• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {Ik ga even zwemmen :Y) Ben waarschijnlijk vanavond terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    (zo, ik zie dat Fred & George lekker bezig zijn :') )

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik loop in stilte achter Dumbledore aan. Ik vraag mij af wat hij weet van de dochter van Voldemort. Hij moet er toch van op de hoogte zijn? Hij weet altijd alles. Ik kan het mij echt niet voorstellen dat hij het niet zou weten.
    'Wauw!' fluister ik als ik zijn kantoor binnenloop. Het is echt mega. Mijn ogen dwalen af richting de feniks op de stok.
    'Dat is een feniks! Wat mooi.' Ik draai mij om naar het schoolhoofd, die duidelijk geniet van mijn reactie.
    'Fawkes is inderdaad een feniks, maar dat was niet het gene wat ik je wilde laten zien.' Dumbledore neemt plaats aan de stoel van zijn bureau en gebaart dat ik ook moet gaan zitten.
    'Ik heb soms ingevingen die mij en andere mensen vaak een stuk op weg helpen. Ik wil je vandaag twee herinneringen laten zien. De één is van mij en de ander van de vrouw van het weeshuis die jou heeft "aangenomen".' Ik knik en kijk naar de hersenpan op het midden van het bureau. Dumbledore pakt één van de flesjes die ernaast staan en maakt die voorzichtig open. Met mijn ogen volg ik de vreemde substantie die in de hersenpan valt.
    'Dit is die van de vrouw. Let goed op jou en de persoon die je brengt.' Ik knik en buig mij voorover. Met een plof kom ik op de grond terecht. Ik sta achter een veel oudere directrice. Ze is bezig met het openmaken van de deur. Blijkbaar is het al nacht, want alle sloten zitten erop. Ik herken het weeshuis als mijn thuis.
    Dumbledore is achter mij komen staan en staart ingespannen naar de deur. Ik besluit maar hetzelfde te doen. De deur gaat open en een vrouw met grote blauwe ogen kijkt de directrice angstig aan. Ze heeft lange witblonde haren die krullend over haar schouders vallen.
    'Alstublieft, neem haar,' ze duwt een in doeken gebonden kind in de handen van de directrice. 'Ze heet Adelaine Catherina. Ow, en ze is een heks. Zorg goed voor haar.' De vrouw wacht geen reactie af en verdwijnt weer in de nacht. Ik probeer een glimp op te vangen van de baby, maar de herinnering vervaagt alweer.

    Ik kijk Dumbledore lang aan. Het was vreemd om dit te zien. Ik bedoel, de directrice heeft het mij vaak genoeg verteld, maar om het echt te zien, het blijft vreemd.
    'Die vrouw, ze moet familie zijn geweest, toch?' Dumbledore knikt langzaam. Anders had ik nooit zo op haar geleken. Hij pakt het tweede flesje en laat ook deze herinnering de hersenpan in vloeien. Ik wacht geen seconde, maar stort mij gelijk weer op de herinnering, benieuwd naar wat Dumbledore nou eigenlijk wilt vertellen met deze twee herinneringen.
    Langzaam neemt de omgeving een vorm aan. Voor mij zie ik een jonger uitziende Dumbledore door de straten lopen. Hij heeft al wel grijs haar, maar toch ziet hij er opvallend jonger uit.
    Ik volg zijn gehaaste passen naar een kleine flat aan de overkant van de straat en vervolgens naar het appartement waar hij blijkbaar op bezoek gaat. Het moet ergens in een buitenwijk van Londen zijn, zo te zien. Misschien wel in de buurt van Kings Cross St. Pancreas. Het ziet er in ieder geval net zo vies en oud uit.
    De jongere Dumbledore klopt aan en een jonge vrouw opent de deur glimlachend. Een schok gaat door mij heen. Het is dezelfde vrouw als de vrouw die mij bij het weeshuis gedumpt heeft.
    Snel loop ik achter de jonge Dumbledore het kleine appartementje in. De vrouw verdwijnt de keuken in en Dumbledore gaat op de bank zitten.
    'Ha, Albus. Kom je ons appartement bewonderen?' Ik had de andere persoon in de kamer nog niet eens gezien. Hij ziet er goed uit. Stukken beter dan toen we hem in het tweede jaar hadden. Mijn ogen gaan verbaast van professor Lupin naar de Dumbledore van het heden.
    'Wat-' Langzaam vervaagt alles om ons heen en belanden we weer in het kantoor. Ik kijk Dumbledore nog steeds aan. Hij lacht niet meer, maar kijkt uiterst serieus.
    'Professor Lupin heeft een hele tijd met deze vrouw, Catharina, een relatie gehad. Ze was net zwanger toen hij besloot dat hij moest vertellen dat hij een weerwolf was. De kon het niet aan en is gevlucht. Remus heeft jaren gezocht, maar uiteindelijk de hoop dat hij zijn vriendin en kind zou vinden opgegeven.' Ik open mijn mond, maar sluit hem na enige tijd toch weer. Ik heb geen flauw idee wat ik hiervan moet vinden.
    'Dus u denkt dat dit mijn ouders zijn?' vraag ik hem uiteindelijk. Dumbledore lijkt ook even naar woorden te moeten zoeken.
    'Het belangrijkste is wat jij denkt, Adelaine. Ik weet niet meer dan jij.' Ik knik en begrijp dat dit het eind van ons gesprek is. Ik sta op en verlaat in stilte het kantoor.


    Happy Birthday my Potter!

    (Oké, die mega post is er ook weer uit. Ik beloof dat ik het voortaan korter zal houden ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloeg een kleine gil toen Draco haar oppakte en met haar het water in dook. Astria drukte onderwater een kus op zijn lippen, en zwom weer naar boven, eenmaal toen Draco boven kwam keek ze hem aan en begon te lachen. "Je haar, het is grappig als het nat is." Astria grinnikte en woelde met haar hand door Draco's haar. Ze legde haar armen in zijn nek, en drukte een kusje op het puntje van zijn neus, waarna ze hem losliet en een rondje om hem zwom. Astoria zwom nu achter Draco, en klom op zijn rug vervolgens omhoog en ging in zijn nek zitten waarna ze een kus op zijn hoofd drukten. "Waag het dat nogeens te doen." Zei ze grinnikend. Astoria legde haar kin op zijn hoofd, en tuurde wat rond. De bikini die ze aan stond stond haar prachtig en liet haar zandloperfiguur beter uitkomen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    {mwahah inderdaad maar dat is Adelaine zo te zien ook en @WillNotLearn is goed en veel plezier}

    Fred Weasley

    "Mhm precies wat ik dus ook denk Fred en ik snap niet dat ze ons na al die jaren nog niet uit elkaar kan houden" zeg ik grijnzend. "Met dit allemaal neem ik ook gelijk aan dat onze beslissing over de winkel vast staat toch?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ugh, zit ik een keertje niet in mijn eentje in A maar in D, zit iedereen in A. Ik haat klassen. Ik zit sinds de brugklas nooit meer bij mijn vrienden :( )


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    Astoria sloeg een gil toen we het water in sprongen, onderwater drukte se een j=kus op mijn lippen en ze zwom naar boven. Uiteindelijk volgde ik haar voorbeeld en zwom ook naar boven, Astoria begon te lachen "Je haar, het is grappig als het nat is." en met haar hand ging te erdoor heen. Astoria legde een arm in mijn nek en gaf me een kus op mijn neus, ze zwom een rondje om me en ging toen op mijn rug zitten en klom uiteindelijk naar mijn nek waar ze op ging zitten "Waag het dat nogeens te doen." grinnikte ze, ik grinnikte en leunde langzaam voorover tot dat Atoria voorover het water in viel, ik grijnsde.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {ik ben even douche, tot zo}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {Volgend jaar word vast leuk, ze hebben besloten mijn klas in 2en te splitsen, en nu zit ik dus in mn eentje samen met nog maar 1 vrienden (die er nog net mee door kan) alleen in die klas en 5 van mijn vriendinnen in de andere}


    Don't be like the rest of them, darling

    CarrotLouis schreef:
    {mwahah inderdaad maar dat is Adelaine zo te zien ook en @WillNotLearn is goed en veel plezier}

    Fred Weasley

    "Mhm precies wat ik dus ook denk Fred en ik snap niet dat ze ons na al die jaren nog niet uit elkaar kan houden" zeg ik grijnzend. "Met dit allemaal neem ik ook gelijk aan dat onze beslissing over de winkel vast staat toch?"


    George Weasley

    'We zijn haar kinderen, het is gewoon erg dat ze ons nogsteeds niet uit elkaar kan halen' Zeg ik grijnzend, 'Tuurlijk, een beter pand kunnen we vast niet vinden en daarnaast is er ook bijna nooit een pand tekoop op de wegisweg, vooal niet op zo'n goede plaats.' Zeg ik zelfvoldaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Volgend jaar word vast leuk, ze hebben besloten mijn klas in 2en te splitsen, en nu zit ik dus in mn eentje samen met nog maar 1 vrienden (die er nog net mee door kan) alleen in die klas en 5 van mijn vriendinnen in de andere}


    (That sucks. Ik zat zeg maar in Havo/Vwo brugklas en ik wilde Gymnasium gaan doen en de rest niet. Dus in de tweede en derde zat ik in A, wat Gymnasium klassen zijn. Door profielkeuze zit Atheneum weer gewoon bij Gymnasium in vierde, vijfde en zesde. Ik zat dus vorig jaar nog steeds niet bij ze en dit jaar dus voor zover ik van mensen weet weer niet. Ik heb echt ongeluk met klassen)


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met een plons viel Astria voorover in het water, toen ze boven kwam spatte ze wat water in Draco's gezicht. "Ik zei toch dat je het nooit meer moest doen" Astoria grinnikte, en sloeg haar armen in Draco's nek en drukte een zoen op zijn lippen. Astoria trok haar lippen terug en hield haar hoofdje een beetje schuin terwijl ze Draco aankeek. "Je ziet er ged uit in je zwembroek" Astoria grinnikte en drukte weer een kusje op Draco's lippen, ze drukte even met haar vinger plagend in zijn borstkast en keek hem aan. "Mag ik...mag ik je, sixpack aanraken?" Een blos zorgde ervoor dat Astoria haar wangen rood werden, terwijl een klein verlgen glimlachje haar lippen sierden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rider schreef:
    (...)

    (That sucks. Ik zat zeg maar in Havo/Vwo brugklas en ik wilde Gymnasium gaan doen en de rest niet. Dus in de tweede en derde zat ik in A, wat Gymnasium klassen zijn. Door profielkeuze zit Atheneum weer gewoon bij Gymnasium in vierde, vijfde en zesde. Ik zat dus vorig jaar nog steeds niet bij ze en dit jaar dus voor zover ik van mensen weet weer niet. Ik heb echt ongeluk met klassen)


    {That sucks... Ik doe nu Tl (al ben ik waarschijnlijk slimgenoeg voor de havo als ik besluit iets aan mijn schoolwerk te gaan doen. In dat opzicht ben ik net als George XD) er is dit jaar één van mijn vriendinnen van kader naar tl opgestroomt en komt dus niet niet bij mij in de klas en een vriendin afgestroomd van have die dus ook niet bij mij in de klas komt -.-' Ik blijf alleen achter met een meisje dat best iritand is xD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Het is ook erg want ze kent ons het langst van iedereen en andere kunnen ons wel uit elkaar houden" zeg ik met een grijns op mijn gezicht. "Kijk dat ben ik inderdaad met je eens en het enige wat ik er nog aan toe kan voegen is laat die bakantie maar komen tenzij je een brief wilt schrijven en dat we misschien in de vakantie het pand hebben"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik loop snel door de gangen naar buiten en zoek de picknickmand. Na een tijdje zoeken geef ik het op. Ik had hem hier toch achtergelaten? Één of andere huiself zal hem wel opgeruimd hebben of zo. Nou ja, dan moet Fred maar een nieuwe regelen als hij nog persé met mij wilt picknicken.
    Ik haal mijn schouders op en besluit bij het meer te gaan zitten. Ik heb zoveel waar ik over na moet denken, dat ik het liefst aan niks wil denken. Zou ik echt de dochter van die vrouw zijn en zou dat dan betekenen dat Lupin, een weerwolf, mijn vader is? Nee, dat kan niet. Of wel?
    Uit frustratie pak ik een steen en smijt hem in het water.


    Happy Birthday my Potter!