• Ik heb een vriendje en iedere als ik bij hem ben voel ik me ècht geweldig. Hij is dan zo lief! Maar zodra ik dan naar huis ga heb ik het gevoel dat hij me weg werkt, alsof hij me weg wil hebben. Hij is vaker bij z'n vrienden dan bij mij en zelfs toen ik een week ziek was heb ik 'm hooguit 2 uurtjes gezien. Daarnet vroeg ik of ik langs zou komen en opnieuw had hij geen zin in me schijnbaar, want het antwoord was 'ik weet niet.'
    Stel ik me aan en moet ik het gewoon laten of is het normaal dat ik hier helemaal gestoord van word? D:
    I need help.

    ik heb het ook voorgehad,
    ik heb het gewoon eerlijk verteld.
    als hij echt zo geweldig is,
    zit hij er niks mee in en houd hij er rekening mee.

    kissbiebz schreef:
    ik heb het ook voorgehad,
    ik heb het gewoon eerlijk verteld.
    als hij echt zo geweldig is,
    zit hij er niks mee in en houd hij er rekening mee.


    Ik zal het proberen het erover te hebben, maar ik ben zo bang dat hij boos wordt D:

    twinfucks schreef:
    (...)

    Ik zal het proberen het erover te hebben, maar ik ben zo bang dat hij boos wordt D:


    Als hij boos wordt, is dat óf een teken dat hij niet van je houdt óf dat je je misschien een klein beetje aanstelt. Ik kan het niet beoordelen aangezien ik een buitenstaander ben, maar als hij echt meer aandacht geeft aan zijn vrienden altijd, moet je je toch even afvragen of hij het wel serieus bedoelt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik heb dat juist andersom, ik wil mn vriend niet te vaak zien omdat ik dan het gevoel krijg dat we tevaak bij elkaar zijn en daar heb ik geen zin in. Kvind twee uurtjes in een week best wel veel xD nja normaal. Zoveel zie ik mn vriend ook per week en kvind t meer dan genoeg.