• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria voelde het bloed naar haar wangen stijgen wat een rode gloed over haar wangen veroorzaakten.Verlegen dat ze was, wende Astoria haar ogen af naar het groene gras, terwijl ze zachtjes op aar onderlip beet. Een kleine zachte glimlach sierde haar gezichtje, waarna ze Draco weer aankeek en haar lippen weer tegen de zijne aandrukte. Ergens snapte Astoria niet waarom hij zwaarder begon te ademen, maar ze liet het maar achterwegen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Als ze die opend komt ze er ook niet zonder blauwe plekken vanaf' zeg ik grijnzend terwijl ik naar het kind kijkt dat net uit haar kantoor loopt, met zijn tong zo opgezwollen dat het amper in zijn mond past 'tongtoffe' mompel ik grijnzend, die dingen waren gewoon geweldig. Verveeld doe ik vervolgens de deur van haar kantoor open en loop samen met Fred naarbinnen, 'Ah, Fred en George Weasley' begon ze, ze stond net voor haar bureau met haar wand nog in haar hand, als ze had geprobeerd het weg te toveren was dat duidelijk niet goed gelukt.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Komt ze inderdaad niet, maar kan denk ik ook dat wij wel een brulbrief kunnen verwachten en die tongtofee doet zijn werk echt briljant" zeg ik lachend. Gelukkig waren wij de enige die weten hoe we dat ongedaan kunnen maken, maar dat zou nog wel even duren voor we een tegengif hebben. Ik word uit gedachten gehaald door McGonagall die weer verder praat "Gezien deze streek en die van de eerst schooldag ben ik eens opzoek gegaan naar een perfecte straf en heb die gevonden ook". Ze loopt naar een kast en verbaasd kijk ik haar aan. "Wat is ze van plan?" vraag ik zacht aan George.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Gezien deze streek en die van de eerste schooldag ben ik eens opzoek gegaan naar een perfect straf en heb die gevonden ook.' zegt McGonnagall waarna ze naar een kast loopt, 'Wat is ze van plan?' vraagt Fred vervolgens op fluistertoon aan mij. 'Geen idee' mompel ik, 'maar wat het ook is, we verdienen het niet. Ik kon nergens vinden dat snoepjes aan kinderen geven strafbaar is' mompel ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 13:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik zie in een kast de snoepjes liggen. "Daar ben ik het mee eens en let even op, want ik zie daar iets liggen wat van ons is" fluister ik en loop stilltjes naar de kast en pak de snoepje waarna ik weer naar George loop.
    McGonnagall draait zich om en zie haar met bezems staan. "Jullie moeten het kasteel gaan schoonmaken en een tegengif voor die snoepje maken" begint ze.
    "Zonder magie dus lever jullie toverstokken maar in". Verbaasd kijk ik naar McGonnagall en dan naar George. "Denk je dat we hier tegenin kunnen gaan, want dit verdienen we dus echt niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'We kunnen alles' fluister ik grijnzend terug, 'Ten eerste, een tegengif maken gaat niet zonder magie en daarvoor hebben we eerst meerdere ingrediënten nodig wat niet lukt aangezien vilder tegenwoordig onze uilenpost doorkijkt en zoiets direct inneemt. En ten tweede, dat vinden wij totaal onterecht aangezien we nergens konden vinden dat snoep uitdelen strafbaar was op Hogwarts, met of zonder bijwerkingen' breng ik er tegenin waarna ik iets bedenk vor het vuurwerk 'En ten derde, we kunnen nooit een heel kasteel schoonmaken met alleen een bezem en een doekje, dat gaat jaren duren en zoveel jaar zijn wij niet meer vanplan hier te blijven' Vervolg ik met overelkaar heen geslagen armen. Benieuwt wat ze hier op bedacht.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 13:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ja dat klopt wel" zeg ik lachend. Het woord onmogelijk komt niet in ons woordenboek voor. Ik luister naar George en eigenlijk heeft hij inderdaad gelijk. McGonagall denkt even na en begint uiteindelijk toch met praten. "Ik zal tegen meneer Vilder zeggen dat hij jullie brieven de eerst komende tijd niet hoeft door te kijken en dat geeft jullie de gelegenheid om een tegengif te maken met de hulp van magie" begint ze haar verhaal. "Het kasteel schoonmaken hoeven jullie ook niet, maar ik zal wel een andere straf voor jullie verzinnen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Nadat ze dat gezecht had deelde ze mee dat we mochten gaan en liep ik samen met Fred haar kantoor uit, 'Een tegengif waren we toch al aan het bedenken, daar hadden we eerst nog iemand voor nodig om te zien wat de uitwerkingen waren, waarschijnlijk hebben we ingrediënten dus dit geeft ons de mogelijkheid om meer dingen in te slaan' deelde ik grijnzend mee, McGonnagall werd duidelijk te oud.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Je haalt me de woorden uit de mond en aangezien het zo snel mogelijk af moet zijn betekent dat toch ook dat we verschillende lessen mogen misschien omdat we toch toestemming hebben" zeg ik lachend. "Maar vergeet niet dat ons nog een straf op ons staat te wachten niet dat die heel erg zal zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy Parkinson

