• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte, en een lichte blos sierde haar wangen toen die brede grijns op Draco's gezicht verscheen. "Stop met grijnzen." Astoria grinnikte en drukte een kusje op de lippen van Draco, echter sloeg ze een kleine gil toen Draco uit het niets omdraaiden en Astoria nu onder hem lag. Ze grinnikte en plaatsten haar handen in zijn nek en drukte een kusje op de lippen van Draco. "Als Pansy dit ziet is er waarschijnlijk nog weinig van me over." Astoria grinnikte zachtjes en keek Draco aan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    Ik kijk haar aan en zette een fake glimlach op. Met de minuut verlies ik steeds meer geduld. Zo onopvallend mogelijk pak ik mijn toverstok uit mijn zak. "Levicorpus" mompel ik en richt mijn toverstok op haar. "Eens zien of je straks ook nog zo hard lacht


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy Parkinson

    Ondertussen doet mijn buik pijn van het lachen, maar mijn lacht wordt minder waarneer ik zie dat ze haar toverstok pakt en "Levicorpus" mompelt, met een ruk wordt ik ondersteboven aan mijn voeten opgehangen "AAAAHHH zet me neer nu!" ik voelde dat het bloed naar me hoofd steek, ik hoorde de stem van Aileen "Eens zien of je straks ook nog zo hard lacht" ik keek haar pissig aan "ha-ha-ha erg grappig en lekker volwassen hoor, zet me nu maar weer neer of anders doe ik je wat!" ik krijste het bijna.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    "Stop met grijnzen." Astoria grinnikte en drukte een kusje om me lippen, een gil ontsnapte uit haar mond toen ik haar omdraaide en zij nu degene was die onderop lag, weer volgde een kus "Als Pansy dit ziet is er waarschijnlijk nog weinig van me over." grinnikte Astoria, waarna ze me weer aankeek...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "Vergeet niet dat als je me wat aandoet je niet alleen problemen krijg met mij, maar ook met mijn vader en met iemand die je heel erg dierbaar is" zeg ik lachend. "Wees blij dat ik dit niet volwassen oplos anders had je nu een heel groot probleem en trouwens jij los ook niets volwassen op"
    Ik kijk haar aan "Geef me een goede reden om de spreuk op te heffen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy Parkinson

    "Vergeet niet dat als je me wat aandoet je niet alleen problemen krijg met mij, maar ook met mijn vader en met iemand die je heel erg dierbaar is" zegt ze lachend, ik kijk haar aan "iemand die me dierbaar is?" ik snapte haar niet, wie zou dat dan zijn? Aileen keek naar me rood angelopen hoofd
    "Geef me een goede reden om de spreuk op te heffen" ik zucht "geen idee! doe het nou maar gewoon!" snauwde ik.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Er verscheen een klein glimlachje op Astoria haar lippen, waarna ze Draco aankeek. Ze zei. Iets en staarde hem alleen maar aan, Astoria kwam wat omhoog en drukte haar lippen zachtjes tegen die van Draco, terwijl ze zachtjes door zijn haar streek. "Ik hou van je Draco" fluisterden ze in zijn oor en grinnikte zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Ja nu direct anders was ik je echt niet komen halen en had ik je al helemaal niet gestoord" zeg ik lachend. "Iedereen stond er met bloedneuzen, moest overgeven, kon niet praten of waren verliefd dus het pakte goed uit en je weet gelijk welke snoepje en dingen ik heb uitgedeeld en in beslag zijn genomen'


    George Weasley

    'Benieuwt wat madame plukster er aan gaat doen, en of ze het uberhoud tegen kan houden' zeg ik lachend, aangezien wij nog geen tege spreuk of snoep hadden uotgevonden. 'Gelukkig hebben we meer, en licht er in iedergeval thuis nog genoeg, in iedergeval als mam ze niet in beslag neemt' zeg ik nadenkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aileen Megan Snape

    "Iemand die me dierbaar is?" vraagt ze en kijk me niet begrijpend aan. Ik haal mijn schouders op. "Zegt de naam Draco Malfoy je misschien wat?".
    Erna zucht ze "geen idee! doe het nou maar gewoon!". Ik schud mijn hoofd "Als je zo blijft reageren niet en dan laat ik je het eerst komende uur nog wel zo hangen en dan kan me het echt niets schelen dat er een leraar aankomt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Astoria glimlachte en ze keek me aan, weer drukte ze haar lippen op de mijne en ging met haar hand door mijn licht blonde haren "ik hou van je Draco" fluisterden ze in me oor, mijn ademhaling werd ietsje zwaarder en ik gleed met mijn hand over haar wang "ik ook van jou Astoria"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    "Mhm met het aantal spreuken dat we erover uit hebben gesproken denk ik niet dat mam dat ooit zal vinden en in beslag kan nemen" zeg ik lachend.
    "Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, maar je heb ook kans dat we dat nu moeten uitvinden van McGonagall dan hebben we gelijk een mooie uitleg om om snoep terug te krijgen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy Parkinson

    Wild spartelde ik in de lucht "Zegt de naam Draco Malfoy je misschien wat?" ik stopte gelijk "nee die naam zegt me totaal niks" ik moest echt niet aan hem denken nu! weer begon ik te spartelen "Als je zo blijft reageren niet en dan laat ik je het eerst komende uur nog wel zo hangen en dan kan me het echt niets schelen dat er een leraar aankomt" ik voelde dat mijn gezicht rood was "ik ga gillen hoor!" waarschuwde ik haar.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Als ze ze toevallig wel vind hoop ik dat ze de doos met mislukte uitvindingen openmaakt' zegik lachend, mam met zo'n blauw oog, ja dat zal haar wel staan. 'Waarschijnlijk is ze eerst verbaast omdat ze ons niet zo slim had ingeschat om zoiets uit te vinden, daarna een preek gaat geven over waarom we dan niet meer aan school doen' zeg ik grijnzend als we de gang naar McGonnagall inlopen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Aileen Megan Snape

    Ik schiet in de lach. Dat ze echt dacht dat ik de spreuk zou opheffen als ze gaat gillen. "Dan ga je toch gillen en trouwens ik weet dat je Draco kent dat weet de hele school" zeg ik. "Hij zal het leuk vinden om te horen dat je hem niet kent". Ik voel mijn woede langzaam een beetje wegzakken, iets waar ik toch best wel blij mee was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    "Ik hoop het ook, maar ik denk dat die kans best wel groot is dat ze die eerder vind dan de doos met de goede uitvindingen" zeg ik lachend en kijk rond. Hier en daar loopt nog een leerling die blijkbaar een snoepje opheeft.
    "Ik ben blij dat het allemaal werkt en die preek kan je inderdaad wel verwachten" zeg ik. "Maar of ze verbaasd of boos word merken we vanzelf wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer