl ik haar blik volgde. Ik voelde haar verdriet en sloeg mijn arm wat dichter om haar heen.

    [ Guys, ik zit nu op iPad, en dit zijn voor mij 3 regels maar als ik er echt te weinig schrijf mogen jullie dat zeggen! Dat heb ik zelf namelijk niet in de gaten dan. ]

    Fred Weasley

    'Cool je bent doordringbaar' Zegt hij lachend. "Ja klopt dat ben ik inderdaad" zeg ik grijnzend en steek mijn hand ook door zijn buik. Kijk maar en het is ook heel erg leuk om jou naar al die tijd weer te zien"
    Ik kijk rond en een grijns verschijnt opnieuw op mijn gezicht "Deze winkel ziet er dus ook echt niet verkeerd uit broertje"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Mag Draco anders afdelingshoofd zijn van Zwadderich? Dan kan hij ff binnenlopen bij Astoria ^^ ]