    Ik kijk haar aan "nou dan is het nu de bedoeling dat de hele school weet dat dat verleden tijd is!" ik voel de tranen achter mijn ogen prikken "ik had je gewaarschuwd" en ik trek mijn mond open "AAAAAAAHHHHHHH HEEEEELLLLPPP!" het leek net of ik mijn longen eruit schreeuwden


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    Weer volgde een kus, ik probeerde mijn ademhaling rustiger te laten worden maar dat lukte niet, een diepe zucht verliet mijn mond "kon het altijd maar zo zijn" mompelde ik, mijn ogen ontmoeten die van Astoria.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'We zullen zometeen eerst die posters in de leerlingenkamer ophangen en dan kijken we wel wat we nog kunnen gebruiken en nog moeten bestellen' Zeg ik nogsteeds grijnzend, 'Die straf kan niet heel erg zijn, als het toch te erg word kunnen we nog altijd die bezems aannemen en vervolgens gewoon wegvliegen, ik had je toch dat lege pant op de wegisweg laten zien?' Vroeg ik hem grijnzend. Alles liep perfect.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria hield haar hoofdje schuin terwijl ze Draco aanstaarden, en een kleine glimlach rond haar lippen speelden. Astoria legde haar voorhoofd tegen die van Draco, terwijl ze zachtjes door zijn haar streek. "Dat wil ik ook. Maar helaas zijn we de meeste tijd van de dag gescheiden." Een zacht zuchtje rolde over de lippen van Astoria naar buiten, waarna ze even gelukzalig haar ogen sloot, en deze na enkele tellen weer openden, en een klein kusje op Draco's lippen drukte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    Ik kijk haar aan. "Je bezorgt me echt hoofdpijn" mompel ik en kijk of er ondertussen al mensen aankomen, maar zie nog niemand. "Trouwens niemand denkt dat je hem vergeten bent wat je ook zegt of doet"

    Fred Weasley

    "Ja dat pant had je inderdaad laten zien en dat is gewoon weg de perfecte plek" zeg ik nu inmiddels ook grijnzend. Ik hoor ergens gegil maar besteed er geen aandacht aangezien je die stam uit duizend herkent ookal zit je niet in Slytherin. "We kunnen ook aan Luna en iemand anders uit Huffelpuf vragen of ze posters bij hun in de leerlingenkamer willen hangen en dan inderdaad maar eens beginnen met de bestellingen" zeg ik. "Trouwens sommige leerlingen hadden al doorgeven wat ze willen hebben". Ik haal een lijstje uit mijn zak en overhandig het aan George. "Zo zie je maar iedereen is weg van onze uitvindingen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Ik pak het lijstje uit zijn hand waarna ik die doorkijk, 'Ze zijn allemaal best slim die spijpelsmuldozen zijn erg handig voor als je een belangrijke toets hebt of gewoon geen zin in een les' Zeg ik grijnzend waarna ik het lijstje terug geef, 'Zo zie je ook maar dat als we die winkel openen we in iedergeval genoeg klanten hebben' Zeg ik grijnzend waarna ik de poster die we zouden ophangen in de leerlingenkamer uit mijn zak haal, we hadden er één gemaakt en die vervolgens best vaak gekopieerd doormiddel van een simpele spreuk.

    "GALJOENEN VOOR HET GRIJPEN!
    Geef je ook meer zakgeld uit dan je ontvangt?
    Wil je een paar handjes goudstukken bijverdienen?
    Neem contact op met Fred en George Weasley, in de leerlingenkamer van Griffoendor, voor eenvoudig, vrijwel pijnloos, parttime werk.
    (Helaas zijn de risico's geheel voor de rekening van de sollicitant.)"


    'Dan zullen we wel de plaats moeten veranderen als we het ook in de leerlingenkamers van Ravenclaw en Huffelpuf willen ophangen'


    Don't be like the rest of them, darling